صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

همیشه به یاد داشته باشید که برای انجام کلیه خدمات منزل و ساختمان خود قبل از اقدام، تحیقات لازم را انجام دهید تا با مراحل کار و نکات مهمی که باید در نظر بگیرید آشنا شید. در ادامه نکات مهمی که برای نقاشی ساختمان مدرن، تعمیرات مبل و چرم کوبی مبل باید بدانید مطرح خواهیم کرد.

ویژگی های شرکت های نقاشی ساختمان مدرن و معتبر

همه ما هنگام انجام نقاشی ساختمان دچار شک و تردید هستیم که چه شرکتی را انتخاب کنیم؟ کدام قیمت مناسب تر است؟ کدام یک دلسوزانه و با کیفیت کار می کنند؟ و …

یک شرکت نقاشی ساختمان مدرن دارای مزایا و ویژگی هایی از جمله:

  1. استفاده از رنگ های مناسب و با کیفیت
  2. رعایت نظافت در حین انجام رنگ کاری
  3. انجام زیر سازی صحیح و با کیفیت از جمله بتونه کاری، گچکاری ساختمان و …
  4. قبول مسئولیت از جانب نقاش و شرکت جهت خسارات وارد شده از جانب نقاشان
  5. داشتن اطلاعات کافی و به روز از تمام رنگ های ساختمانی جدید و موجود در بازار
  6. استفاده از ابزار سالم و مناسب از جمله، کاردک، قلمو مناسب، سمباده و …
  7. داشتن اطلاعات کافی برای ترکیب رنگ ها
  8. آنتایم بودن نقاش ساختمان
  9. درست کردن رنگ متناسب با خواسته مشتری
  10. جلب رضایت مشتری در پایان نقاشی
  11. گرفتن هزینه متناسب با نرخ مصوب و تعیین شده در ابتدای کار
  12. دادن فاکتور در انتهای کار
  13. کم کاری نکردن نقاشان
  14. پیگیری شرکت از ابتدا تا انتهای کار
  15. راهنمایی و دادن راهکار نقاش به مشتری

این ها تمام نکات مهمی است که نقاشان و شرکت های نقاشی ساختمان مدرن می بایست برای جلب رضایت مشتری در نظر بگیرند .

اما گاهی برخی از شرکت ها به مسائل ذکر شده اهمیتی نمی دهند و به درخواست افراد توجهی نمی نند و در پایان کاری بی کیفیت تحویل خواهند داد از جمله نکاتی که نشان از نقاشی ساختمان مدرن بی کیفیت می باشد:

  1. عدم زیرسازی مناسب
  2. رفع نکردن کامل جای ترک های دیوار و سقف ها
  3. استفاده از رنگ های نامناسب برای دیوار ها
  4. رنگ کاری یک یا دو لایه برای ساختمان هایی که به لایه های بیشتری از رنگ نیاز دارند.
  5. ورقه شدن رنگ پس از مدت اندک
  6. رعایت نکردن اصول ترکیبی رنگ ها
  7. و …

چرم کوبی درب چیست و چه مزایایی دارد؟

اگر شرکتی دارید که میخواهید مدرن و شیک به چشم آید و یا در خانه ای زندگی می کنید که درب های چوبی آن قدیمی و فرسوده شده است می توانید از چرم کوبی درب استفاده کنید!

متخصصین در این زمینه به صورت حرفه ای و کاربلد وارد می شوند و شما را از تمامی نکات مهم آگاه می کنند.

از مزایای چرم کوبی درب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد نمایی شیک و مدرن برای دکوراسیون داخلی
  • عایقی مناسب برای گرما و سرما
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • عایق صدا
  • استفاده از لمسه کوبی (گل میخ) برای زیبایی بیشتر
  • نظافت آسان درب آکوستیک
  • و …

از جمله مزایای استفاده از چرم کوبی درب می باشد که امروزه در سالن های سینما، شرکت ها، و … طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

توجه نمایید که قیمت ها بنا بر میزان و نوع چرم مصرفی و نوع لمسه کاری درب متفاوت می باشد.

تعمیرات مبل در منزل چگونه انجام می شود؟

یکی از خدماتی که امروزه برای رفع ایراد و ترمیم مبلها ارائه می شود تعمیرات مبل در منزل می باشد، برای این منظور دیگر نیازی نیست تا مبل های خود را به کارگاه ها ببرید و بخواهید که آن را تعمیر کنند.

امروزه می توانید با ارائه عکس مبل خود برای تعمیرکار مبل از او بخواهید علاوه بر دادن قیمت به شما، به منزل بیاید و تعمیرات جزئی مبل شما را انجام دهد.

اما در صورتی که بخواهید کارهایی از قبیل تعویض روکش مبل، رنگ بدنه، تقویت کلاف مبل و … انجام دهید تعمیرات مبل در منزل میسر نمی باشد و باید از کارگرهای کارگاه بخواهید تا مبل های شما را برای تعمیر به کارگاه ببرند.

تعمیرکار مبل قبل از شروع کار می بایست در مورد هزینه های رفت و آمد و قیمت تمام شده با مشتری به توافق برسد و در انتهای کار به هزینه دستمزد اضافه نکند.

