صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

جک صندلی


جک بین مکانیزم صندلی اداری و پایه صندلی اداری قرار دارد و وظیفه آن بالا یا پایین آوردن کفیه صندلی می باشد.
جک صندلی اداری یکی از مهمترین قطعات صندلی اداری است و بیشتر خرابی در صندلی های اداری را دربر می گیرد. در ادامه بیشتر با جک صندلی اداری آشنا خواهیم شد.


تمامی جک ها وارداتی هستند. انواع جک را میتوان به جک تایوانی، جک چینی و جک آلمانی اشاره کرد. جک های آلمانی کیفیت بسیار بالاتری نسبت به تمامی جک ها در بازار ایران دارد ولی در بازار ایران تا به امروز (سال 1396) بسیار کمیاب هستند. جک تایوانی معمولا با یک سال ضمانت عرضه میشود و کیفیت آن از جک چینی بسیار بالاتر است.

جک صندلی اداری به سایز های 8، 10، 12 و 22 سانتی متر هستند. جک های چینی با سه درجه کیفی 1، 2 و 3 در بازار ایران عرضه می شوند.


پس از گذراندن بیش از 600 ساعت جمعی در 10 صندلی اداری و صحبت با چهار کارشناس ارگونومی، ما فکر می کنیم که ژست Steelcase بهترین صندلی برای اکثر مردم است. این ویژگی همه تنظیماتی را که از صندلی دفتر عالی انتظار دارید، مانند ارتفاع، شیب، و عمق صندلی، و تنها صندلی با دستبند سبک توپ و سوکت است که آسان است برای تنظیم و راحت بدون توجه به چه نوع کار شما انجام می شود در واقع، ما متوجه شدیم که حرکات Steelcase یکی از صندلی های قابل تنظیم است که در دسترس است - مهم نیست که چطور نشسته اید و یا اینکه در میز کارتان انجام می دهید، می توانید ژست را به تنهایی انجام دهید.

Gesture سرمایه گذاری بیش از 1000 دلار است، اما اگر برای مدت طولانی نشسته باشید، هزینه آن برای چیزی است که احتمالا بیش از یک دهه طول خواهد کشید - Gesture با یک ضمانت 12 ساله از شرکت شناخته شده برای محصولات با دوام . این دوام در کیفیت ساخت صندلی، از پارچه با کیفیت به دستگیره های تنظیم قابل اعتماد نشان می دهد، و ما در آزمون های طولانی مدت هیچ مسائلی نداشتیم؛ زیرا ما برای اولین بار Gesture را انتخاب کردیم که بیش از سه سال پیش انتخاب کردیم. ژست همچنین دارای طیف گسترده ای از پارچه ها و دیگر گزینه های اتمام است، بنابراین شما می توانید ظاهر خود را برای فضای کاری خود را سفارشی کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۷
صندلی اداری

معرفی انواع صندلی های اداری .

در زیر چند نمونه از صندلی های اداری وجود دارد که می توان نسبت به به کارگیری صندلی آن ها را خریداری کرد.

 معرفی انواع صندلی اداری ، صندلی مدیریتی ، صندلی کامپیوتر و… بپردازد. خوشبختانه انواع مختلفی از صندلی ها برای هر گونه نیاز در محل کار یا منزل وجود دارد. نگاهی به لیست جامعی از آنها می اندازیم تا بتوان به بهترین گزینه برای خرید صندلی اداری دست یابیم.

در این قسمت هم می توان فیلم تعمیر صندلی را مشاهده بفرمایید.


لطفا قبل از خرید صندلی به این چند نکته توجه کنید.


اگر به دنبال صندلی اداری هستید که راحتی نشستن بر روی مبل را به شما بدهد، صندلی ارگونومیک یک انتخاب هوشمندانه است. این صندلی ها بسیار مناسب برای کاربرانی است که از درد کمر یا ستون فقرات رنج می برند، زیرا صندلی های ارگونومیک به طوری طراحی شده اند که حمایت بسیار زیادی را از کمر دارند. این نوع صندلی برای نشستن طولانی مدت به دلیل ارگونومیک بودن بسیار مناسب است. از مزایای بسیار مهم صندلی ارگونومیک می توان به افزایش گردش خود در زمان نشستن طولانی اشاره کرد.
برخی از تنظیمات صندلی ارگونومیک را میتوان به عمق مناسب صندلی، شیب زانوها، ارتفاغ صندلی و پشتیبان کمر اشاره کرد. صندلی ارگونومیک قیمت بالاتری نسبت سایر صندلی ها دارد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۲
صندلی اداری

صندلی اداری



قبل از خرید صندلی لیو به این چند نکته ای که در زیر به آن اشاره شده است لطفا توجه بفرمایید.

