صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

همه ما از جمله افرادی هستیم که با وسواس کاملا زیاد برای شست و شوی فرش و مبل های خانه خود به انتخاب کارخانه های قالیشویی و مبل شویی می پردازیم اما گاهی اوقات در نهایت دچار مشکل خواهیم شد و از کیفیت پایانی کار خوشحال نیستیم.
پس چگونه می توانیم معتبر ترین کارخانه را بیابیم؟
با ما همراه باشید تا اطلاعات مناسبی در این زمینه کسب نمایید.

نکات مهمی که قبل از اقدام به شستن فرش باید بدانید!

  • بدون شک مهم ترین نکته این است که هیچ گاه به تبلیغات ارزان قیمت روی نیاورید.
  • قالیشویی می بایست دارای پروانه کسب و شماره مجوز باشد.
  • زمانی که تماس می گیرید باید به صورت قطعی در مورد شستشوی فرش به شما قیمت دهد.
  • به خاطر داشته باشید که برای فرش های دستباف متخصصین قالیشویی باید مراجعه کنند و فرش را از نزدیک ببینند.
  • در پایان کار حتما باید به شما رسید دقیق بدهند.
  • نهایتا می بایست بین 2 تا 4 روز کاری فرش ماشیسنی را تحویل دهند.
  • فرش دستباف را بین 3 تا 6 روز کاری باید تحویل دهند.
  • یک قالیشویی معتبر موظف است که فرش ها را به صورت بسته بندی پلاستیکی به مشتری تحویل دهد.
  • از مواد شوینده مجاز و با کیفیت مطلوب استفاده کند تا به بافت فرش ها آسیبی نرساند.
  • تمامی دستگاه های قالیشویی می بایست به صورت نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک باشد و از شستشوی فرش با دست خودداری کرد.
  • در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل برای فرش ها اعم از پارگی، رنگ دادن، شستشوی نامناسب و ... کارخانه ها موظفند که مسئولیت را برعهده بگیرند و در رفع آن کوشا باشند.
  • قیمت متناسب با نرخ مصوب صنف قالیشویان
  • نباید در دام شرکت های واسطه بیفتید
  • و در نهایت رعایت احترام با مشتری

با در نظر گرفتن این موارد مهم و ساده به راحتی می توانید قالیشویی معتبر را پیدا کنید و در نهایت رضایتمند باشید.

در بالا نکته اولی که به آن اشاره کردیم این بود که به تبلیغات ارزان قیمت اعتماد نکنیم؛ دلایلی برای شما خواهیم آورد تا برای شما روشن شود:

  1. همیشه به یاد داشته باشید که ارزان بودن قیمت طوری که شما را به تعجب وا می دارد نشان از استفاده از مواد شوینده بی کیفیت، شستشوی فرش با دست و خشک کردن آن بدون استفاده از دستگاه های خشک کن می باشد.
  2. و یا دزدیدن فرش های شماست که به راحتی فرش های شما را می گیرند و پس از مدتی دیگر پیدا نخواهند شد.

 

اما چرا برخی از قالیشویی ها نرخی بیشتر از مشتری دریافت می کنند؟ دلایل آن ها را بخوانید:

  1. 2 بار شویی داریم.
  2. از مواد با کیفیت هنگام شستشو استفاده می کنیم.
  3. و ...

که این دو نکته نکات قابل قبولی نمی باشد زیرا قالیشویی معتبر جایی است که از صفر تا صد شستشو را در بهترین حالت ممکن انجام می دهد و قیمت مصوب را دریافت می نماید و از این قبیل بهانه ها خود داری می کند.

این را به خاطر داشته باشید که اگر با قالیشویی تماس گرفتید و هزینه کمی به شما گفت و شما دلیل آن را پرسیدید امکان دارد به شما بگویند ما تبلیغات محیطی و صدا و سیما انجام نمی دهیم تا قیمت تبلیغات را از مشتریان بگیریم!! هیچگاه به این حرف ها توجه نکنید به راحتی می توانید با قالیشویی هایی که تبلیغات انجام می دهند تماس بگیرید و قیمت آن ها را با نرخ اتحادیه مقایسه کنید.

از جمله وظایف کارخانه های قالیشویی می توان به مبل شویی، موکت شویی، لکه گیری فرش ماشینی و دستباف، رفوگری، رنگبرداری، دارکشی، ریشه زنی، مرمت نام برد.

