صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

۲۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

بسته به دکوراسیون داخلی خود، شما می توانید پارچه های مبلی کلاسیک، مدرن، سلطنتی و ... را در جدیدترین طرح ها انتخاب نمایید.

مبل شویی یکی از اموری است که به طور میانگین هر خانواده سالی یکبار به آن می پردازد. برخی از خانواده ها مبل شویی را خود اجرا می کنند اما گروهی دیگر این امر را به شرکت های خدمات منزل و یا برخی به قالیشویی واگذار می کنند.

نکته مهم: سعی کنید زمانی که هر گونه لکه روی مبل هایتان ایجاد می شود اعم از لکه انواع نوشیدنی، لکه چربی، لاک، خون و ... خودتان سریعا اقدام به مبل شویی نمایید تا لکه به تار و پود پارچه نفوذ نکند. زیرا پس از گذشت مدت زمانی دیگر قادر به پاک کردن لکه نمی باشید و مجبور می شوید برای ازبین بردن آن توسط کارخانه ها اقدام به مبل شویی نمایید.

گاهی ممکن است شدت لگه های موجود بر روی مبل به گونه ای باشد که حتی شرکت ها و یا کارخانه های مبل شویی قادر به از بین بردن آن ها نباشند و یا بخواهید اقدام به تغییر دکوراسیون داخلی کنید در این صورت شما می توانید با صرف هزینه ای کمتر به تعویض پارچه های مبلی خود بپردازید که به آن رویه کوبی مبل می گویند.

قیمت بهترین پارچه های مبلی در بازار تهران

شاید شما هم در فکر تعویض پارچه مبلی خود باشید و یا بخواهید برای مبل های جدید خود پارچه مبلی اتخاب کنید اما زمانی که وارد فروشگاه ها یا گالری های پارچه مبلی می شوید با قیمت های متفاوتی رو به رو خواهید شد و از خرید آن منصرف می شوید!

قیمت پارچه مبلی بسته به قدیمی و یا جدید بودن پارچه می تواند متفاوت باشد:

قیمت پارچه مبلی جدید همانطور که از نام آن پیداست ممکن است به دلیل داشتن طرح های جدیدتر و به روز تر بالاتر باشد. بسته به دکوراسیون داخلی خود، شما می توانید پارچه های مبلی کلاسیک، مدرن، سلطنتی و ... را در جدیدترین طرح ها انتخاب نمایید.

دلیل دوم که می تواند قیمت پارچه مبلی جدید را بالاتر ببرد جنس پارچه می باشد. امروزه با توجه به پیشرفت های روزافزون در صنعت پارچه سازی واضح است که پارچه هایی با کیفیت بالاتر و قیمتی بیشتر روانه بازار خواهد شد.

دلیل سوم که می تواند قیمت پارچه مبلی جدید را افزایش بدهد واردات پارچه مبلی می باشد. اگر پارچه تولید داخل باشد مشخص است که قیمت پارچه مبلی جدید کمتر می باشد اما اگر پارچه ها از کشورهای دیگر وارد شوند نظیر ترکیه، ایتالیا و ... با توجه به هزینه های گمرک، مسافت و ... به طبع قیمت پارچه مبلی جدید بیشتر خواهد شد.

رویه کوبی مبل روشی درست برای مبل های خراب است؟

رویه کوبی مبل یکی از حساس ترین و ظریف ترین مراحل تعمیر مبل می باشد که هزینه بیشتری نیز به خود اختصاص خواهد داد.

برای اقدام به رویه کوبی مبل سعی کنید از تعمیر کاری ماهر و مجرب استفاده نمایید، زیرا دوخت و تمیزی پارچه مبلی اولین چیزی است که به چشم می آید.

همچنین برای اقدام به رویه کوبی مبل می توانید پارچه مبلی را خود شما متناسب با دکوراسیون منزلتان انتخاب نمایید و یا مسئولیت آن را بر عهده تعمیرکار مبل قرار دهید و یا در مورد جنس پارچه ها و انتخاب آن ها از تعمیر کار مشورت خواهید.

توجه نمایید که قبل از اقدام به رویه کوبی مبل در مورد قیمت نهایی با تعمیرکار به توافق برسید سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

هزینه رویه کوبی مبل چقدر است؟

دستمزد رویه کوبی یکی از پر هزینه ترین فعالیت ها برای تعمیر مبل است. که بستگی به 2 مورد دارد.

  1. نوع و متراژ پارچه ای که برای رویه کوبی استفاده می شود
    این هزینه برای یک دست مبل 7 نفره است. یا یک مبل 7 نفره را در نظر بگیرید که در پشت مبل هم از پارچه استفاده شده. کاملا منطقی است که هزینه دستمزد رویه کوبی یک مبل که در پشت آن پارچه استفاده نمی شود از مبلی که در پشت آن پارچه استفاده شده است، بیشتر شود.
  2. حرفه ای بودن تعمیر کاری که رویه کوبی را انجام می دهد.

در نظر داشته باشید که در زمان استفاده از پارچه های گران قیمت برای رویه کوبی، بهتر است تعمیر کار حرفه ای این کار را انجام دهد. که در پایین به شما برای تشخیص دادن یک تعمیر کار حرفه ای کمک خواهیم کرد.

آیا هر مبلی را باید تعمیر کرد؟

کاملا مشخص است که جواب این سوال خیر است. می توانیم با در نظر گرفتن موارد زیر، جواب این سوال که آیا مبل شما ارزش تعمیر دارد یا خیر؟ مشخص شود.

در صورتی که ساختمان مبل شما یا به صورت درست تر کلاف مبل شما کیفیت خوبی داشته باشد، می توان گفت که تعمیر مبل شما کار درستی است ولی در غیر این صورت یا پس از تعمیرات مبل، مبل کیفیت خود را به زودی از دست خواهد داد و فقط برای یک مدت کوتاهی مبل شما ظاهر خوبی دارد و یا هزینه بیشتری نسبت به خرید یک مبل جدید بابت تعمیرات مبل خود باید پرداخت کنید.

پیشنهاد می شود در صورت تمایل به تعمیر مبلی که کلاف خوبی ندارد، هزینه زیادی بابت پارچه مبلی خود پرداخت نکنید و در مقابل هزینه خوبی بابت پارچه خود در زمانی که مبل شما از کلاف خوبی برخوردار است پرداخت کنید چون پس از تعمیر مبل خود، یک مبل کاملا سالم و نو دارید که می تواند چندین سال برای شما قابل استفاده باشد.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۵
صندلی اداری

یکی از اموری که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است خرید درب چرمی و درب آکوستیک می باشد که شما می توانید به راحتی با صرف هزینه کم تر درب های چوبی قدیمی خود را به درب های چرمی و آکوستیک تبدیل نمایید.

اما سوالی که پیش می آید این است که چه نوع پارچه ای برای رویه کوبی درب و درب آکوستیک مناسب می باشد؟

با ما همراه باشید تا پاسخ سوال را مطرح نمایید.

اگر قرار باشد که درب های قدیمی خود را به درب های چرمی تبدیل نماییم باید بدانید که تنها درب های چوبی قابلیت تبدیل شدن در چرمی را دارند و بهترین پارچه برای رویه کوبی درب، چرب می باشد زیرا کیفیت جنس چرم نسبت به جنس پارچه بیشتر می باشد و در برابر رطوبت و همچنین گرما عایق بسیار مناسب تری می باشد پس به خاطر داشته باشید که هنگام رویه کوبی درب حتما از جنس چرم استفاده نمایید.

پنل هایی که در درب آکوستیک از آن ها استفاده می شوند عبارتند از:

استفاده از پنل های مختل در درب آکوستیک در شرایط مختلف و مکان های مختلف کاربرد دارد که در زیر به مهمترین این پنل ها اشاره خواهیم کرد.