از دیگر مواردی که در تعمیرات مبل در منزل می بایست رایت شود، به موقع تحویل دادن مبل ها از جانب استادکار می باشد. سعی کنید در ۷ ماه اول سال به این کار بپردازید تا به موقع و با کیفیت بیشتر کارهای خود را تحویل بگیرید.

https://www.zibashahr.com/1398.09/15759.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۸ ، ۱۵:۴۶
صندلی اداری

در گذشته برای دیدن تصاویر گرفته شده با استفاده از دوربین های عکاسی نیاز به توسعه و ظاهر کردن عکس بود. توسعه فن آوری و دوربین های دیجیتال باعث شده است شما بتوانید در لحظه عکسبرداری تصویر گرفته شده را ببینید. دوربین های دیجیتال با ویژگیهای جالب و خاص شان بازار عکاسی را تسخیر کرده اند. در این نوشته گران ترین دوربین های عکاسی در دنیا آورده شده اند.

1. Hasselblad H4D 200MS

به قیمت 45 هزار دلار
دوربین Hasselblad H4D 200 MS یک دوربین عالی از یکی از بهترین تولید کنندگان دوربین عکاسی در دنیا است. رزلوشن تصاویر 200 میلیون پیکسل است که امکان عکاسی بی نظیر با رنگ های فوق العاده را فراهم می کند.

در گذشته برای دیدن تصاویر گرفته شده با استفاده از دوربین های عکاسی نیاز به توسعه و ظاهر کردن عکس بود. توسعه فن آوری و دوربین های دیجیتال باعث شده است شما بتوانید در لحظه عکسبرداری تصویر گرفته شده را ببینید. دوربین های دیجیتال با ویژگیهای جالب و خاص شان بازار عکاسی را تسخیر کرده اند. در این نوشته گران ترین دوربین های عکاسی در دنیا آورده شده اند.

2. Seitz 6×17 Panoramic

به قیمت 43 هزار دلار
دوربین پانورمای Seitz 6×17 توانایی عکسبرداری تا 160 میلیون پیکسل را دارد. این دوربین می تواند در هر ثانیه 300 مگابایت داده تولید کند. کنترل این دوربین بسیار آسان است و شما می توانید با استاده از تبلت یا لپتاب خود عکس ها را دیده و ذخیره کنید. این دوربین برای عکاسی از منظره، دسته جمعی و هر تصویر دیگری که به کیفیت بالا نیاز دارد ایده آل است.

3. Phase One P65+ Digital Back Medium Format with 645 DF

به قیمت 40 هزار دلار
دوربین Phase One P65+ یک دوربین دیجیتال با سنسور فول فریم است. این تکنولوژی به شما اجازه می دهد که تصاویر با کیفیت بسیار بالا را به آسانی تهیه کنید. حتی در حالت 3200 ISO، این دوربین می تواند تصاویری با کیفیت 15 مگا پیکسل تهیه کند. این دوربین می تواند به بدنه 645 DF متصل شود که در ابتدا با همکاری شرکت Mamiya تولید شده است.

4. Panoscan MK-3 Panoramic

به قیمت 40 هزار دلار
دوربین پانورمای Panoscan MK-3 یک تصویر 360 درجه را در 8 ثانیه تهیه می کند. این دوربین از یک فرایند خاص برای ایجاد تصاویر پانورما استفاده می کند.

5. Leica S2-P

به قیمت 30 هزار دلار
در حالی که Leica همیشه یکی از برندهای محبوب عکاسان بوده است Leica S2-P در میان عکاسان طبیعت طرفداران زیادی دارد. این دوربین مجهز به یک سنسور 30 در 45 میلیمتری است و تصاویر 37٫5 مگا پیکسلی تهیه می کند. این دوربین ضد آب است و باطری آن عمر بسیار طولانی دارد. علاوه بر این ها ویژگیهای فوکوس خودکار محدوده زیادی را پوشش می دهد. این دوربین به دوربین مورد علاقه جهانگردان تبدیل شده است.

6. Canon EOS 1D Mark III

به قیمت 12 هزار دلار
Canon EOS 1D Mark III یک دوربین دیجیتال با انعکاس تک لنزی 10 مگا پیکسلی است. این دوربین به یک سنسور 28٫1 در 18٫7 میلیمتری CMOS مجهز است که رزلوشن 3888 در 2592 را فراهم می کند. این سنسور 45 پوینت AF دارد. این دوربین همچنین محدوده ISO 100 تا 3200 دارد و محبوبیت آن به دلیل تصویر برداری سریع و با کیفیت بالا است.

7. Pentax 645D

به قیمت 10 هزار دلار
دوربین Pentax 645D یک دوربین 40 مگاپیکسلی است که تصاویر بسیار با کیفیت آن در سایز های چاپ بسیار بزرگ هم کیفیت خود را از دست نمی دهند. سنسور CCD 44 در 33 میلی متر آن کیفیتی برایر 7264 در 5440 دارد که باعث می شود انعطاف پذیری بیشتری در بریدن تصاویر وجود داشته باشد. این دوربین یک سیستم فوکوس خودکار 11 پوینت دارد و محدوده ایزو 100 تا 1600٫ منظره یاب این دوربین شیشه ای است و یک منشور ذوزنقه ای با فوکوس قابل تغییر دارد که باعث یافتن فریم دقیق می شود.