 مبل شویی نیز یکی از حساس ترین امور در خانه می باشد زیرا تمام جلوه و شکوه دکوراسیون داخلی به مبل ها می باشد که اگر تمیز باشند حسی زیبا به ما می بخشند و اگر کثیف باشند باعث افسردگی و ایجاد نمایی زشت در خانه می شوند.

اگر مبل های منزل شما کثیف می باشند در این شرایط می توانید به دو عمل بپردازید:

  1. تعمیر مبل
  2. اقدام به مبل شویی

هر دو این امور باید به صورت برنامه ریزی شده صورت پذیرد.

 

بدین شکل که اگر مبل های شما بسیار فرسوده می باشد و چوب آن شکسته است و دیگر قابل استفاده نمی باشد پس بهتر است به فکر خرید مبل باشید زیرا با تمیز شدن آن باز هم اذیت خواهید شد.

 اگر مبل های شما قابل استفاده است پس بهتر است با کمی تعمیرات و تعویض روکش مبل آن را نو کنید و لذت ببرید.

اما اگر مبل هایی نو دارید و مقداری کثیف شده اند می توانید به راحتی اقدام به مبل شویی نمایید و آن ها را همچو روز اول زیبا کنید.

همانطور که گفته شد قالیشویی های معتبر می توانند این خواسته شما را نیز برطرف نمایند.

بدین صورت که با فرستادن نیروی کار به منزل و یا محل کار شما اقدام به مبل شویی می کنند که بسته به تعداد مبل ها زمانی در حدود 2 تا 4 ساعت این امر به طول می انجامد.

این اقدام توسط نیروهای کار به وسیله دستگاه مخصوص مبل شویی انجام می پذیرد و سپس خشک می شود که می توانید خیلی زودتر از مبل ها استفاده نمایید.

اگر اگر خودتان می خواهید این کار را انجام دهید بهتر است جواب احتیاط را رعایت نمایید.

برای مبل شویی در منزل این نکات را هرگز فراموش نکنید:

  • به اتیکت پشت مبل نگاه کنید و در صورت داشتن مراحل شستشو حتما به تمام مراحل را اجرا نمایید.
  • اگر مراحل شستشوی مبل وجود ندارد حتما به فروشگاه و یا فروشنده ای که از او مبل های خود را خریده اید زنگ بزنید و از او بخواهید که شما را در امر مبل شویی کمک نماید.
  • اگر پارچه مبلی خود را تعویض کرده اید می توانید با فروشنده پارچه تماس بگیرید و از او راهکار مناسب در مورد جنس مبل بخواهید.
  • هیچ وقت از هر مواد شوینده ای برای پاک کردن لکه ها استفاده نکنید.
  • می توانید از مواد شوینده مخصوص مبل شویی که در فروشگاه ها موجود است استفاده نمایید.
  • همیشه جانب احتیاط را رعایت کنید و در ابتدا از قسمت پشت مبل امتحان کنید.
برگرفته از وب سایت نکت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۴:۵۶
صندلی اداری
در گذشته سفر هوایی، جذاب و شیک بود؛ به‌طوری که در دهه‌ی ۱۹۵۰ که به اصطلاح عصر طلایی سفرهای هوایی به حساب می‌آید، پرواز رویداد بسیار مهمی بود که مسافران برای آن، لباس شیک می‌پوشیدند، مهمانداران غذاها را در ظروف چینی سرو می‌کردند، صندلی‌ها جادارتر و همه‌ی جزئیات این تجربه، باشکوه و مجلسی بود.

امروزه پرواز به‌معنای رزرو بیش از حد، صندلی‌های فشرده، مسافرانی با رفتار نامناسب و تأخیرهای اجتناب‌ناپذیر است؛ اما برای مسافرانی که امکان سفر با پروازهای فرست کلاس یا بیزینس کلاس را دارند، سفر هوایی اغلب یک نوع تجربه‌ی لوکس محسوب می‌شود. استیو ووستر (Steve Wooster)، مدیر خدمات و عملیات هوایی در شرکت مشاوره‌ای مسافرت لوکس Virtuoso می‌گوید:

آنچه در دنیای سفر هوایی به‌عنوان تجربه‌ای جذاب و شیک تلقی می‌شود، ممکن است مطابق با ذهنیت مردم نباشد. برای برخی شرکت‌های هواپیمایی، شیک‌بودن به‌معنای حفظ میراث فرهنگی ایرلاین است، درحالی‌که برخی دیگر از زرق‌وبرق‌های رایج‌تر استقبال می‌کنند. هرچند برای مسافران، کیفیت مصداق سفری جذاب به شمار می‌رود.