بیس ترپ، دیفیوز، جاذب و دیفیوز جاذب می باشد که به ترتیب سبب گیر انداختن صدا ها در فرکانس های کم، پراکنده کردن صدا، جذب صدا و در نهایت جذب و پراکنده کردن صدا می شوند.

برای اقدام به خرید درهای آکوستیک و یا تبدیل درب قدیمی خود به آن سعی کنید از متخصصان در این زمینه مشاوره بگیرید.

از شکاف های درب غافل نشوید

یک سری موار هستند که خود شما بدون هیچ هزینه ای هم می توانید برای آکوستیک کردن درب یا اتاق خود انجام دهید. این کارها درست است که راه حل اساسی نیستند وی می توان تا حدودی عایقی برای صدا ها باشد.

شکاف های درب مجراهای خوبی برای ورودی و خروجی صدا هستند و باید سعی کنید که این شکاف ها را پر کنید. به شدت شمارا تشویق می کنیم که از شکاف های درب غافل نشوید. این کار باعث می شود جلوی ورود و خروج کمی از صدا را بگیرید.

شکاف های بزرگ و کوچک را پیدا کنید و با پوشش مناسبی این شکاف ها را پر کنید.

شاید فکر کنید که این کار بی فایده است ولی بعد از پوشش کامل شکاف های درب خودتان متوجه خواهید شد که چه تاثیری هرچند کوچک بر آکوستیک کردن اتاق داشته است.

به مورد دیگری که می توان به آن اشاره کردن استفاده از فرش قبل یا بعد از درب های اتاق است. در نظر داشته باشید که استفاده از قالیچه ویا فرش های کوچک یا بزرگ در ورودی ویا خروجی درب می توانی آکوستیک درب ویا اتاق را تا حدود خیلی کمی انجام دهد.

همچنین استفاده از سوزن گل میخ که بعد از رویه کوبی درب به دلیل زیباتر شدن ظاهر درب می باشد بر روی جنس چرم بهتر نفوذ می کند در صورتی که برای رویه های از جنس پارچه استفاده از سوزن کل میخ مناسب نمی باشد و پارچه را پاره می کند و در نهایت رویه کوبی می بایست به صورت مجدد انجام پذیرد.

دستمزد و قیمت در رویه کوبی درب بسته به دو دلیل می تواند متفاوت باشد:

•    هر دو طرف درب را می خواهید چرمی کنید یا فقط یک طرف آن را
•    اندازه درب چه میزان می باشد.

تمام نکات ذکر شده در بالا برای درب آکوستیک نیز صادق می باشد.

اما نکاتی که می بایست برای درب آکوستیک به آن اشاره نمود عایق صدا بودن درب آکوستیک می باشد.

از درب آکوستیک بیشتر برای استودیو های موسیقی، ورزشگاه ها، سالن های همایش و تئاتر، سالن های سینما و ... استفاده می شود که در زیر به آن ها می پردازیم:

نکت بستری برای ارائه اطلاعات شرکت های خدماتی در تهران است.

برای دریافت اطلاعات کافی در این زمینه به منبع مراجعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۷
صندلی اداری

برنده کسی است که این موقعیت‌ها را به سرعت شناسایی کند و با تجاری‌سازی این ایده‌ها، نام خود را در باشگاه نوآورها به ثبت برساند. با هم سری می‌زنیم به ۱۰ اختراع برتر سال ۲۰۱۷ که هر کدام یک موقعیت تجاری بی‌نظیر هستند.

۱۰- پوست مصنوعی

شاید فکر کنید احساس درد از جمله بدی‌های این دنیا است. تجسم دنیایی بدون درد شبیه به وعده بهشت است. اما خوب است بدانید که بدون حس درد حیات ما به مخاطره می‌افتاد. همین که پوست ما می‌تواند محرک‌هایی مثل اجسام برنده و اشیا بسیار داغ را تشخیص بدهد در حفظ سلامتی بسیار اهمیت دارد.

اگر ماشین‌ها و ربات‌ها هم می‌توانستند درد را احساس کنند، می‌توانستند خود را از آسیب در امان بدارند، درخواست ترمیم بدهند یا خودشان را تعمیر کنند. به لطف پوست مصنوعی کشسان این رویا می‌تواند به واقعیت بپیوندند.

در سال ۲۰۱۷ پوستی اختراع شد که تعداد زیادی سنسور دارد. این پوست، درست مثل پوست انسان خاصیت کشسانی دارد و می‌تواند احساساتی مانند فشار، گرما، خراش و نرمی و سختی اجسام را تشخیص بدهد.

این پوست، درست مثل پوست انسان خاصیت کشسانی دارد و می‌تواند احساساتی مانند فشار، گرما، خراش و نرمی و سختی اجسام را تشخیص بدهد.

به لطف این پوست ربات‌ها می‌توانند متوجه بشوند که شیئی بسیار داغ است و از لمس آن اجتناب کنند. تصورش را کنید! خودروی شما مثل یک اسب از آسیب بپرهیزد. شاید در آینده لازم باشد همراه با سوخت، کمی مُسکن هم در باک ماشین‌هایمان بریزیم!

۹- پنل خورشیدی شفاف

فرض کنید می‌خواهید انرژی لازم برای آپارتمان خود را از خورشید تامین کنید. فکر بسیار خوبی است. اما آیا فضای کافی برای قرار دادن تعداد زیادی پنل خورشیدی در اختیار دارید؟ متاسفانه پشت‌بام خانه برای همه جا ندارد.

در سال ۲۰۱۷ یک پنل خورشیدی اختراع شد که مثل شیشه شفاف است و شما می‌توانید آن را بر روی پنجره خانه نصب کنید. معمولا پنجره‌ها بیشتر مساحت بیرونی آپارتمان‌ها را تشکیل می‌دهند. به این ترتیب دیگر پنل‌های خورشیدی به فضای اضافه نیاز نخواهند داشت.

بیشتر سطح ساختمان‌ها از شیشه تشکیل شده است.
بیشتر سطح ساختمان‌ها از شیشه تشکیل شده است.

یک کاربرد هیجان‌انگیز دیگر استفاده از این پنل‌ها در خودرو است. سطح شیشه‌های خودرو (شیشه جلو، عقب و سقف) می‌تواند به منبع تامین انرژی تبدیل شود. این پنجره‌های خورشیدی می‌توانند انرژی لازم برای تهویه مطبوع خودرو را تامین کنند. به این ترتیب وقتی در یک روز گرم و آفتابی ماشین خاموش باشد، باز هم می‌توانید کولر را روشن نگه دارید، بدون آن که نگران مصرف سوخت باشید. این پنجره‌ها می‌توانند از شیشه‌های معمولی هم شفاف­تر باشند.

۸- اثر انگشت اتمی برای کالاها

کالاهای تقلبی همه‌جا هستند. خرید یک جفت کفش یا عینک اورجینال کار ساده‌ای نیست. هیچ‌کس با قطعیت نمی‌تواند بگوید کدام کالا اصل است و کدام نه. در آمریکا و اروپا اعتماد کردن به فروشگاه‌های رسمی یک راه‌حل موثر است. اما در کشورهایی نظیر ایران ممکن است برای خرید یک عطر تقلبی، به اندازه محصول اصل پول پرداخت کنید. این محصول تقلبی حتی می‌تواند به سلامت شما آسیب بزند.

پای محصولات تقلبی حتی به صنایعی مثل خودرو و تلفن همراه هم باز شده است. آیا مطمئن هستید که آیفون جدیدتان محصولی اصلی یا دست کاملا نو و آکبند است؟

محققین موفق شده‌اند که با لایه‌ای نازک از گرافین به ضخامت یک اتم، الگویی منحصربه‌فرد تولید کنند که درست مثل اثرانگشت انسان عمل می‌کند. اگر از این الگو با فلش عکس بگیرید، تلفن همراهتان می‌تواند اصل بودن یا نبودن محصول را تشخیص بدهد.