8. Nikon D4

به قیمت 6000 دلار
دوربین Nikon D4 یکی از سریع ترین دوربین های موجود در بازار است که برای عکاسی صحنه های متحرک و ورزشی بسیار مناسب است. این دوربین سنسور 16٫2 مگاپیکسل CMOS دارد که در کنار پردازنده EXPEED 3 به شما اجازه می دهد، 11 فریم در ثانیه ثبت کنید. این دوربین محدوده ایزو 100 تا 12800 و 51 پوینت AF دارد.

9. Canon EOS 5D Mark III

به قیمت 3900 دلار
دوربین Canon EOS 5D Mark III تصاویری با رزولوشن 22٫3 مگا پیکسل تهیه می کند که حاصل از سنسور CMOS با فریم کامل است. این دوربین همچنین از پردازش تصویر DIGIC 5+ کنون استفاده می کند. این دوربین داری 61 پوینت ماژول AF و محدوده گسترده ایزو از 100 تا 25600 است که قابل افزایش به 102400 است. قابلیت های بسیار عکاسی این دوربین با کیفیت بسیار عالی در مقایسه با سایر انواع دوربین دارای انعکاس تک لنزی در بازار است.

10. Sony Alpha A99

به قیمت 3300 دلار
دوربین Sony Alpha A99 گل سر سبد دوربین های تک لنز انعکاسی سونی است. عکس های گرفته شده با این دوربین 24٫3 مگاپیکسل کیفیت دارند. این دوربین از تکنولوژی SLT بهره می برد که مجهز به منظره یاب الکترونیکی است. این منظره یاب باعث می شود کیفیت تصویری به اندازه 2٫4 میلیون دات حاصل شود که در کنار تکنولوژی OLED این دوربین را به یکی از بهترین ها در بازار تبدیل می کند.

منبع

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۸ ، ۱۵:۳۲
صندلی اداری

برای آنکه بتوانید ترکیب های چشم نواز برای دکوراسیون خانه ایجاد کنید باید بدانید که چه رنگ ها و طرح هایی را باید با یکدیگر ترکیب کنید!

شما به راحتی می توانید خانه خود را با ترکیب زیبایی از نقاشی ساختمان با کاغذ دیواری و یا به صورتت تنها از هر یک استفاده کنید. کافی است بدانید که چه رنگ هایی باهم همخوانی دارند!

زمانی که می خواهید اقدام به نقاشی ساختمان کنید انتخاب رنگ ساختمان یکی از دغدغه های هر یک از اعضای خانواده می باشد. اکثر خانه های ایرانی برای رنگ ساختمان خود از سفید و یا شیری استفاده می کنند.

نقاشی ساختمان مدرن یکی از تکنیک هایی است که ما ایرانی ها حرف اول را در دینا می زنیم. به دلیل اینکه از دیرباز استفاده از نقاشی ساختمان برای زیبایی منزل و محل کار خود استفاده می کنیم.

چندی سال است که در برخی موارد نصب کاغذ دیواری جایگزین نقاشی ساختمان برای ما شده و در برخی موارد از ترکیب این دو برای بهتر کردن دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنیم.

یکی از مواردی که در دکوراسیون داخلی ما تاثیر بسیار زیادی دارد، پنجره ها و شیشه هایی است که در دیوار های ما کاربرد دارد. معمولا دیوارهای ما از یک یا دو پنجره استفاده شده و همین موضوع باعث شده است که استفاده از شیشه و یک شیشه بر حرفه ای بسیار برای ما مهم باشد.

 اما اگر بخواهید تنوع بیشتر و جذاب تری در خانه خود برای نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری داشته باشید می توانید با دستور العمل های زیر رنگ های جذابی را برای خانه و یا محیط کار خود انتخاب نمایید و همچنین درب ها و پنجره ها را با رنگ هایی زیبا و متفاوت رنگ آمیزی کنید.

چند ترکیب زیبا برای رنگ ساختمان:
  نارنجی پررنگ همراه  کمی یشمی = مسی

·  پودر طلایی همراه روغن جلا = طلایی

·  آبی همراه سیاه = سرمه ای

·  سبز چمنی همراه کمی سیاه = سبز لجنی

·  سفید همراه کمی مشکلی = فیلی

و بیش از صدها ترکیب رنگ زیبا برای رنگ ساختمان که می توانید با اجرای آن ها لذت ببرید.

چرا به یک نصاب حرفه ای کاغذ دیواری نیاز داریم؟

هرچقدر تلاش بکنیم که بهترین کاغذ دیواری را خریداری و انتخاب کنیم ویا از با کیفیت ترین رنگ های ساختمانی برای دکوراسیون داخلی خود استفاده کنیم، باز هم یان نصاب کاغذ دیواری ویا نقاش است که کار آخر را انجام می دهند.

یعنی نوک پیکان دکوراسیون داخلی ما برای بهتر شدن نصاب کاغذ دیواری است.