درهرصورت، هر کس دیدگاه متفاوتی نسبت به لوکس‌بودن دارد. بااین‌حال تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی سعی می‌کنند تا به‌عنوان بخشی از مأموریت برندشان، زرق‌وبرق و کلاس هواپیمایی خود را ارتقا دهند. رقابت شدیدی نیز در این حوزه وجود دارد و ایرلاین‌ها به تلاش خود برای بالابردن سطح کیفیت‌شان ادامه می‌دهند. مایک آرنوت (Mike Arnot)، خلبان مستقل و مشاور هواپیمایی، می‌گوید:

ایرلاین‌ها مبالغ هنگفتی را روی سرگرمی‌های داخل هواپیما و همینطور کالاهای سختی نظیر صندلی‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. هر یک از این صندلی‌ها برای بخش بیزینس کلاس می‌تواند تا ۱۰۰ هزار دلار هزینه بردارد. هرچند که این مسئله برای عده‌ای از مسافران به‌خصوص کسانی که می‌توانند نوع پروازشان بر فراز اقیانوس اطلس یا سفر به آسیا را انتخاب کنند، حائز اهمیت است.

با ورود به سالن انتظار بیزینس کلاس ترکیش ایرلاینز در فرودگاه جدید استانبول، به‌وضوح می‌توان دید که لوکس‌بودن در درجه‌ی اول اهمیت قرار دارد. سالن‌ بیزینس این شرکت با پنل‌های چوبی موج‌دار طراحی شده که یادآور حرکت آب و نسیم دریای اژه هستند. این سالن ۵,۵۷۴ مترمربعی دارای ۱۳ سوئیت خصوصی با حمام است، برای ۷۶۵ مهمان صندلی دارد. علاوه‌ بر این شامل اتاق‌های ملاقات، کتابخانه، نمازخانه و موزه‌ای در رابطه با استانبول مدرن نیز می‌شود.

ترکیش ایرلاینز، سرمایه‌گذاری زیادی در زمینه‌ی سخت‌افزار انجام داده است و قصد دارد در مدت چهار سال ۳۰ فروند بوئینگ ۷۸۷-۹ دریم‌لاینر به خطوط خود اضافه کند. هر هواپیما دارای کابین بیزینس کلاس خواهد بود که در آن ۳۰ صندلی با دسترسی مستقیم به راهرو وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به‌طور کامل خواباند. این صندلی‌ها به آینه‌های قابل تنظیم و نمایشگرهای ۱۸ اینچی با محتوای مختلف سرگرمی مجهز هستند.

مسافران پس از ورود به هواپیما می‌توانند از هدفون‌های دنون با قابلیت حذف صدای محیط، بسته‌های رفاهی با طراحی ورساچه و همینطور لوازم جانبی برند ماندارینا داک لذت ببرند. علاوه‌بر این، یک بار مخصوص و خدمات حوله‌ی داغ قبل از غذا نیز در این هواپیما وجود دارد. به‌لطف وجود خدمات مدرن تهیه‌ی غذای شرکت فلایینگ شفز (Flying Chefs)، شام درکنار نور شمع سرو می‌شود و زمان خوابیدن مسافران که می‌رسد، آن‌ها می‌توانند از تخت‌خواب‌هایی که به‌طور خاص برای سفر هوایی و خواب آرام‌تر طراحی شده‌ است، استفاده کنند. لباس کادر پرواز توسط اتورِ بیلوتتا (Ettore Bilotta)، هنرمند میلانی طراحی شده‌اند.

هواپیمایی امارات

نیک الیس، سردبیر وب‌سایت The Points Guy که هوانوردی می‌کند، می‌گوید:

نمی‌توان از تجملات در سفر هوایی صحبت کرد و حرفی از خاورمیانه نزد. هواپیمایی امارات یکی از مدرن‌ترین هواپیماهای فرست کلاس امروزی را در اختیار دارد.

مسافران با واردشدن به سالن بیزینس کلاس فرودگاه بین‌المللی دبی می‌توانند این ادعا را تأیید کنند. هواپیمایی امارات در زمینه‌ی سخت‌افزار نیز سرمایه‌گذاری کرده و اخیراً هواپیماهای بوئینگ ۷۷-۳۰۰ ای‌آر خود را نوسازی کرده است که به‌گفته‌ی این شرکت، سوئیت‌های فرست کلاس آن نتیجه‌ی بازی را تغییر می‌دهند. این سوئیت‌های خصوصی کاملا محصور دارای درهای کشویی و پنجره‌های مجازی هستند و فضای داخلی آن‌ها با الهام از مرسدس بنز طراحی شده‌اند، به‌طوری که صندلی‌ چرمی، کنترل پنل‌های لمسی و نورپردازی متغیر دارند. علاوه‌بر این، یک صندلی گرانش صفر نیز در این سوئیت‌ها به چشم می‌خورد که به‌نوعی کپی مدل‌هایی است که توسط طراحان ناسا طراحی شده‌اند.