محققین امید دارند که با این فناوری از آسیب چند میلیارد دلاری محصولات تقلبی به اقتصاد جهان پیشگیری کنند.

نور فلش اتم‌های «اثرانگشت اتمی» را برانگیخته می‌کند و این لایه از خود نور متصاعد می‌کند. از آنجایی که این الگو تصادفی است، پرتو متصاعد شده از هر محصول منحصربه‌فرد خواهد بود.

هیچ‌کس (حتی خود شرکت) نمی‌تواند این الگو را کپی کند. تولید آن بسیار ارزان است و هر کس به سادگی می‌تواند از این اثرانگشت‌ها استفاده کند.

محققین امید دارند که با این فناوری از آسیب چند میلیارد دلاری محصولات تقلبی به اقتصاد جهان پیشگیری کنند.

۷- دوربین‌های مینیاتوری بدون لنز!

یک مخترع ایرانی به نام علی حاجی‌میری، استاد الکترونیک دانشگاه کلتک (موسسه فناوری کالیفرنیا) موفق به ساخت دوربینی عجیب‌وغریب شده است. این دوربین در واقع مستطیلی به ابعاد ۱ در ۱٫۲ میلی‌متر است که از یک تار موی انسان ضخامت کم‌تری دارد. نکته عجیب در مورد این دوربین کوچک این است که هیچ لنزی ندارد.

این دوربین در هر جایی قابل نصب است، روی کلاه، عینک یا دیوار. تصاویر ضبط‌شده توسط این دوربین به یک پردازنده مرکزی مثل تلفن همراه ارسال می‌شوند.

علی حاجی‌میری می‌گوید که تمام سطح پشت تلفن‌همراه می‌تواند به دوربین تبدیل شود. به‌این‌ترتیب شرکت‌های سازنده دیگر نگران محل قرارگیری دوربین نخواهند بود.

به کمک این فناوری هر سطحی می‌تواند تصویربرداری کند. بدنه خودرو، کفش یا سطح دیوار. اگر بخواهید تمام اطراف خودروی خود را ببینید، دیگر نیازی نیست که از لنزهای متعدد استفاده کنید.

همچنین این دوربین جدید می‌تواند کاربردهای زیادی در علوم فضایی یا پزشکی داشته باشد.

رزولوشن تصویرهای تهیه‌شده توسط این دوربین تا چند گیگاپیکسل قابل ارتقا است. همان‌قدر که این اختراع جدید می‌تواند صنعت عکاسی را متحول کند، ممکن است نگرانی‌های زیادی در مورد حریم خصوصی به وجود بیاورد.

۶- خیابان‌ها شارژر می‌شوند!

فرض کنید سوار بر یک خودروی برقی می­شوید و از خانه بیرون می‌روید. تمام روز را به گشت‌وگذار در خیابان می‌پردازید و خیلی دیر به خانه باز می‌گردید. اما شارژ خودرویتان کم که نشده هیچ، بیشتر هم شده است.

فناوری شارژ وایرلس جدید می‌تواند به خودروها اجازه بدهد که در حال حرکت به طور خودکار شارژ شوند. در این فناوری شارژرهای بدون سیم در تمام خیابان‌ها کشیده شده‌اند و باتری ماشین‌ها و اتوبوس‌ها را شارژ می‌کنند.

این فناوری می‌تواند برای شارژ کردن تلفن‌همراه یا کامپیوتر شخصی هم به کار گرفته شود. به این ترتیب یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بشر امروزی، یعنی شارژر حل خواهد شد.

البته استفاده از این خدمات رایگان نخواهد بود. چرا که در صورت رایگان بودن هزینه جابجایی، ترافیک شهری غیرقابل‌اجتناب می‌شود. مالیات اخذشده برای ارائه این سرویس می‌تواند برای بهسازی راه‌ها و خدمات شارژ خرج شود.

۵- صفحه تلفن‌همراه بدون بازتابش نور

استفاده از تلفن‌همراه در روزهای آفتابی هنوز یک چالش مهندسی است. بسیاری از سازنده‌ها (مثل اپل و سامسونگ) سعی می‌کنند با هرچه روشن‌تر کردن صفحه‌های نمایش این مشکل را حل کنند. اما این راه‌حل خود منشا مشکلی بزرگ‌تر است. اگر نور صفحه را زیاد کنید باتری دستگاه خیلی زود خالی می‌شود.

محققین متوجه شدند که حشراتی مانند بید می‌توانند در نور بسیار کم ببینند، اما برخلاف حیواناتی مثل گربه، هیچ نوری از چشم آن‌ها به بیرون منعکس نمی‌شود. به این شکل شکارچی‌ها نمی‌توانند آن‌ها را ببینند.

دلیل این رخداد وجود نانوساختارهایی ویژه‌ بر روی سطح چشم این حشرات است. دانشمندان با شبیه‌سازی این بلورهای فوتونی موفق شدند به لایه‌ای نازک دست‌پیدا کنند که تمام نور را از خود عبور می‌دهد. بی آن که هیچ پرتویی را بازتاب دهد.

قرارگیری این لایه برروی صفحه‌نمایش می‌تواند کار کردن با ابزارهای الکترونیکی را در زیر نور تابش نور خورشید تسهیل کند. این صفحه‌ها ۱۰ برابر خواناتر از صفحه‌های عادی هستند. همچنین این لایه بر روی صفحه‌های لمسی قابل‌استفاده هستند. در حال حاضر پوشش‌های ضدبازتاب با خاصیت لمسی در تضاد هستند. فناوری ضد بازتاب می‌تواند در ناوبری خودروها موثر باشد.

۴- خداحافظ ماشین لباس‌شویی!

در این اختراع جدید، کسی ماشین ‌لباس‌شویی هوشمند اختراع نکرده است. بلکه محققین موفق شده‌اند پارچه‌ای بسازند که نیازی به ماشین لباس‌شویی نداشته باشد. فناوری جدید باعث می‌شود که پارچه تنها با تابش نور خورشید خودش را تمیز کند.

در این پارچه از نانوترکیب‌های نقره و مس استفاده شده است. این ترکیب‌ها می‌توانند نور خورشید را جذب کنند و ساختارهای زیستی مثل باکتری‌ها را از بین ببرند.

فناوری جدید باعث می‌شود که پارچه تنها با تابش نور خورشید خودش را تمیز کند.

روی این پارچه‌های جدید لک نمی‌نشیند و هرگز بوی بد نمی‌گیرند. تنها کافی است که لباس خود را در آفتاب پهن کنید. به کمک این فناوری می‌شود تا حد زیادی در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کرد.

بهبود وضع بهداشتی در کشورهای فقیر، لباس‌های نظامی و بیمارستان‌ها، هتل‌ها و دیگر اماکن عمومی از مهم‌ترین کاربردهای این اختراع شگفت‌انگیز است.

۳- شارژر وایرلس واقعی

در حال حاضر شرکت‌ها مختلفی بر روی تلفن‌های همراه خود شارژر بدون سیم قرار داده‌اند. اما مشکل اصلی اینجا است که این شارژرهای بدون سیم، واقعا بدون سیم نیستند. شما باید موبایل را بر روی شارژر قرار بدهید. به همین دلیل نمی‌توانید هنگام مکالمه یا انجام کارهای روزمره از آن‌ها استفاده کنید.

اما فناوری جدید به شرکت‌ها امکان می‌دهد که تلفن‌های همراهی بسازند که واقعا بدون سیم شارژ می‌شوند. در این فناوری شارژ تلفن همراه مثل وای‌وفای یا بلوتوث به دستگاه ارسال می‌شود. حتی ممکن است دیگر نیازی نباشد درصد شارژ خود را کنترل کنید. کافی است به جایی وارد شوید که یک شارژر در آنجا قرار دارد. موبایل شما خودبه‌خود شارژ خواهد شد.