در این کار تجربه حرف اول را می زند. اگر نصاب کاغذ دیواری ما تجربه مناسبی در زمینه نصب کاغذ دیواری نداشته باشد می توان گفت تمام تلاش و هزینه های ما برای بهتر کردن دکوراسیون داخلی ما از بین می رود

به خصوص برای کاغذدیواری های سه بعدی ویا طرح دار خاص. به همین دلیل است که در زمان خرید کاغذ دیواری فروشنده نصاب را به شما معرفی می کند.

از مهمترین مواردی که یک نصاب کاغذ دیواری باید انجام دهد زیر سازی دیوار برای نصب است. می توان گفت مهمترین عمل است. اگر این کار به درستی انجام نشود کاغذ دیواری به درستی روی دیوار نخواهد نشست.

نکات مهم نقاشی پنجره ها بعد از نصب شیشه و شیشه بری سیار:

  • خدماتی که شیشه بری سیار موظف به انجام آن می باشد عبارتند از نصب کردن و تعویض کردن تمام شیشه های موجود در ساختمان و منزل از جمله شیشه پنجره ها، درب ها، شیشه تلویزیون، میز عسلی، بوفه و ...
  • مطمئن شوید که از چه نوع شیشه و چه نوع یراق آلاتی در شیشه بری و نصب آن استفاده می گردد.
  • تعیین کنید که می خواهید از چه رنگ شیشه ای استفاده نمایید. رنگهای شیشه عبارتند از دودی، برنزی، شفاف، نیمه شفاف، آبی و سفید
  • هزینه دستمزد، یراق آلات و کرایه ایاب و ذهاب در شیشه بری سیار به صورت جداگانه محاسبه می گردد که حتما قبل از شروع به کار با شیشه بر به توافق برسید.
  • در پایان کار حتما فاکتور یراق آلات مصرفی به همراه اسم آن ها را در خواست نمایید.
  • و ...

ترکیب رنگ ساختمان و کاغذ دیواری در زمان نصب و نقاشی:

اگر دیوار های خود را با رنگ هایی خاص رنگ آمیزی کرده اید سعی کنید از وسایل دکوراتیو با رنگ هایی متناسب و مکمل آن ها استفاده نمایید. در زیر به نمونه هایی از رنگ ها و کاغذ دیواری هایی که با یکدیگر جلوه زیباتری به دکوراسیون داخلی منزل شما خواهند بخشید اشاره می کنیم:

  1. بنفش سلطنتی به همراه آبی یا خاکستری
  2. خردلی به همراه حنایی
  3. گلبهی همراه صورتی یا بنفش
  4. سبز کله غازی به همراه زرد طلایی
  5. نارنجی خرمالویی به همراه نک مدادی
  6. و ...

سعی کنید هنگام انتخاب رنگ ساختمان و نصب کاغذ دیواری ریسک پذیر باشید و بسته به مدرن، کلاسیک و یا سلطنتی بودن وسایل و یا سلیقه خود رنگ ها را انتخاب کنید.

http://www.payamsara.com/blog/118-%D9%86%D9%82%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۳:۴۶
صندلی اداری

محققان با ساخت هوش مصنوعی، رنگ آمیزی تصاویر سیاه و سفید را به صورت کاملاً خودکار امکان پذیر کرده‌اند. هوش مصنوعی دیگر به قدری پیشرفت کرده که قادر به انجام کار های شگفت انگیز در تمامی زمینه‌ها، مخصوصاً پردازش تصویر شده است.

 

در  پروژه‌های هوش مصنوعی که در مورد رنگی کردن خودکار عکس‌های قدیمی سیاه و سفید است؛ پیشرفت‌هایی حاصل شده است. بیش از این، رنگی کردن عکس‌ها و فیلم‌ها تنها به صورت دستی و با نرم افزار‌هایی مانند فوتوشاپ انجام می‌گرفت.

پژوهشگران از هوش مصنوعی برای طبقه بندی کامل تصاویر استفاده کردند و سپس به مشخص کردن بخش‌هایی از تصویر که نیاز به رنگ شدن داشتن پرداختند. تحقیقات قبلی در زمینه رنگ آمیزی خودکار تصاویر نیازمند انجام عملیات زیادی به صورت دستی بود. در روش‌های خودکار پیشین کاربر ملزم به ارائه یک تصویر مرجع شبیه به تصویر سیاه و سفید داشت تا عملیات به صورت خودکار انجام شود. یکی از این روش‌های قدیمی تنها قادر به رنگ آمیزی کامل گروه خاصی از تصاویر مانند عکس‌هایی از مناظر طبیعی بود. همین طور رنگ آمیزی‌ اکثر تصاویری که به گروه‌های دیگری ختم می‌شد به صورت کامل و تماماً دستی توسط نرم افزار‌های فوتوشاپ و افتر افکت انجام می گرفت.

اما در تحقیقات اخیر، محققان نشان دادند که روش جدید آن‌ها قادر به رنگ آمیزی اکثر تصاویر سیاه و سفید  است. آن‌ها برای اثبات ادعای خود گروهی از عکس‌های سیاه و سفید از موضوعات مختلف را رنگی کردند.