در  دیگر هواپیمای این شرکت اماراتی یعنی ایرباس ۳۸۰، هر یک از سوئیت‌های فرست کلاس کاملا خصوصی بوده و مجهز به در کشویی، نور محیطی، صندلی‌های تخت‌خواب‌شو، غذاهای منطقه‌ای و نوشیدنی‌های متنوع هستند. شرکت بریتانیایی باورز اند ویلکینز به‌طور اختصاصی هدفون‌های ای‌وان با قابلیت حذف صدای محیط را برای این هواپیما طراحی کرده است. زمان خواب به مسافران یک لباس خواب مرطوب‌کننده داده می‌شود که با هر بار چرخیدن در خواب، روغن آرگان و شی باتر (نوعی چربی که از دانه‌ی درخت شی یا Shea استخراج می‌شود) تولید می‌کند. علاوه‌بر این، یک بسته‌ی مراقبت پوستی غنی از اسید آمینه از برند بایردو برای آب‌رسانی بیشتر و همچنین روغن خواب و اسپری بالش برای خواب راحت‌تر و آرام‌بخش‌تر در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. مسافران پس از بیدارشدن از خواب می‌توانند از اسپا - دوش‌های با کف گرم استفاده کنند.

در این سوئیت‌ها، بسته‌های رفاهی برند بولگاری و محصولات مراقب پوست Voya قرار دارد و مسافران شانس دیگری دارند تا سرزنده و شاداب و با عطروبویی لاکچری به مقصدشان برسند.

هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی اتحاد که دومین شرکت بزرگ هواپیمایی امارت متحده عربی به شمار می‌رود، ترجیح می‌دهد که مسافران حین پرواز با این هواپیمایی، آن را مثل خانه‌ی خود بدانند و به همین دلیل بالاترین کلاس سفر خود را «محل زندگی» (Residence) نام‌گذاری کرده است. این شرکت هواپیمایی، برای هر روز پرواز در مسیر فرودگاه جان اف کندی نیویورک به ابوظبی، از ایرباس A380-800 با چهار کلاس پروازی استفاده می‌کند که عبارت‌اند از: اکونومی اسمارت، بیزینس استودیو، فرست آپارتمان و رزیدنس.

رزیدنس یا همان محل زندگی از یک سوئیت سه‌خوابه تشکیل می‌شود که برای یک الی دو مهمان طراحی شده و شامل اتاق خوابی خصوصی با تخت دونفره و تشک‌های سفارشی برند دوکسیانا است، علاوه‌بر این لباس‌های راحتی سفارشی تهیه‌شده از مواد ضدباکتری و هایپوآلرژنیک (با کمترین حساسیت‌زایی) برای مسافران تدارک دیده شده است. در حمام این سوئیت، تن‌پوش‌های برند لوسیانا و لوازم حمام آکوا دی پارما به چشم می‌خورد. یک اتاق نشیمن جداگانه در طبقه‌ی فوقانی هواپیما قرار دارد که یک راهنمای سفر VIP و یک پیشخدمت در خدمت مسافران خوش‌شانس هستند. مسافران رزیدنس همچنین به سالن اختصاصی رزیدنس فرودگاه و راننده‌ی خصوصی در همه‌ی مقاصد ایرباس نیز دسترسی دارند.

یک کلاس پایین‌تر از رزیدنس نیز آنچنان بد نیست. این ایرباس از ۹ جایگاه فرست کلاس تشکیل شده است که با نام فرست آپارتمنت شناخته می‌شود و مجهز به اتاقی خصوصی، مینی بار، روشویی کابینت‌دار و حمام است. مسافران می‌توانند از صندلی‌های ریکلاینر (صندلی لمیدنی) چرمی برند پولترونا فرائو برای استراحت استفاده کنند یا روی مبل‌های تخت‌خواب‌شو دراز بکشند.

هواپیمایی اتحاد، شرکای لوکسی نیز دارد و در هفته‌ی مد نیویورک با مشارکت بریتلینگ، ساعت‌سازی لوکس سوئیسی، تعداد محدودی ساعت منحصربه‌فرد با اعداد عربی از جنس طلا تولید کرد که ۵۰۰ عدد از آن موجود است.