به احتمال زیاد سامسونگ سال آینده از این فناوری در تلفن‌های خود استفاده کند. اما بعید است آیفون به این زودی به شارژرهای واقعا وایرلس مجهز شود.

۲-ضبط و پخش بو!

اگر به یک منظره زیبا برسید، به احتمال زیاد دلتان می‌خواهد که از آن عکس بگیرید. بعید نیست که دوست داشته باشید صدای چهچه پرنده‌های جنگل را ضبط کنید یا از یک اتفاق بامزه فیلم بگیرید. همه این‌ها خیلی خوب است. اما با بوهای دوست داشتنی چه کار می‌کنید؟

تا امروز مجبور بودیم که بوها را به حافظه بسپاریم و اگر دلمان برای یک بوی خاص تنگ می‌شد، ممکن بود دیگر به آن دسترسی نداشته باشیم.

فناوری 2017
دستگاه ضبط و پخش بو که با دقت زیادی کار می‌کند.

اما فناوری جدید به ما این امکان را می‌دهد که بوها را ضبط و پخش کنیم! یک دستگاه کوچک بوها را پردازش می‌کند و آن را به چند بوی اصلی و پایه‌ای تبدیل می‌کند. بعد دستگاه پخش بو (که خیلی شبیه به اسپیکر است) با استفاده از کپسول‌های پایه‌ای آن بو را شبیه‌سازی می‌کنند.

فناوری جدید به ما این امکان را می‌دهد که بوها را ضبط و پخش کنیم.

شرکت Moodo دستگاه پخشی درست کرده است که با آن می‌شود هر بویی را شبیه‌سازی کرد. خودتان می‌توانید عطرها را ترکیب کنید تا به بوی دلخواهتان برسید، یا از حالت‌های پیش‌فرض استفاده کنید. شبیه‌سازی و پخش بوی دریا، آتش در کلبه چوبی یا هندوانه در خانه می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.

ممکن است این فناوری در صنعت سینما هم به کار گرفته شود. اگر در صحنه آتش‌سوزی به غیر از صدا و نور، بوی آتش هم به مشامتان برسد، خیلی بیشتر در فیلم غرق خواهید شد. البته به شرط آن که مستندی با موضوع زباله‌ها تماشا نکنید.

۱- بهترین هنوز اختراع نشده است!

مهم‌ترین اختراعی که امسال منتظرش بودیم دستگاهی است که باید اختراع می‌شد، اما نشد: یک تلفن‌همراه انقلابی! شرکت‌های زیادی در سال ۲۰۱۷ سعی کردند که صنعت تلفن‌همراه را متحول کنند.

شرکت اپل در دهمین سالگرد انقلاب تلفن‌های هوشمند آیفون X را معرفی کرد. اولین آیفونِ بدون حاشیه و دکمه فیزیکی. شرکت گوگل بر روی پیکسل تمرکز کرد. و البته سامسونگ اس۸ تعریفی جدید از اسمار‌ت‌فون ارائه کرد.

اما تمامی این‌ها هنوز هم اسمارت‌فون هستند. درست مثل اولین نسل آیفون در ده سال پیش. شرکت SGNL یک بند هوشمند ساخت که انگشت کاربر را به هدفون تبدیل می‌کند. انگشت اشاره خود را روی گوش خود بگذارید و مکالمه کنید.

هدفون هوشمند Vinci تلاش دیگری بود برای اختراع دوباره تلفن. این هدفون با دستور صوتی کار می‌کند و خیلی هم باهوش است.

هیچ‌کدام از این موارد نتوانستند دهمین سال تولد اسمارت‌فون را به اندازه کافی هیجان‌انگیز کنند. اما همگی یک پیام مشترک داشتند: صنعت تلفن‌همراه منتظر یک معجزه تازه است. معجزه‌ای که شاید مهم‌ترین اختراع سال ۲۰۱۸ باشد.

https://tejaratnews.com/training/10-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2017%D9%81%D8%B1%D8%B5%D8%AA-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۲
صندلی اداری

از جمله خدمات پر مخاطب منزل می توان به شستشوی فرش و نقاشی ساختمان اشاره نمود. اما قبل از اقدام به انجام این خدمات لازم است اطلاعاتی در مورد آن ها داشته باشید.
خدماتی یک قالیشویی معتبر برای شستشوی فرش:

  1. به خاطر داشته باشید که هنگام اقدام به شستشوی فرش می بایست نزدیک ترین و با کیفیت ترین قالیشویی به محل سکونت خود را بیابید.
    خدمات کارخانه های قالیشویی شامل: لکه گیری، ترمیم و رفوی فرش می باشد.
    مطابقت قیمت ذکر شده در ابتدا مکالمه و فاکتور
    استفاده از جدیدترین دستگاه های مکانیزه و مدرن شستشوی فرش
    استفاده از مواد شوینده مجاز و بهداشتی
    تحویل فرش با بسته بندی
    و ...

لازم به ذکر می باشد که هیچگاه جمله "قالیشویی با کمترین هزینه" را نخورید. به دو دلیل:

  1. این شرکت ها یا از دستگاه های مدرن و اوماتیک برای شستشوی فرش برخوردار نمی باشند و به صورت غیر بهداشتی فرش را شسته و خشک می نمایند.
    و یا افراد کلاهبرداری می باشند که با گرفتن فرش های مشتریان خود، دفتر کار خود را تعطیل کرده و دیگر خبری از آن ها نیست.

این را بخاطر داشته باشید که یک شرکت معتبر و با کیفیت همیشه دارای یک تعرفه ثابت می باشد و هیچگاه از جمله هایی مبهم در مورد تعرفه و قیمت قالیشویی و همچنین مشخص شدن نرخ بعد از مشاهده فرش مشتری استفاده نمی کنند. تمامی قالیشویی های موجود در شهر می بایست تعرفه ای ثابت به مشتری ارائه دهند و تنها در امری همچون لکه گیری، ترمیم فرش و … که امری تخصصی است باید فرش مشاهده شود؛ پس هر زمان که با دفتر یا کارخانه تماس برقرار کردید و شفافیتی در تعیین نرخ ثابت قالی شویی دریافت نکردید حتما در کار این مجموعه شک کنید و تحقیق بیشتری نمایید.

بهترین روش شستشوی فرش کدام است؟
شاید این سوال برای شما مطرح باشد که روش های امروزی برای دوام و جلوگیری از آسیب فرش مناسب تر است یا روش سنتی؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بسته به نوع کیفیت و بافت فرش (دستباف و ماشینی) انتخاب نوع شستشو متفاوت می باشد.

برای شستن فرش های ماشینی هرچند می شود به روش سنتی عمل نمود اما بسیار بهتر است که از روش های قالیشویی مدرن استفاده کنید زیرا استفاده از ماشین آلات مدرن قالیشویی صدمه و آسیب بسیار کمتری به باقت فرش می رساند و می توان از فرش در سال های بیشتری استفاده نمود.

اما برای شستن فرش های دستباف و ابریشمی توصیه می شود از روش سنتی و با نظارت و عملکرد استادی ماهر و با تجربه در زمینه قالیشویی فرش های دستباف به روش سنتی، استفاده کنید تا آسیبی به فرش های گران قیمت وارد نشود.
 
بهای مصوب  نقاشی ساختمان و بهترین روش محاسبه هزینه های نقاشی:



نقاشی ساختمان از جمله خدمات منزل محسوب می گردد که به طور میانگین هر ایرانی خانه خود را هر 4 سال یکبار رنگ آمیزی می کند. اما هنگام اقدام به این امر ممکن است با قیمت های مختلفی مواجه شود.