با در نظر گرفتن موارد زیر می توانید انتخاب خوبی را برای خرید صندلی داشته باشید.


شرکت لیو یکی از شرکت های تولید صنلدی اداری است که نو آوری های بسیار زیادی در طراحی و به خصوص در رنگ بندی صندلی های خود دارد. به همین دلیل است که استفاده از صندلی های لیو ، می تواند زیبایی را به دکوراسیون محل کار یا منزل ما هدیه دهد. در آخر همین صفحه می توانید با برخی از محصولات لیو آشنا شوید.

پارچه های سه بعدی یا 3D که دارای استحکام بالایی می باشند.

چرم های طبیعی که زیبایی مقاومت و لطافت آن زبان زد می باشد.

پارچه های مازراتی و اسپرت که هم برای صنعت مبل و هم برای صندلی از آن ها استفاده می شود.

پارچه های مش همانطور که در مقاله صندلی اداری طبی به آن اشاره شد برای جلو گیری از تعریق و گردش هوا از آن ها استفاده می شود.

چرم های مصنوعی که مناسب برای صندلی اداری و کنفرانس می باشد.

link

چرم های مصنوعی با بافت های بزرگتر که از آن برای روکش صندلی مدیریت و مبلمان اداری استفاده می شود.

صندلی لیو

چند نکته بالا می تواند شمارا در زمان خرید صندلی بسیار کمک کنند.

در بالا می توانید برخی از رنگ و جنس های صندلی لیو را مشاهده بفرمایید. همانطور که مشاهده می فرمایید صندلی لیو از رنگ بندی و طرحای بسیاری برای صندلی های خود استفاده می کند.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۵۷
صندلی اداری



چند نکته که باید قبل از تعمیر مبل خود بدانید

با در نظر گرفتن این چند نکته می تونید به بهترین شکل مبل خود را تعمیر کنید یا یک تعمیر کار خوب را تشخیص دهید.

معمولا تعمیر مبل را یکی از بهترین روش ها به جای خرید مبل می دانند. با این کار شما مالک یک مبل جدید و نو شده اید که پارچه آن را خودتا انتخاب کرده اید و می توان گفت که در صورت تعمیر مبل از طرف یک تعمیر کار حرفه ای، مبل شما از یک مبل نو بیشتر هم کار خواهد کرد.


1 – قبل از سفارش تعمیر مبل خود به تعمیر کار، از تعمیر کار درخواست نمونه کارهای خودش را بکنید.

 2 – عکس کامل مبل خود را برای تعمیرکار مبل خود ارسال کنید.

 3 – مشاوره لازم را در رابطه با خرید پارچه مثل نوع آن یا محل خرید آن را از تعمیرکار خود بگیرید.
با توافق بین شما و تعمیرکار، خرید پارچه می تواند از طرف تعمیرکار صورت بگیرد. در غیر این صورت مشاوره کامل در رابطه با نوع پارچه، قیمت پارچه و محل خرید بارچه را از تعمیرکار مبل خود بگیرید.

4 – پیشنهاد می شود برای مبل هایی که کلاف خوبی ندارند از پارچه گران قیمت استفاده نکنید. از تعمیرکار خود در این زمینه مشاوره بگیرید. به دلیل نوع طراحی مبل، شما به سادگی نمی توانید متوجه شوید که کلاف مبل در چه شرایطی است.

5 – قبل از ارسال مبل برای تعمیر کار یا زمانی که تعمیر کار برای دریافت مبل شما می آید، توافق های لازم برای هزینه ایاب و ذهاب را صورت دهید.

6 – مشخص کنید از چه فوم یا ابری تعمیرکار می خواهد استفاده کند. فوم سرد، گرم و…

7 – آیا کلاف مبل شما را تعمیر یا تقویت می کند ؟ قبل از تعمیر یا تقویت کلاف مبل با شما هماهنگی های لازم برای هزینه آن صورت می گیرد ؟

8 – بدترین زمان برای تعمیر مبل شما، روزهای پایانی سال است. به دلیل محدود بودن زمان و سفارشات زیاد، کیفیت تعمیرکار برای تعمیر مبل شما پایین می آید.

منبع نکت

چرم ماندگار
چرم یک ماده با دوام است اما بعد از مدتی می تواند نشانه هایی از سایش و پاره شدن را نشان دهد. خبر خوب این است که چرم آسان است تا بتواند تقریبا جدید باشد بدون نیاز به صرف هزینه زیاد روی مبل راحتی خود.

خصوصیات مبل راحتی

در بدنهٔ این مبلمان اغلب اثری از چوب نیست. پایه‌ها کوتاه و دسته‌ها پهن می‌باشند و قیمت و مرغوبیت آن نسبت به مبل استیل نازلتر می‌باشد. همچنین ابعاد این مبلمان نسبت به مبلمان استیل کوچکتر می‌باشد. مبل راحتی خود به چند دسته تقسیم می‌شود که معروف‌ترین آنها «ال»، «ال‌یو»، «شانو» و… است.