هواپیمایی سنگاپور

جیمز بوید (James Boyd)، سخنگوی شرکت هواپیمایی سنگاپور می‌گوید:

خدمات عالی بهترین نوع لاکچری است و شرکت ما بر این اساس روی منابع سرمایه‌گذاری کرده است. این هواپیمایی، سخت‌ترین روش استخدام و آموزش را در صنعت هوایی دارد و با گنجاندن آموزش زبان‌های خارجی و سایر زمینه‌ها می‌خواهد از میانگین استانداردهای این صنعت فراتر برود.

پیر بالمن (Pierre Balmain)، طراح لباس اهل فرانسه، وظیفه‌ی طراحی لباس فرم سارونگ کبایا را برای تمام کادر پروازی برعهده داشته است. مسافران از زمان ورود به فرودگاه چانگی سنگاپور، مورد استقبال شرکت هواپیمایی سنگاپور قرار می‌گیرند که به تجملات معروف است. تجربه‌ی منحصربه‌فرد مسافران با غرفه‌ی خصوصی چک‌این فرست کلاس آغاز می‌شود و در پرایویت روم ادامه می‌یابد که سالنی پیشرفته با یک رستوران خصوصی لوکس قبل از پرواز است. تجربه‌ی داخل هواپیما، شکوه و زرق‌وبرق دوران قدیم را به تصویر می‌کشد که شامل سرویس خاویار، ملحفه‌های آهاردار، چینی‌های برند وج‌وود، نوشیدنی‌های معروف و بشقاب‌های غذا می‌شود که توسط سرآشپزهای مشهور تزیین شده‌اند.

در ایرباس A380، سوئیت‌های فرست کلاس دارای صندلی و تخت‌های دونفره‌ مجزا هستند، علاوه‌بر این سوئیت‌های همجواری نیز دارد که امکان استفاده‌ از آن برای زوج‌ها مهیا است. لباس‌های راحتی و ملحفه‌های برند لالیک در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و اگر دچار بی‌خوابی شوند، می‌توانند به‌سراغ ورزش‌های کششی و تکنیک‌های ریلکس‌کردن بروند که توسط «Canyon Ranch Wellness Architects» طراحی شده‌اند.

برگرفته شده از:

https://www.zoomit.ir/2019/11/5/342120/glamorous-airlines-all-over-world/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۴:۱۷
صندلی اداری
همه ما هنگام نظافت منزل دچار سردرگمی می شویم و در نهایت دوست داریم این کار را به دست یک نظافتچی ماهر در این زمینه بسپاریم که برای این کار می بایست از معتبر ترین شرکت های خدمات منزل کمک بگیریم.
اما زمانی که می خواهید اقدام به این کار کنید باید نکات مهمی را در این زمینه به خاطر داشته باشید تا بتوانید بهترین کارگر منزل و یا اداره را استخدام نمایید.

برای نظافت منزل حتما موارد زیر را رعایت کنید!

استخدام نظافتچی برای نظافت منزل؛ وظایف ما و شرکت های خدماتی چیست؟

· همیشه سعی کنید از دستکش استفاده نمایید تا پوست لطیف دست شما به مرور زمان از بین نرود و آسیب نبیند.

· نظافت منزل را از طبقات بالای خانه شروع کنید و اگر خانه شما یک طبقه می باشد سعی کنید از بالاترین قسمت خانه این کار را انجام دهید.

· از مواد شوینده مخصوص برای هر قسمت از خانه استفاده کنید. به طور مثال برای سرویس دستشویی از جرم گیر ها برای شیشه ها از شیشه پاک کن ها و ... استفاده نمایید.

· مدیریت زمان داشته باشید! یعنی اگر کف دستشویی را جرم گیر ریخته اید بروید و اتاق خواب را تمیز نمایید.

· هر کدام از نقاط خانه که می بایست زودتر تمیز شود ابتدا از آن جا شروع کنید.

· برای نظافت منزل هیچگاه زیادی به خود فشار نیاورید و در صورت نداشتن عجله، در آرامش کار کنید و سع کنید لذت ببرید.

· همیشه آشپزخانه را مرتب کنید و ظرف ها را بشویید و کانتر آشپزخانه و یا اپن را تمیز کنید تا حجم کارها زیاد نشود.

· سعی کنید برنامه ریزی برای نظافت منزل داشته باشید.

· سعی کنید وقتی لباس بر میدارید آن ها را مرتب کنید و در کشو و یا کمد قرار دهید تا خود به خود کار شما کمتر شود.