نا به حال چند پروژه به صورت متن باز منتشر شده است که از بین آن‌ها می‌توان به پروژه دانشگاه Waseda در ژاپن، پروژه  دانشگاه کالیفرنیا در برکلی ، پروژه دانشگاه شیکاگو، و پروژه شخصیِ فردی به نام Ryan Dahl اشاره کرد.

در اکثر این پروژه‌ها عملکرد خوبی دیده می‌شود، اما همچنان ضعف‌هایی دیده می‌شود. زیرا رنگ صحیح اجسام درون تصویر را نمی‌توان به صورت مستقیم از تصویر سیاه و سفید به دست آورد؛ بنابراین هوش مصنوعی باید قادر باشد تا نوع و رنگ اجسام را از طریق یادگیری ماشینی که از چند میلیون عکس رنگی به دست آورده است، حدس بزند.

از این شیوه برای رنگ آمیزی خودکار فیلم‌های سیاه و سفید قدیمی به صورت فریم به فریم نیز می‌توان استفاده نمود. در این روش فیلم به هزاران عکس تبدیل می‌شود و سپس هر عکس در طی پروسه‌ای رنگی می‌شوند و در آخر دوباره برای تبدیل به فیلم، به یک دیگر چسبیده می‌شوند.

برگرفته شده از:

http://xti.ir/technology/coloring-black-and-white-pictures-with-artificial-intelligence/

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۳:۲۲
صندلی اداری

جالب است بدانید همه خانم های خانه دار در روز های پایانی سال به فکر تغییر دکوراسیون داخلی و شستشوی فرش ها، پرده ها و سایر لوازم خانه میافتند. یکی از دغدغه های فکری که ممکن اسب برای اکثر بانوان پیش آید این است که چگونه می توانند به فردی با تجربه در زمینه خدمات منزل و دکوراسیون اعتماد کنند.

در این مقاله سعی داریم نکات مهمی در خصوص پیدا کردن مطمئن ترین خدمات منزل جهت شستشوی فرش و نصب کاغذ دیواری و نقاشی ساختمان ارائه دهیم.

شرایط و وظایف هنگام نصب کاغذ دیواری:

زمانی که می خواهیم اقدام به این امر کنیم در ابتدا لازم است مبلمان منزل را از دیوار فاصله بدهیم و تمامی وسایل تزئینی از جمله تابلوها، آینه، شلف و … را از دیوار جدا کنیم.

تمامی کلید پریز ها را بهتر است از دیوار جدا کرده و پس از نصب کاغذ دیواری آن ها را در جای خود قرار دهیم.

در مرحله بعد نوبت به آماده سازی دیوار می رسد:

اگر دیوار شما از قبل رنگ آمیزی شده است و هیچ گونه نیازی به بتونه کاری و یا گچکاری ندارد کار نصاب راحت تر است.

در صورتی که دیوار شما دارای ترک و یا نم دادگی می باشد سریعا باید مشکلات را برطرف کرد سپس اقدام نمود.

اما اگر دیوار شما از قبل دارای کاغذ دیواری بوده و قسمت هایی از آن به اصطلاح بلند شده می بایست تمام کاغذ دیواری را به وسیله کاردک و محمول های موجود در فروشگاه های معتبر که مخصوص این کار می باشند، کَند.

همچنین می توانید با یک دستمال نم دار بر روی کاغذ دیواری بکشید و پس از مدتی شروع به کَندن آن نمایید.

در مورد بعدی امکان دارد که کاغذ دیواری قبلی که بر روی دیوار موجود است هیچ گونه آسیب دیدگی نداشته باشد در این صورت نیازی به کندن آن نمی باشد و به راحتی می توانید به نصب کاغذ دیواری بپردازید.

حال دیوار شما آماده است تا نصاب کار خود را آغاز نماید. توجه داشته باشید که آماده سازی دیوار را می توانید به نصاب بسپارید و یا خود آن را انجام دهید و در غیر این صورت از یک بنای ماهر این کار را بخواهید.

مزایای رنگ و نقاشی ساختمان

بسیاری از افراد زمانی که به نصب کاغذ دیواری می پردازد دوست دارند خانه خود را شیک از حد معمول جلوه دهند به همین دلیل از رنگ ساختمان نیز بهره می گیرند.

با این حال قیمت نقاشی ساختمان یکی از مهمترین مواردی است که هنگام انجام آن باید به آن توجه کرد.

 

همیشه سعی کنید از نظر اقتصادی راهی را پیش ببرید که به صرفه باشد زیرا هزینه زیاد برای خرید کاغذ دیواری و نقاشی ساختمان بی فایده است به این دلیل که پس از مدتی تصمیم میگیرید که آن ها را تغییر دهید.

اما اگر می خواهید زمان زیادی از آن ها استفاده کنید پیشنهاد می کنیم که مطلوب ترین کیفیت را در هر دو مورد نظر بگیرید و خریداری نمایید.

قیمت نقاشی ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله:

  • متراژ مکان مورد نظر
  • نوع رنگی که خریداری می کنید: رنگ پلاستیک، رنگ روغن، رنگ آکریلیک و …
  • شرکت و یا گروهی که می خواهند کار نقاشی ساختمان را انجام دهند.