  • قیمت نقاشی ساختمان بسته به نوساز و یا قدیمی ساز بودن خانه بسیار متغیر می باشد. درواقع هر چه میزان ترک خوردگی های سقف و دیوار ها و همچنین میزان نم دادن آن ها بیشتر باشد به طبع قیمت نقاشی ساختمان نیز افزایش می یابد.

    یکی دیگر از مواردی که می تواند در قیمت نقاشی ساختمان بسیار تاثیرگذار باشد نوع رنگ و کیفیت آن می باشد. در نقاشی ساختمان رنگ های مختلفی از جمله: رنگ پلاستیکی، رنگ بلکا، رنگ مولتی کالر، رنگ روغن، رنگ آکریلیک داریم که استفاده از هر یک از آن ها قیمت نقاشی ساختمان را تغییر خواهند داد.

    متراژ خانه یا محل کار نیز یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در قیمت رنگ آمیزی ساختمان می باشد به طور کلی هر چه متراژ و ابعاد خانه بزرگتر باشد رنگ بیشتر، وقت بیشتر و در نهایت هزینه بیشتری برای رنگ کردن ساختمان نیاز است.

برای اطلاع از بهترین شرکت های خدماتی شستشوی فرش و نقاشی ساختمان به سایت نکت مراجعه نمایید.

source

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۱
صندلی اداری
نظافت راه پله و ساختمان

هنگامی که وارد یک ساختمان می شوید اولین چیزی که به چشم شما می آید پاکیزگی و نظافت راه پله و ساختمان می باشد.

به دلیل رفت و آمد ساکنین ساختمان در طول شبانه روز حساسیت برای نظافت راه پله و ساختمان بسیار زیاد می باشد و مدیر ساختمان یا سرایدار ساختمان می بایست مسئولیت اقدام و یا انجام این کار را عهده دار شوند.

در این صفحه از نکت به لزوم نظافت و پاکیزگی راه پله ها و ساختمان، تعداد دفعات نظافت در ماه، وظایف و مهارت های نظافت چی ساختمان در این زمینه و همچنین هزینه نظافت فضای مشاع ساختمان از جمله پارگینگ اشاره خواهیم کرد.

به چه دلایلی باید به نظافت راه پله و ساختمان پرداخت؟

به چند دلیل به انجام این کار می پردازیم:

  1. ایجاد فضایی بهداشتی
  2. جلوگیری از ایجاد حشرات موذی از جمله: مگس، سوسک، مورچه و …
  3. جلوگیری از ایجاد بوی بد هنگام ورود به ساختمان
  4. زیبا تر شدن ساختمان با نظافت راه پله و پارکینگ
  5. از بین بردن انواع آلودگی ناشی از زباله های خشک و تر

تعداد دفعات نظافت در هر ماه:

برخی از ساختمان ها این وظیفه را بر عهده مدیریت ساختمان قرار داده اند و مدیر ساختمان موظف می باشد که بنا بر میزان طبقات ساختمان، تعداد واحد ها، میزان رفت و آمد و همچنین مجهز بودن به اسانسور و یا مجهز نبود به آن و استفاده مستقیم از راه پله ها، این امر را با درخواست یک نظافتچی از شرکت های خدمات منزل بخواهد.

به طور میانگین می بایست ماهی دو بار به شستشو راه پله و ساختمان پرداخت.

همچنین برخی از ساختمان ها (اکثرا ساختمان های لوکس تر) از سرایدار برخوردار می باشند که وظیفه این امر را آن ها بر عهده خواهند گرفت.

نکته مهم: در صورت نگهداری هرگونه حیوانات خانگی در منزل از جمله گربه، سگ، خرگوش و … و همچنین ریختن فضولات آن ها در راهرو و یا پارکینگ سریعا محل مورد نظر را پاک کرده و به طور مرتب به نظافت و پاکیزگی راه پله ها و هچنین سایر نقاطی که محل بازی و رفت و آمد آن ها می باشد بپردازید تا از هر گونه بیماری احتمالی جلوگیری شود.

وظایفی که یک نظافتچی ساختمان برعهده دارد چیست؟

  • استفاده از مواد شوینده مجاز و مناسب با انواع جنس پله و کفپوش پارکینگ اعم از چوبی، سنگ، موزائیک و …
  • جلوگیری از ریختن هر گونه مواد شستشو در باغچه و یا گلدان های موجود
  • جارو کردن راه پله ها از بالا به پایین قبل از استفاده از مواد شوینده
  • سرعت عمل و دقت عمل
  • تمیز کردن پنجره های موجود در راه پله ها
  • تمیز کردن درب های آسانسور و داخل آسانسور
  • تمیز کردن پارکینگ و از بین بردن جای روغن ماشین
  • تمیز کردن درب های ورودی ساختمان و درب پارکینگ
  • تمیز کردن لابی ساختمان
  • پشت بام
  • داشتن ظاهر و کلامی معقول و محترم
  • و …

توجه کنید: گاهی کفپوش های پارکیگ و راه رو ها و همچنین راه پله ها به علت گذشت سالیان زیاد و یا بر اثر ریختن مواد شیمیایی و یا ترک خوردن، نمای ظاهری ساختمان را بسیار نامناسب نشان می دهند که در این صورت می توانید اقدام به کفسابی نمایید.

هزینه نظافت راه پله و ساختمان:

به طور کلی هزینه نظافت راه پله و فضای مشاع ساختمان بنا به:

  1. متراژ
  2. تعداد پله ها
  3. ساعات کاری شخص نظافت کننده
  4. اقدام به کارهایی غیر از وظایف به درخواست ساکنین
  5. خانم و یا آقا بودن نظافت کننده

به طور کلی هر چقدر میزان حجم کار بالا باشد ساعات کاری نیز افزایش می یابد در نتیجه افزایش هزینه را پیش رو خواهیم داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۷
صندلی اداری

در دوره ای که تجهیزات سخت افزاری با سرعتی باورنکردنی بروز رسانی می شوند و یک مجموعه تنها پس از گذشت چند ماه از عرضه به بازار قدیمی به حساب می آید، دیدن سیستم های گران قیمت نباید چندان عجیب به نظر برسد. به خصوص با در نظر داشتن اینکه در حال حاضر بستر سخت افزاری بسیار مناسبی برای به حداکثر رساندن توان فنی رایانه های گیمینگ و شخصی وجود دارد و همین نکته نیز باعث برداشته شدن هرگونه سقف قیمتی برای این سیستم های می شود. اما با این وجود احتمالا پس از دیدن گران قیمت ترین سیستم گیمینگ جهان بسیار متعجب خواهید شد. رایانه ای فوق العاده قدرتمند برای به زانو در آوردن هر نوع بار پردازشی و البته قیمتی نجومی.

این رایانه شخصی که توسط Overvlockers UK جمع آوری شده با داشتن برچسب قیمتی 30000 دلار (در حدود 120 میلیون تومان) عنوان گران قیمت ترین رایانه گیمینگ جهان را به خود اختصاص داده است. سیستم مورد نظر OrionX نام دارد و نگاهی به مشخصات فنی آن پیش از هر چیز نیاز به یک لیوان آب یخ دارد. مجموعه قطعات سخت افزاری درون کیس Phanteks Enthoo Elite قرار گرفته اند که به تنهایی 900 دلار قیمت دارد. پردازنده اصلی 6950x از خانواده ده هسته ای i7 اینتل است که در حدود 1600 هزینه خواهد داشت. برای پردازش گرافیکی نیز از 4 کارت Geforce Titan X انویدیا استفاده شده که مجموع حافظه در دسترس را به 48 گیگابایت می رساند و البته برای داشتن هر یک از این کارت ها نیز می بایست در حدود 1200 دلار خرج کنید. 64 گیگابایت حافظه رم از نوع Dominator Platinum ساخته Corsair در کنار 5 درایو حالت جامد (SSD) با ظرفیت مجموع 4.2 ترابایت و همچنین دو هارد درایو 10 ترابایتی Barracuda از سیگیت مجموع فضای ذخیره سازی را به 24.2 ترابایت می رسانند.