· از همه اعضای خانواده بخواهید که در نظافت منزل مشارکت داشته باشند و تنها این مسئولیت بر دوش شما نباشد.

· همیشه برای وسایل و یا اکسسوری های خود جایگاه های مخصوصی داشته باشید مانند جای جوراب، جای لوازم آرایش، جای عطرها

· جارو کردن و گرد گیری را در مرحله آخر از نظافت منزل بگذارید.

· اگر چیزی بر روی سرامیک، پارکت، فرش، مبل و ... می ریزد سعی کنید همان لحظه آن را پاک کنید تا ماندن آن باعث خشک شدن و خرابی وسایل نشود.

· سعی کنید از روفرشی و کاور مبل استفاده نمایید. مزیت این کار این است که هنگام ورود مهمان تنها کافی است رویه ها را بردارید.

· و...

اما اگر شما شاغل هستید و یا از کمر درد و زانو درد و ... رنج می برید و نمی توانید نظافت منزل را خود به تنهایی انجام دهید به راحتی می توانید از شرکت خدمات منزل به اقدام برای نظافتچی بپردازید تا منزل شما را تمیز نماید.

برای این کار کافی است شرکت مورد اطمینانی را پیدا کنید زیرا قرار است یک فرد غریبه وارد خانه شما شود.

به طور کلی مواردی که یه شرکت خدمات منزل جهت استخدام نظافتچی می بایست تمامی موارد زیر را رعایت نماید:

· شرکت باید از افراد آزمون استخدام بگیرد.

· شخص نظافتچی نباید هیچگونه سوء پیشینه داشته باشد.

· باید مرتب و آراسته باشد.

· به درستی با صاحبخانه رفتار کند و وارد حریم خصوصی آن نشود.

· باید آگاهی کافی و به روز از تمام مواد شوینده داشته باشد.

· یک کارگر منزل ماهر باید بدانید که از کجای خانه باید شروع به فعالیت کند.

· باید بداند که آلودگی های موجود بر روی هر وسیله ای را چگونه باید پاک کند.

· زمان را در نظر داشته باشد و وقت کشی نکند و در اسرع وقت کار نظافت منزل را به اتمام برساند.

· نظافت چی باید تمام نقاط خانه را به خوبی تمیز کند و جایی را فراموش نکند.

· ایمنی و بهداشت را در کار رعایت نماید.

· در اسرع وقت به مکان مورد نظر مراجعه نماید.

· و ...

اما وظیفه ما در برابر نظافتچی چیست؟

استخدام نظافتچی برای نظافت منزل؛ وظایف ما و شرکت های خدماتی چیست؟

دقت داشته باشید که هنگام ورود کارگر به منزل ما یک سری از موارد را باید رعایت نماییم از جمله:

1. صمیمی نشدن با نظافتچی خانم و یا آقا

2. نگفتن مسائل شخصی زندگی به آن ها

3. نگفتن ساعات ورود و خروج خود و سایر اعضای خانواده

4. برخوردی مناسب و در کمال احترام با آن ها

5. در صورت تایم زیادی کاری از نظافتچی پذیرایی کنید.

6. اگر قصد جا به جایی وسایل در خانه را دارید حتما دو کارگر استخدام نمایید تا به یک نفر فشار نیاید. در واقع طبق نیاز و میزان حجم کارها استخدام کنید.

7. از صحبت زیاد و هر کاری که مانع تمرکز کردن نظافتچی منزل می شود خودداری نمایید.

8. اگر جایی از منزل را اضافه بر وظیفه کارگر از او می خواهید حتما به شرکت اطلاع دهید تا نرخ دقیق آن محاسبه شود.

9. در نهایت برای پرداخت هزینه دقیقا مبلغی را که از طرف شرکت اعلام شده است بپردازید.

10. اگر هنگام نظافت منزل هر گونه آسیبی از جانب نظافتچی به وسایل رسید حتما به شرکت اطلاع دهید. شرکت موظف است که پیگیری های لازم را انجام دهد.

دقت داشته باشید که در کوچه و خیابان تراکت هایی به دستتان خواهد رسید که با عنوان نظافت منزل با کمترین قیمت، و با قیمت های بسیار کمی مواجه خواهید شد که در این حالت به شما پیشنهاد می کنیم که هیچگاه به این شرکت ها اعتماد نکنید به چند دلیل:

1. ممکن است نظافتچی ای در کار نباشد و افراد در قالب کارگر وارد خانه شوند و دزدی کنند.

2. احتمالا کار نظافت را به درستی انجام نخواخند داد و از کار می زنند.