با در نظر گرفتن این سه عامل می توانید شروع به رنگ آمیزی ساختمان نمایید.

نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که قبل از شروع به کار، حتما در مورد قیمت نقاشی ساختمان با نقاش به توافق برسید سپس اقدام نمایید تا در نهایت هزینه مشخص شده از شما دریافت گردد.

خدمات یک قالیشویی خوب چیست؟

اگر شما همیشه هنگام شستشوی فرش خود با مشکل مواجه می شوید بهتر است به دنبال بهترین قالیشویی باشید تا دیگر به فرش های شما آسیبی نرسد.

 

اما خدماتی که باید به مشتری عرضه دهند شامل:

  1. برخورد محترمانه با مشتری
  2. صداقت در صفر تا صد کار با مشتری به خصوص زمان قیمت دادن
  3. لول کردن فرش از خانه و بردن آن به کارخانه توسط کارگران قالیشویی
  4. آوردن فرش ها به صورت لوله شده و در پک پلاستیکی و پهن کردن آن در خانه
  5. پذیرفتن مسئولیت از جانب مدیریت و پرداختن خسارت بابت آسیب زدن به فرش
  6. در کنار شستشوی فرش به رفوگری، ترمیم ریشه، مبل شویی، موکت شویی و … نیز بپردازد.
  7. همیشه بهترین قالیشویی سعی دارد از به روز ترین دستگاه های اتوماتیک استفاده نماید.
  8. مناسب ترین نوع مواد شوینده را برای هر نوع فرشی انتخاب می کند.
  9. در صورت کثیف بودن فرش و نارضایتی مشتری مجدد شروع به شستن آن می کند.
  10. یک کارخانه قالیشویی معتبر در نهایت فرش هایی تمیز و لطیف را به شما تحویل خواهد داد.
  11. از شماره مجوز و جواز کار برخوردار می باشد

با در نظر گرفتن ۱۱ نکته بالا به راحتی می توانید انتخابی صحیح برای پیدا کردن بهترین قالیشویی در سطح شهر و همه مناطق داشته باشید و از فرش های ارزشمند خود مراقبت کنید.

منبع

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۸ ، ۱۲:۳۶
صندلی اداری

برای اولین بار در جهان، دولت چین قصد دارد رمزارز بانک مرکزی خود را به شکل آزمایشی راه اندازی کند.

خبرگزاری محلی کایجینگ (Caijing) از طرح آزمایشی دولت چین و بانک مرکزی این کشور برای عرضه محدود رمزارز ملی در شهر شنژن تا پایان سال 2019 خبر داده است. احتمال دارد شهر سوژو هم در این طرح قرار گیرد.

این طرح با همکاری بانک خلق چین (PBoC)، چهار بانک اصلی این کشور و شرکای تجاری بزرگ مانند اپراتور چاینا تلکام اجرا می شود تا پرداخت با استفاده از رمزارز بانک مرکزی چین مورد آزمایش قرار گیرد. در گزارش خبرگزاری کایجینگ آمده است:

«در گام اول باید منطقه طرح آزمایشی را به شکل منطقی انتخاب کرد، سناریو و خدمات را برگزید و سپس استفاده از شکل دیجیتالی ارز رسمی کشور را به آرامی ارتقاء داد. در مقایسه با طرح های قبلی، این بار رمزارز ملی از سیستم بانک مرکزی خارج شده و به دنیای واقعی می آید تا در حوزه هایی مثل حمل و نقل، آموزش و خدمات درمانی به کار گرفته شود.»

عرضه رمزارز ملی بانک مرکزی چین در شنژن به شکل رقابتی خواهد بود، یعنی هر بانک به شکل متفاوتی به مدیریت این رمزارز پرداخته و با یکدیگر رقابت می کنند تا برای ارائه خدمات نهایی آماده شوند.

اقدام چین برای عرضه رمزارز بانک مرکزی، اولین نمونه واقعی در جهان به شمار می رود و نشان می دهد که دولت چین عزم خود را برای استفاده از این فناوری نوظهور جزم کرده است. توسعه رمزارز ملی چین از چند سال قبل آغاز شده و حالا به مرحله تست نهایی رسیده است.

با این حال انتقادات نسبت به رمزارز بانک مرکزی (CBDC) همچنان ادامه دارد و کارشناسان معتقدند این نوع ارز دیجیتال، کاربرد چندانی در سطح جهانی نخواهد داشت.