گران ترین سیستم گیمینگ جهان

برای خنک سازی این غول پردازشی از سه سیستم ابداعی خنک سازی مایع استفاده شده تا در هنگام اعمال فشار کاری با یک انفجار اتمی روبرو نشوید. مجموعه همه این قطعات نیز بر روی مادربرد X99 Rampage V Extreme Edition 10 ایسوس قرار گرفته اند. شاید تصور کنید این سیستم تنها برای نمایش در جشنواره های گیمینگ و نمایشگاه هایی مانند کامپیوتکس آماده شده اما در حقیقت تیم سازنده آن را برای فروش عرضه می کنند. باید دید عنوان گران قیمت ترین رایانه جهان تا چه زمانی در اختیار OrionX 8pack خواهد بود و شتاب پیشرفت تکنولوژی با چه سرعتی این عنوان را به سیستم دیگری اختصاص می دهد.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۴
صندلی اداری
تفاوت گچکاری و گچبری

به گونه ای رایج و اشتباه تقریبا نیمی از مردم گمان می کنند که امر گچبری و گچکاری یکی است و هیچ تفاوتی بین آن ها وجود ندارد؛ اما می توان با آوردن دو دلیل مختلف تفاوت گچبری و گچکاری را بیان نمود تا هنگام اقدام به این امور اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

تفاوت گچبری و گچکاری در چیست؟

نوع متریال مصرفی هنگام ساخت ملات

با وجود اینکه متریال اصلی گچکاری و گچبری، گچ می باشد اما هنگام ترکیب و ساخت مواد تفاوتی وجود دارد که به آن اشاره خواهیم کرد.

هنگام ساخت ملات در گچکاری از ماده آهکی و سیمان به دلیل بالا بردن هر چه بیشتر استحکام در برابر آب، باران، صوت، نم و … استفاده می شود زیرا کاربرد گچکاری هم در فضای داخلی ساختمان و هم فضای خارجی ساختمان می باشد. گاهی برای مستحکم تر کردن این ملات از موادی همچون موم، خاک آجر ،کراتین و… استفاده می شود.

جالب است بدانید: برخی از گچکاران ماهر برای اطمینان بیشتر از مقاوم شدن ملات گچکاری از موادی همچون خمیر گندم، نمک، شکر و پوسته تخم مرغ نیز استفاده می کنند.

هنگام ساخت ملات در گچبری از گچ سفید استفاده می شود زیرا بافت نرم تری داری و پس از دو تا سه روز خشک خواهد شد که می توانید سپس اقدام به نقاشی ساختمان کنید و به دلیل اینکه این ماده در برابر آب و رطوبت استحکام نسبتا کمتری دارد از آن در داخل ساختمان استفاده می کنند.

مکان مورد استفاده از گچبری و گچکاری

از دیگر تفاوت گچکاری و گچبری می توان به مکان مورد استفاده آن ها اشاره نمود. به طور کلی از گچکاری ببه دلیل استحکام بیشتر در نمای خارجی ساختمان استفاده می شود همچنین پس از دیوار چینی برای زیر سازی نمای داخلی ساختمان از گچ کاری نیز استفاده می گردد که تنها جنبه سفید کردن خانه را دارد و نمای داخلی خانه را برای هرگونه گچبری، گچبری پیش ساخته، نقاشی ساختمان و همچنین کاغذ دیواری آماده می سازد.

همچنین از گچبری برای نمای داخلی ساختمان استفاده می گردد البته لازم به ذکر می باشد که گچبری در نمای خارجی ساختمان نیز قابل اجرا می باشد که برای این کار می بایست آهک را به ملات اضافه نمود تا در برابر آسیب هایی نظیر باران، نماشویی ساختمان، صوت و … مقاوم باشد.

امروزه با توجه به پیشرفت فناوری در صنعت ساختمان سازی می توانید از گچبری های پیش ساخته این صنعت بهره مند شوید که نمایی بسیار شیک و فوق العاده به فضای داخلی منزل شما خواهند بخشید. می توانید برای مشاهده انواع گچبری پیش ساخته و قیمت آن کلیک نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۰
صندلی اداری

درست مثل تمامی سیستم‌عامل‌های دسکتاپ و موبایل، اندروید نیز بعد از مدت‌زمان زیادی استفاده، دچار مشکلاتی از جمله کاهش سرعت می‌شود. این سیستم‌عامل لینوکسی در سال‌های اخیر تلاش کرده تا این ایراد خاص را پشت سر بگذارد و در نسخه‌های جدیدتر اندروید، کمتر شاهد مشکلاتی این‌چنینی هستیم.

بااین‌حال اغلب کاربران از جدیدترین نسخه اندروید استفاده نمی‌کنند و برای بهبود سرعت گوشی اندرویدی خود، نیاز به پیشنهاد‌ها و راهکار‌هایی دارند تا گوشی هوشمند خود را به شرایط اولیه برگردانند.

اگر احساس می‌کنید که گوشی اندرویدی شما، دچار کاهش سرعت و عملکردی ضعیف شده است، این مقاله و راهکار‌های ارائه شده در آن می‌تواند منبعی مناسب برای افزایش سرعت گوشی شما باشد.

سخت‌افزار گوشی خود را بشناسید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

شاید اولین موضوعی که در بهبود سرعت گوشی به ذهن می‌رسد، توانایی سخت‌افزاری گوشی باشد. درصورتی‌که یک گوشی اندرویدی با سخت‌افزار متوسط یا ضعیف دارید، نباید انتظار داشته باشید که تمامی برنامه‌ها و بازی‌ها نصب شده، بهترین عملکرد را داشته باشند.

سیستم‌عامل اندروید برای بهترین عملکرد خود، نیاز به حداقل سه گیگابایت رم دارد. درصورتی‌که اغلب گوشی‌های قدیمی تنها از یک تا دو گیگابایت رم بهره می‌برند. با این اوصاف پیشنهاد می‌کنیم که در قدم اول و در صورت امکان، بهترین سخت‌افزار ممکن را در اختیار خود قرار دهید. اگر امکان خرید یک گوشی جدید وجود ندارد، قدم‌های بعدی می‌تواند به شما برای افزایش سرعت گوشی کمک کند.


به‌روزرسانی کنید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

به‌روزرسانی گوشی‌های اندرویدی، چه در سطح سیستم‌عامل و چه در سطح برنامه‌ها، می‌تواند سرعت گوشی شما را افزایش دهد. با هر به‌روزرسانی نرم‌افزاری توسط گوگل، تعداد زیادی از باگ‌ها و مشکلات نرم‌افزاری سیستم‌عامل اندروید رفع می‌شود. با این اوصاف می‌توان انتظار داشت که سرعت گوشی نیز با رفع مشکلات، افزایش بیاید.

آپدیت نرم‌افزار‌های گوشی نیز، درست مثل به‌روزرسانی سیستم‌عامل، سرعت اجرای برنامه‌ها را افزایش می‌دهد. استفاده از برنامه‌های قدیمی و به‌روزرسانی نشده، گوشی شما را در مقابل حملات هکرها، آسیب‌پذیر می‌کند


برنامه‌های اضافه را پاک کنید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

بسیاری از برنامه‌های ارائه‌شده در گوشی‌ها، برای اغلب کاربران کاربردی ندارد و بهتر است این برنامه‌ها پاک و یا از منو تنظیمات، غیرفعال شوند. هرچند نسخه‌های جدیدتر اندروید، استفاده برنامه‌ها از رم و پردازنده را محدود و بهینه‌سازی کرده‌اند، اما باز هم هر برنامه نصب شده در گوشی، فضایی از رم، حافظه و پردازنده را به خود اختصاص می‌دهد.