3. اطلاعات کافی از مواد شوینده ندارند و سبب آسیب به وسایل شما می شوند.

4. و در نهایت نظافت چی پول بیشتری را از شما درخواست خواهد کرد و با بهانه های مختلف همچون حجم زیاد کار، شما را قانع خواهد کرد تا مبلغ بیشتری پرداخت نمایید.

پس همیشه برای استخدام نظافتچی ماهر به شرکت های معتبر خدمات نظافت منزل زنگ بزنید.

برای آگاهی از معتبرترین شرکت های خدمات منزل بر روی سایت نکت کلیک کنید.

برای دریافت منبع اطلاعات به اینجا مراجعه نمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۸ ، ۱۱:۵۷
صندلی اداری

عمل لوله کشی شامل نصب کردن انواع لوله های فلزی، پلاستیک، سیمانی و … می شود. این لوله ها معمولا برای انتقال آب و گاز در ساختمان ها نصب می شوند.

اما گاهی لوله هایی هستند که برای انتقال مواد جامد کوچک مورد استفاده می گیرند و در حال حاضر، در ساختمان های متفاوت از لوله های بدون سرب استفاده می کنند تا دوام بالاتری داشته باشند.

سعی داریم به نکات مهم در زمینه تاسیسات، نحوه اجرا و قیمت لوله کشی در این صفحه از نکت بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

نکات مهم هنگام اقدام به تاسیسات لوله کشی ساختمان

در انجام تاسیسات لوله کشی باید بسیار دقت کرد تا دوباره دچار مشکل نشوند و نیاز به تعمیر اضافه و پرداخت هزینه های مجدد و همچنین اتلاف زمان نباشد. در نتیجه، در تاسیسات اصولی و استاندارد باید به برخی نکات توجه کرد:

  • لوله فاضلاب باید در برابر بخارهای ناشی از هوای فاضلاب، مقاوم باشد و دچار نشست نشود. در نتیجه، اتصالات لوله های فاضلاب ساختمان باید با دقت و مهارت و با استفاده از مواد مرغوب انجام شود.
  • بدیهی است که لوله های فاضلاب بعد از مدتی دچار گرفتگی می شود و به اصطلاح چاه فاضلاب پر می شود؛ در نتیجه هنگام لوله کشی فاضلاب ساختمان باید به تعداد کافی دریچه به این منظور، تعبیه شده باشد.
  • اگر سرویس های بهداشتی دارای سیفون یا آب بند باشند، نتیجه کار بهتر خواهد بود.
  • عمل تخلیه فاضلاب ها نباید در لایه های سطحی خاک و یا آب انجام شود. به این مورد نیز، در هنگام اجرا و یا تعمیرات لوله کشی ساختمان باید توجه شود.

نحوه اجرای لوله کشی ساختمان:

اصول و اجرای صحیح تاسیسات لوله کشی، بسیار اهمیت دارد. این عمل باید به روشی صحیح و با دقت انجام شود و به اصول فنی آن باید توجه بسیاری کرد تا لوله ها در مدتی طولانی دچار نشست و گرفتگی نشود و نیاز به تعمیرات و هزینه های جانبی نداشته باشد. در نتیجه، باید ازاقدام و تعمیرات لوله کشی نامناسب و ارزان ساختمان خودداری کرد.

توجه داشته باشید که در زمان انجام تعویض و یا تعمیر لوله های ساختمان ممکن است به گچ و رنگ دیوار ها آسیب وارد شود که می توانید پس از اتمام کار برای گچکاری اقدام نمایید

مراحل اجرا:

در ابتدا، برای تعیین جنس لوله و اندازه آن باید میزان و فشار آب مورد نیاز سنجیده و مشخص شود. برای روش های آبرسانی به منازل روش های متفاوتی وجود دارد که به فشار آب شهری بستگی دارد و بر اساس این مورد نوع توزیع مشخص می شود.

معمولا توزیع آب در ساختمان ها به سه روش انجام می گیرد که بسته به فشار آب شهری، از یکی از روش های زیر برای لوله کشی ساختمان استفاده می شود. :

  • با استفاده از مخزن تحت فشار
  • با استفاده از بوستر پمپ
  • و با استفاده از مخزن ثقلی

در مرحله دوم، باید نقشه لوله کشی مناسب ساختمان و مناسب آب مصرفی، رسم شود. معمولا نقشه ای که رسم می شود، به تعداد طبقات ساختمان بستگی دارد. لوله کشی از پایین ترین طبقه یا همان طبقه همکف انجام می شود و در هر طبقه با توجه به نقشه کشیده شده، محل لوله ها مشخص می شود.