https://digiato.com/article/2019/12/09/%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%d8%b1%d9%85%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d9%85%d9%84%db%8c-%da%86%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d9%86%da%98%d9%86/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۸ ، ۱۲:۳۰
صندلی اداری
همیشه نوع شستشوی فرش دستبافت و ماشینی با یکدیگر متفاوت می باشد؛ و از آنجایی که نوع بافت و نخ های موجود در برخی فرش های دست باف بسیار ظریف و گران قیمت می باشد پس بهترین کار این است که به یک قالیشویی حرفه ای اعتماد کنیم تا کار قالیشویی را انجام دهد.
در ادامه به همه موارد مهمی که شما و همچنین پرسنل و مدیریت قالیشویی می بایست رعایت کند اشاره خواهیم داشت.
  • شستشوی فرش دستباف کار هر کسی نیست پس خودتان دست به کار نشوید و آن را به قالیشویی معتبر بسپارید.
  • برای اقدام حتما با قالیشویی هایی که از استادکاران مجرب و حاذق برخوردار می باشند تماس بگیرید.
  • حتما نوع بافت فرش خود را به طور دقیق به اطلاع برسانید.
  • اگر فرش دستباف شما رنگ می دهد حتما ضمن اقدام به استادکار اطلاع دهید.
  • سعی کنید فرش های خود را به طور مرتب تمیز کنید.
  • هیچگاه از مواد شوینده غیر مجاز و متفرقه برای تمیز کردن فرش استفاده نکنید.
  • و …
 

دقت داشته باشید که اگر خودتان به شستشوی فرش دستباف ویا شستشوی فرش ماشینی پرداختید حتما اجازه دهید تا کاملا خشک شود سپس از آن استفاده کنید زیرا نم و رطوبت در بافت فرش سبب پوسیگی آن می شود و پس از مدتی فرش را با آسیب های جدی مواجه می کند.

امروزه بسیاری از کارخانه ها و شرکت های قالیشویی در سطح شهر فعالیت می کنند که با ادعای خود در زمینه شستشوی فرش دستباف به صورت تخصصی، متاسفانه دست به اقدامات جبران ناپذیری می زنند و با آوردن بهانه های متعدد تنها نارضایتی و هزینه مجدد برای خرید فرش جدید را به مشتری تحمیل می کنند.

پس گول تبلیغات با نرخ پایین را نخورید و آگاهانه عمل کنید!

 هنگام شستشوی فرش دستباف دقت داشته باشید که نرخ ها بسیار متفاوت است؛ به این منظور که برای فرش های دستباف گل ابریشم، زمینه ساده، زمینه کرمی و یا لاکی قیمت ها مختلف است.

حتی هنگامی که با قالیشویی تماس می گیرید و در درخواست شستشوی فرش دستباف دارید اولین سوالی که از شما می پرسند این است که فرش ما بافت کدام شهر می باشد؟

که بسته به نوع بافت باز هم قیمت ها متفاوت است.

راستی یادتان باشد که برای اقدام به شستشوی فرش دستباف کارشناسان قالیشویی به منزل شما می آیند و با بررسی کردن نوع فرش شما، میزان آلودگی، آسیب دیدگی و … تعیین می کنند که میزان هزینه ای باید پرداخت شود.

آگاه باشید که ارائه این خدمات از سوی کارخانه ها رایگان می باشد و هیچ گونه هزینه ای نباید پرداخت.

نکته مهم: اگرکارشناسان  برای شستشوی فرش خواستار ارسال عکس از فرشتان بودند هیچ گاه این کار را انجام ندهید؛ زیرا تنها با لمس کردن فرش و دیدن بافت فرش و لکه ها از نزدیک می توانند قیمت نهایی را بدهند.

در غیر این صورت قیمتی کاذب به شما می گویند و در نهایت هنگام تسویه فاکتوری با قیمتی بیشتر به شما می دهند و دلایلی همچون سختی از بین بردن لکه های فرش، رنگ دادن فرش و اقدامات لازم برای از بین بردن رنگ دهی فرش و … برایتان می آورند و شما را در عمل انجام شده قرار خواهند داد.

 

گروهی از افراد با برپا نمودن دفتر کار و ترفندهای جذب مشتری و انجام یک سری از تبلیغات به راحتی فرش های ماشینی و دستباف شما را به عنوان شستشو می گیرند و پس از مدتی دفتر کار را خالی می کنند و با فرش ها محل را ترک می کنند.

دقت داشته باشید که اگر خودتان قصد دارید به شستشوی فرش ماشینی در منزل بپردازید حتما برچسب پشت فرش را مطالعه نمایید زیرا راهکار ها و دستور عمل هایی برای از بین بردن لکه و آلودگی های سطحی ذکر شده است.

همچنین می توانید برای متوجه شدن از اینکه آیا فرش ماشینی شما رنگ می دهد یا خیر، یک دستمال را کمی نم دار کنید و به آرامی به گوشه ای کوچک از فرش بکشید بدین صورت می توانید از احتمال رنگدهی فرش خود آگاه شوید که در صورت پس دادن رنگ حتما باید برای شستشو با قالیشویی تماس بگیرید.

   و در آخر

فرش های ماشینی از زیبا ترین طرح ها، با کیفیت ترین نوع نخ از جمله ابریشم و … و با دستان زحمتکش هنرمندان بافته می شود (به خصوص فرش های دستباف و ابریشم) و با قیمت های بالایی در بازار عرضه می گردد پس در نگهداری و شستشوی فرش ماشینی و دستباف دقت به عمل آوریم.