با پاک کردن برنامه‌های اضافه، رم گوشی به اجرای پروسه‌هایی اختصاص می‌یابد که اهمیت بیشتری برای شما دارند. این عمل از شلوغی بیش‌ازحد منو گوشی نیز جلوگیری می‌کند و سرعت پیدا کردن برنامه‌ها را نیز افزایش می‌دهد.


فایل‌های اضافه را پاک کنید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

پاک‌کردن فایل‌های اضافه از گوشی و ایجاد فضای خالی بیشتر، به بهبود سرعت گوشی‌های اندرویدی کمک می‌کند. سیستم‌عامل اندروید با تمام پیشرفت‌هایی که داشته، هنوز یک سیستم‌عامل لینوکسی به‌حساب می‌آید و لینوکس علاقه زیادی به استفاده از حافظه داخلی به‌عنوان کش، دامپ و سواپ دارد.

با پر شدن حافظه داخلی، سیستم‌عامل نمی‌تواند فایل‌های موقت لازم را بر روی گوشی ایجاد کند و در نتیجه باید از فضای رم برای ایجاد این فایل‌ها استفاده کند. همین اتفاق ساده، سرعت اجرای بسیاری از فرمان‌ها را تا چند میلی‌ثانیه، کاهش می‌دهد که شاید در نگاه اول بی‌ارزش باشد، اما در بلندمدت، سرعت کلی گوشی را کاهش خواهد داد.

برای پاک‌کردن فایل‌های اضافه می‌تواند از کارت حافظه یا فضای ابری استفاده کنید. شرکت‌های بزرگ مثل گوگل، مایکروسافت و دراپ‌باکس، فضای ابری رایگان را برای ذخیره عکس‌ها و ویدیوها، در اختیار شما قرار می‌دهند. از سوی دیگر از برنامه تلگرام نیز می‌توان به‌عنوان یک سیستم ذخیره فایل استفاده کرد. هرچند باید دقت کنید که استفاده از برنامه‌های متفرقه مثل تلگرام‌های غیر اصلی، امنیت فایل‌های شما را به خطر می‌اندازد.


برنامه‌های اصلی را نصب کنید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

نسخه‌های فیک و تقلبی از برنامه‌های اندرویدی وجود دارد که امنیت و سرعت گوشی شما را کاهش می‌دهد. بهترین راه برای شناخت یک برنامه اصلی، دانلود آن از پلی‌استور و خواندن نظرات کاربران است.

هر برنامه‌ای که توسط سازنده اصلی برنامه ساخته نشده باشد، از کیفیت لازم برای اجرا برخوردار نیست و بدون شک سرعت گوشی شما را کاهش خواهد داد. هرچند در این زمینه خاص، سرعت پایین تنها مشکلی نخواهد بود که کاربر با آن روبرو خواهد شد.


از تصاویر زمینه زنده استفاده نکنید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

هر برنامه‌ای که نیاز به اجرای همیشگی در گوشی داشته باشد، مقداری از فضای رم و پردازنده را به خود اختصاص خواهد داد. فضایی که باید با خساست تمام، به برنامه‌های پر استفاده گوشی اختصاص پیدا کند.

تصاویر زمینه زنده نیز درست مثل دیگر برنامه‌ها، مقداری از رم را به خود اختصاص می‌دهند که در عمل، سرعت گوشی اندرویدی شما را کاهش خواهد داد. این موضوع در گوشی‌هایی با مقدار رم و پردازنده کمتر، مشهودتر است.


از وب‌اپ‌ها استفاده کنید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

درصورتی‌که فضای رم و میزان قدرت پردازنده چندان بالا نباشد، استفاده از برنامه‌های تحت وب و کم حجم، سرعت گوشی شما را افزایش خواهد داد.

تلگرام، اینستاگرام، اسنپ، اسنپ‌فود، مپز، دیوار و بسیاری دیگر از برنامه‌های پرکاربرد ما ایرانیان، نسخه تحت وب دارند که با فاصله‌ای کم می‌توانند تمامی فعالیت‌های برنامه اصلی را انجام دهند.

بسیاری از وب‌سایت‌ها را نیز می‌توان به‌عنوان وب‌اپ، به صفحه اصلی گوشی اضافه کرد. برای این کار باید به مرورگر کروم و منو Add To Home Screen مراجعه کنید.


انیمیشن‌ها را غیرفعال کنید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

انیمیشن‌های استفاده‌شده در سیستم‌عامل اندروید، به زیبایی این سیستم‌عامل می‌افزاید. هرچند همین حرکات به‌ظاهر ساده، فضایی از رم دستگاه را به خود اختصاص می‌دهند. فضایی که در محدودیت‌ها اهمیت پیدا می‌کند.

برای حذف انیمیشن‌های دستگاه، باید به منو Developer دسترسی داشته باشید. برای این کار به Settings بروید و در این منو روی گزینه About Phone کلیک کنید. برای دسترسی به منو Developer باید هفت بار روی Build Number کلیک کنید.

پس از انجام این عمل، منو Developer به گزینه‌های Settings اضافه خواهد شد و شما در این منو می‌توانید گزینه‌های مختلف انیمیشن را مشاهده و خاموش کنید.


از رام‌های غیررسمی استفاده کنید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

شرکت‌های تولیدکننده گوشی، برای فروش بهتر محصولات جدید خود از به‌روزرسانی گوشی‌های قدیمی دست می‌کشند. از سوی دیگر گوگل همیشه در تلاش است تا اندروید‌های جدیدتر، حتی در گوشی‌هایی ضعیف نیز قابل اجرا باشد.

نصب رام‌های غیررسمی ممکن است در آغاز کمی پیچیده و خطرناک به نظر برسد، اما افراد زیادی هستند که سال‌هاست از این نوع رام‌ها برای گوشی‌های خود استفاده می‌کنند. چند گروه و شرکت مشهور نیز مشغول ارائه رام‌های جدیدتر برای گوشی‌های قدیمی هستند.

این موضوع را در نظر بگیرید که ممکن است نیاز به بررسی و تست چندین رام، پیش از انتخاب رام نهایی باشد. در اغلب موارد لازم است تا گوشی خود را پیش از نصب یک رام غیررسمی، روت کنید.


استفاده از برنامه‌های پیام‌رسان را کاهش دهید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

بسیاری از کاربران عادت به استفاده از چندین برنامه پیام‌رسان در گوشی‌های خود دارند. این عمل موازی باعث می‌شود تا سرعت گوشی، کاهش و مصرف باتری به‌شدت افزایش پیدا کند.

برنامه‌های پیام‌رسانی برای بررسی همیشگی پیام‌های جدید، نیاز به اجرای دائم در پس‌زمینه دارند. موضوعی که باعث می‌شود تا مقدار زیادی از رم و توانایی پردازنده، صرف پردازش این برنامه‌ها شود. داشتن یک یا دو برنامه پیام‌رسان در گوشی کافی است و نیازی نیست تا تمامی این برنامه‌ها را نصب کنید.


اجرای خودکار را غیرفعال کنید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

در نسخه‌های جدیدتر اندروید، امکان غیرفعال کردن اجرای خودکار برنامه‌ها به وجود آمده و کاربر می‌تواند به انتخاب خود، برنامه‌ای خاص را از اجرا در پس‌زمینه و اجرای خودکار، منع کند.

متأسفانه شرکت‌های مختلف تولیدکننده گوشی، این تنظیمات را در بخش‌های مختلف Settings قرار می‌دهند و امکان آموزش دقیق این عمل وجود ندارد. هرچند در اغلب موارد و در اندروید‌های بالاتر از نسخه ۸، می‌توانید این گزینه را در منو باتری پیدا کنید.

امکان بسته شدن آنی برنامه‌ها در پس‌زمینه نیز وجود دارد. در نتیجه شما می‌توانید پروسه اجرایی تعداد زیادی از برنامه‌های ناخواسته را، در این منو غیرفعال کنید. در اندروید‌های قدیمی‌تر برای این عمل نیاز به استفاده از برنامه‌های جانبی و Cleaner بود.