کاناپه یا مبل  نوعی مبل سه نفره و گاهی مبل چهار نفره است که به منظور نشستن بیشتر از یک نفر ساخته و طراحی شده‌است. کاناپه‌ها برای لمیدن و خواباندن دست، بازو و کمر طراحی و ساخته می‌شوند. بیشتر این نوع اسباب دارای دسته‌هایی هستند که در دو طرف آن و برای استراحت و جاگیری دست‌ها به کار می‌روند. کاناپه‌ها را معمولاً در اتاق‌های نشیمن، اتاق مخصوص تلویزیون، اتاق ناهارخوری و اتاق استراحت قرار می‌دهند. ساختار کاناپه‌ها چوبی یا فلزی است و روکش آن‌ها از جنس پارچه، چرم یا ترکیب هر دوی آن‌ها است. در هتل‌ها، شرکت‌ها، اتاق‌های انتظار و گاهی مغازه‌ها از کاناپه استفاده می‌کنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۶
صندلی اداری
خرید صندلی اداری

مقاله ای تحت عنوان خرید صندلی و پیرامون آن برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم و سعی میکنیم آن را به صورت خلاصه و مفید شرح دهیم.
خیلی از ماها زمانی که به خرید یک صندلی احتیاج پیدا میکنیم در وهله اول زیبایی صندلی برایمان ارجح تر است، در صورتی که خرید یک صندلی خوب زمانی لذت بخش است که در حین زیبایی از راحتی بالایی هم برخوردار باشد.

صندلی اداری

یک صندلی راحت چه ویژگی هایی دارد؟

راحتی یک صندلی به عوامل خیلی متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال یکی از قطعات صندلی اداری را درنظر بگیرید، مثلا مکانیزم صندلی اداری، این قطعه مهم در صندلی اداری دارای وظایف مهمی می باشد. در نظر بگیرید شما به صندلی ای احتیاج دارید که در هر زاویه ای بچرخد یا به نشیمن گاه آن به راحتی عقب و جلو شود و ... که تنها صندلی هایی که از مکانیزم صندلی اداری خوبی برخوردار هستند می توانند این شرایط را برای شما فراهم سازند.

از دیگر قطعات صندلی اداری که می توانیم به عنوان عامل مهم در یک صندلی راحت به آن اشاره کنیم چرخ های صندلی اداری می باشد.

 چرخ های صندلی اداری در سه نوع می باشند: 1. چرخ نرم 2. چرخ سخت 3. چرخ جفت

که انتخاب دقیق این چرخ ها کمک قابل توجهی به راحتی و آسودگی شما در حین استفاده از صندلی می کند.
عامل دیگر که برای خرید یک صندلی اداری راحت باید در نظر گرفت جک صندلی اداری می باشد. در این قسمت باید بگوییم که تمام جک های موجود در ایران وارد می شوند که درجه های مختلفی دارند که بهترین این جک ها می توان به جک های آلمانی اشاره کرد که متاسفانه در بازار ایران بسیار کمیاب هستند. وظیفه جک صندل اداری بالا و پایین بردن نشیمن گاه است، می دانیم که تنظیم ارتفاع صندلی تا چه میزان مهم می باشد.

از دیگر نکاتی که برای خرید صندلی قابل توجه می باشد انتخاب روکش صندلیمناسب می باشد، متاسفانه برخی از کارخانه ها در انتخاب نوع رویه صندلی دقت لازم را ندارند و باعث می شود کاربر پس از مدت کوتاهی استفاده از صندلی احساس تعرق کند. سعی کنید در انتخاب روکش صندلی خود دقت لازم را به عمل آورید. خوشبختانه روکش های صندلی از تنوع رنگ بسیار بالایی برخوردار هستند. روکش صندلی می تواند از جنس پارچه و یا چرم باشد که انتخاب با شماست.


شما عزیزان می توانید با رعایت نکات بالا و همچنین مراجعه به مطالب موجود در سایت نکت، لذت خرید صندلی اداری راحت، مناسب و زیبا را تجربه کنید.
این نکته فراموش نشود که حتما باید یک صندلی جدید خرید، گاهی می توان به تعمیرات صندلی اداری بسنده کنید و از پرداخت مبلغ زیاد برای یک صندلی اداری جدید خودداری کنید زیرا در خیلی از مواقع خود شما می توانید تعمیر کار صندل خود باشید یا به متخصصین تعمیرات صندلی اداری مراجعه کنید تا با تعمیر صندلی اداری خود یک صندلی سالم و راحت داشته باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۷
صندلی اداری