ارتباط لوله ها با یکدیگر با استفاده از ابزار و تاسیسات مناسب و مشخص صورت می گیرد، مانند: مهره ماسوره، فتینگ ها و.. . با باز کردن درپوش های لوله ها می توان با استفاده از این ابزار، آن ها را به یکدیگر ارتباط داد.

پس از اینکه روی کلیه لوله ها درپوش گذاشته شد و لوله ها مسدود شدند، باید پایین ترین درپوش سیستم لوله کشی باز شده و این لوله از آب شهری پر شود. در صورتی که نصب و ارتباط لوله ها به درستی انجام شده باشد، آب به لوله ها و طبقات دیگر منتقل خواهد شد.

در مرحله آخر، لوله ها باید هواگیری شوند به این صورت که، در پوش تک تک لوله ها باید باز شده وهوای موجود در داخل لوله ها تخلیه شود. در صورتی که آب از داخل لوله ها بیرون بزند، لوله هواگیری شده است. پس از اینکه هواگیری لوله ها تکمیل شد، درپوش ها باید مجددا بسته و سفت شوند.

در نهایت نیز، سیستم و تاسیسات لوله کشی ساختمان باید تست شده تا بعدا دچار مشکل نشوند.

به یاد داشته باشید که هنگام اقدام به نقاشی ساختمان بهتر است از لوله کشی ساختمان خود مطمئن شوید سپس اقدام به این امر کنید؛ زیرا در صورت عدم توجه به این موضوع پس از رنگ آمیزی ساختمان در صورت نشت لوله های ساختمان می بایست مجدد اقدام به رنگاری کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۸ ، ۱۶:۰۳
صندلی اداری

کمپانی ARM چهار چیپ جدید معرفی کرده که شامل دو NPU، یک DPU و از همه مهمتر یک پردازنده گرافیکی میان رده با مشخصاتی در حد پرچمدارها می شود. این محصولات تجربه کاربری را در زمینه های مختلفی از جمله وضوح تصویر، پردازش داده ها و گیمینگ موبایلی بهبود خواهند بخشید.

نخستین بخش از محصولات جدید Arm شامل دو واحد پردازش عصبی (NPU) به نام های N57 و N37 ست که جزو خانواده Ethos محسوب می شوند. این چیپ ها قرار است در قلب دستگاه های مقرون به صرفه قرار گرفته و با بر عهده گرفتن محاسبات AI و ML زمان پردازش، عمر باتری، امنیت داده ها و کارایی کلی را بهبود ببخشند.

هرچند Arm کارایی دقیق این چیپ ها را اعلام نکرد اما مدعی است به لطف تکنیک های بهینه سازی نظیر پیاده سازی Winograd بازدهی پردازش را تا ۲ برابر ارتقا می دهند.

دیگر محصول کمپانی بریتانیایی پردازشگر گرافیکی میان رده Mali-G57 است که اولین GPU مبتنی بر معماری Valhall محسوب می شود. پردازشگر Mali-G57 نسبت به مدل Mali-G52 حدود ۳۳ درصد قوی تر است. این تراشه نه تنها ۳۰ درصد انرژی کمتری مصرف می کند بلکه در زمینه یادگیری ماشین ۶۰ درصد بازدهی بالاتری دارد.

در صورتی که این ادعا درست از آب درآید پردازشگر Mali-G57 واقعیت افزوده و مجازی را فراگیرتر کرده و رزولوشن 4K و 8K را در تلویزیون های مقرون به صرفه به ارمغان می آورد. علاوه بر این با افزایش نرخ فریم و عمر طولانی تر باتری گیمینگ موبایلی را به کنسول ها نزدیک می کند.

در نهایت نوبت به واحد پردازش نمایش Mali-D37 می رسد که برای دستگاه های ارزان قیمت طراحی شده. ارمغان این تراشه بازدهی بهتر تصویر تا رزولوشن 2K و در عین حال صرفه جویی ۳۰ درصدی در مصرف انرژی است. این DPU را می توان در فرم فاکتورهای متعددی از قبیل موبایل، نمایشگر هوشمند، تبلت یا لوازم خانگی بکار برد.

Arm با معرفی این چهار چیپ گام بزرگی را برای بهبود کارایی گوشی ها و دیگر دستگاه های اقتصادی برداشته و حالا نوبت شرکت هایی نظیر کوالکام، سامسونگ است که به این طرح ها جامه عمل بپوشانند.

منبع:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۸ ، ۱۵:۴۱
صندلی اداری