از لانچر‌های سبک‌تر استفاده کنید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

لانچر، فضای ظاهری و شکل بیرونی سیستم‌عامل است که معمولاً توسط شرکت تولیدکننده گوشی و به‌صورت اختصاصی، روی محصولات یک شرکت قرار می‌گیرد. همین موضوع است که باعث می‌شود برای مثال، محصولات اندرویدی سامسونگ، شباهت زیادی به محصولات هواوی نداشته باشند.

بسیاری از کاربران از این موضوع بی‌خبر هستند که امکان نصب و تعویض لانچر‌های مختلف در اندروید وجود دارد. با یک جستجوی ساده در پلی‌استور، می‌تواند ده‌ها لانچر مختلف را پیدا کنید که با سلیقه شما هماهنگ باشد.

هرچند در این جستجو به لانچر‌هایی بر می‌خورید که ساده‌تر هستند و کمتر از ۱۰ مگابایت حجم دارند. این لانچر‌ها در اغلب موارد، سرعت گوشی اندرویدی شما را افزایش خواهند داد.


از پردازنده گرافیکی برای رندر استفاده کنید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

پردازنده گرافیکی گوشی، باتری بیشتری از پردازنده عادی مصرف می‌کند. در نتیجه شرکت‌های تولیدکننده گوشی، حجم بسیار بالای از فضای پردازشی پردازنده را به پردازش‌های گرافیکی اختصاص می‌دهند که در واقع بهتر است توسط پردازنده گرافیکی انجام شود.

درصورتی‌که افزایش مصرف باتری به میزان ۱۰ تا ۳۰ درصد برای شما اهمیت خاصی ندارد، می‌توانید از منو Developer، گزینه Force GPU Rendering را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه، پردازش تمامی تصاویر و انیمیشن‌ها، به عهده پردازنده گرافیکی خواهد بود که پیش‌ازاین تنها در نمایش ویدیو و انجام بازی، مورداستفاده قرار می‌گرفت.


گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانید

چگونه سرعت گوشی‌های اندرویدی را افزایش دهیم؟

درصورتی‌که تمامی روش‌های بالا را امتحان کردید و نتیجه مناسب به دست نیامد، ریست کردن گوشی و به تنظیمات کارخانه برگرداندن آن، بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

ریست کردن گوشی برای بسیاری از کاربران، عملی خسته‌کننده است، اما در نظر بگیرید که تنها یک ساعت زمان می‌برد تا گوشی را به شرایط پیش از ریست برگردانید. بعد از ریست فکتوری می‌توانید بسیاری از تنظیمات و تغییرات اشاره‌شده در این مقاله را، به بهترین نحو ممکن انجام دهید و یک گوشی سریع‌تر را در اختیار داشته باشید.

منابع: hongkiat، tomsguide، lifewire، androidauthority، whistleout

source

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۱۹
صندلی اداری

مشکل کمبود آب یکی از مهمترین مسائل در سال های اخیر می باشد که همه مسئولین را به فکر راهکارهایی برای صرفه جویی در مصرف آب واداشته است.

یکی از این راه کار ها استفاده از قالیشویی ها به جای شستشوی فرش در منزل می باشد که علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب، در صرفه جویی در وقت نیز موثر می باشد.

قالیشویی در کارخانه ها به دو صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می گیرد که می توانید در نهایت فرش خود را با بسته بندی پلاستیکی و بهداشتی تحویل بگیرید و از آن استفاده نمایید.

برای انتخاب بهترین قالیشویی سعی کنید در نزدیکترین مکان به محل زندگی خود دست به این اقدام زنید.

سعی کنید از معتبر بودن کارخانه قالیشویی مطلع شوید که برای این کار می توانید از اهالی ساختمان خود و یا دوستانتان پرس و جو نمایید.

استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی  از جمله دستگاه های ریلی و میزی سبب شده است که امروزه حتی پرسنل قالی شویی زحمت چندانی نسبت به شستشوی فرش به روش نیمه اتوماتیک و یا دستی نداشته باشند و به همین دلیل این شغل پر طرفدار محسوب می گردد.

یکی دیگر از دستگاه هایی که همه کارخانه ها به آن مجهز می باشند دستگاه های خشک کن و یا آبگیر فرش می باشند که در مرحله پایانی آب موجود در فرش را گرفته و خشک خواهد کرد.

قیمت دستگاه های قالیشویی بسته به نوع و جنسی که دارند متفاوت می باشند و بهتر است بنا بر نیاز و بودجه خود بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را انتخاب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۱
صندلی اداری

 رکورد سرعت قطار توسط قطار مغناطیسی ژاپن شکسته شد

قطار مغناطیسی در ژاپن موفق شد رکورد سرعت را بشکند.این قطار سریع السیر با سرعت 660 کیلومتر در ساعت حرکت می کند. رکورد قبلی سرعت که در سال 2113 به ثبت رسید، 581 کیلومتر در ساعت بود. البته مسافران عادی برای سوار شدن به این قطار بسیار سریع باید چند سالی صبر کنند. قرار است این قطار سال 2127 در مسیر توکیو – ناگانو به بهره برداری برسد و فاصله 311 کیلومتری این دو شهر را در 41دقیقه طی کند.قطار مغناطیسی

قطار مغناطیسی

شرکت راه آهن مرکزی ژاپن The Central Japan Railway از آزمایش این قطار مغناطیسی در کشور خبر داده که با سرعتی در حدود 366 مایل بر ساعت توانست رکورد جدیدی را به خود اختصاص دهد. این سفر آزمایشی در منطقه ای با نام یاماناشی (Yamanashi) انجام گرفت.

ثبت رکورد توسط قطار پرسرعت مغناطیسی

این موضوع در حالی است که رکورد قبلی سرعت قطار نیز در سال 2013 میلادی به نام قطارهای ژاپنی به ثبت رسیده بود و اکنون ژاپنی ها توانستند رکورد قبلی خود را ارتقاء دهند تا باز هم پرسرعت ترین قطار دنیا در انحصار ژاپنی ها باشد. بنا به گزارشات منتشر شده، 29 مهندس در جریان این سفر آزمایشی در قطار حضور داشتند که در نتیجه این قطار توانست رکورد سرعت 372 مایل بر ساعت برابر با 611 کیلومتر در ساعت را به ثبت برساند.

شرکت راه آهن مرکزی ژاپن در خبری اعلام کرد که افراد معمولی قادر به تجربه چنین سرعتی و سوار شدن بر این قطار نخواهند بود زیرا مقامات ژاپنی در نظر دارند این پروژه را تا سال 2127 میلادی وارد خطوط ریلی نکنند. شرکت راه آهن ژاپن اعلام کرده که در حال حاضر سرعت 313 مایل در ساعت را برای تمامی قطارهای ژاپنی در نظر گرفته است اما با همین سرعت نیز مسافران قادر خواهند بود تا مسافت بین توکیو و ناگویا را در مدت 41 دقیقه بپیمایند.

شرکت راه آهن مرکزی ژاپن The Central Japan Railway در خبری اعلام کرد که قصد صادرات تکنولوژی خود به کشورهایی مانند امریکا را داشته تا سریعترین خط راه آهن را بین نیویورک و واشنگتن دی سی برقرار کند.

پیش بینی می شود هزینه اجرای این پروژه در حدود 100 میلیارد دلار باشد که بخش اعظم آن صرف ساخت خط آهن و تونل سازی در مسیر کوهستانی بین دو شهر خواهد شد.

http://namnak.com/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%B7%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%BA%D9%86%D8%A7%D8%B7%DB%8C%D8%B3%DB%8C.p14076

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۱
صندلی اداری