به دلیل استفاده از مواد مصنوعی و مواد از جنس پلاستیک در بافت فرش های ماشینی،این مواد  گرد و غبار را بیشتر به خود جذب میکنند که این امر باعث می شود ظاهر فرش تیره شود،به همین منظور در قالیشویی برای شستشوی فرش ماشینی منطبق با ساختار آنها، روش مناسب و مخصوص پیاده سازی می گردد.

منبع

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۸ ، ۱۶:۴۲
صندلی اداری

دیگر فقط در فیلم های علمی تخیلی هالیوودی نیستند – الون ماسک، بنیانگذار شرکت Tesla Inc.  و  SpaceX معتقد است در طی یک دهه آینده، فراوانی خودروهای خودران همانند فراوانی آسانسور ها خواهد بود. کارشناسان صنعت می گویند که فناوری خودروهای خودران انقلابی در صنعت حمل و نقل آینده ای نزدیک خواهد شد.

Timothy Carone، استاد تدریس در دانشکده تجارت دانشگاه مندوزا در دانشگاه نوتردام میگوید: مطمئنا در عرض پنج سال آینده یعنی تا سال ۲۰۲۳، ما باید خودروهای خودران را به تعداد زیادی در خیابان های کشور های توسعه یافته ببینیم.

در آینده ای نزدیک وقتی بیرون رانندگی میکنید، به جای اینکه انسانها با تمرکز پشت فرمون به جاده دقت کنن، شاید با موبایلشون حرف میزنن، غذا میخورن یا حتی خواب عمیق فرو رفته باشند. بله، این آینده حمل و نقل هوشمند ما خواهد بود. خودروهای خودران دنیا را خواهند گرفت.

خودروهای خودران چگونه کار می کنند؟

خودروهای خودران یک ایده جدید نیستند. خطوط هوایی سالهاست که نیمه خودران هستند. یک خلبان از جایش بلند می شود و Autopilot یا همان “خودران” در حال اجرا است و برخی از سیستم ها حتی اجازه می دهد تا “فرود خودکار” در حالی که خلبانان بر هواپیما نظارت می کنند، اتفاق افتد.

همین تکنولوژی و ایده رو هم به خودروهای خودران انتقال داده اند. در حال حاضر با پیشرفت هایی که در این زمینه شده تا حدی می توان به این سیستم خودران بودن اتومبیل های ساخته شده اعتماد کرد. اما هنوز نیاز به یک انسان هست که گه گاهی اینها را هدایت کند. اما تکنولوژی کاملا خودران بودن هم به زودی تولید خواهد شد.

خودروهای خودران معمولا از تکنولوژی به نام LIDAR، تشخیص نور و محدوده استفاده می کند که میلیون ها پرتو لیزر را به صورت ۳۶۰ درجه در هر ثانیه برای ارزیابی و بررسی محیط اطراف و اجرای تصمیم های مرتبط با آنها منتشر می کند. همچنین از رادار برای تشخیص اشیاء و سرعت آنها استفاده می کند. و یک دوربین دیگر تصاویری مانند نشانه های توقف یا چراغ قرمز را تشخیص می دهد.

رایانه داده ها را می گیرد و آنها را با اطلاعاتی که در گذشته دیده و بر اساس اقداماتی که در گذشته انجام داده، مقایسه می کند و بر حسب جمع این داده ها تصمیم میگیرد.

این به معنای یادگیری عمیق است، فناوری ای که اجازه می دهد تا خودرو به صورت هوشیارانه در حال یادگیری بوده و تصمیم های رانندگی را به صورت خودکار بگیرد – یعنی هرچه خودرو در خیابان ها بیشتر باشد، بیشتر هم یاد میگیرد.

 

آنها داده ها را جمع و از طریق الگوریتم ها تعریف می کنند، سپس براساس آن تحلیل ها، بخش های مختلف خودرو این اطلاعات را دریافت می کنند و اقدام می کنند.

و درست مانند مغز که دست ها و پاها را به حرکت می اندازد، کامپیوتر هوشمند خودرو دستور های فرمان گیری، ترمز گیری و … را با کمک سیستم های تعبیه شده و مکان یابی ماهواره ای یا GPS انجام می دهد.

معنی همه اینها برای آیندهی نه چندان دور چیست؟ پیش بینی های زیادی وجود دارد، اما کارشناسان معتقدند که مالکیت خودروها توسط شهروندان کاهش خواهد یافت. در عوض، تعداد بیشتری از مردم بر روی برنامه های Uber- و Snapp  که به صورت خود-رانندگی بر روی تقاضا، عرضه می کنند، برای حمل و نقل خود تکیه خواهند کرد.

ما شاید تا ۱۰ سال دیگه اصلا خودروی شخصی نداشته باشیم و با یک عضویت ماهانه در سرویس هایی مثل snapp و uber با پرداخت مبلغ اندکی هر روز صبح که از خواب بیدار میشیم یکی از این خودروهای خودران دم در منتظر ما باشه.

این بدان معنی است که نیاز به پارکینگ در مراکز شهر کم می شود و پس از گذشت مدتی و عادت کردن مردم به این خودروهای خودران، ساخت و ساز بر حسب نیاز فعلی انجام شده و پس از مدتی ساختار شهری را کمی تغییر خواهد داد. همچنین گزارشات بسیاری نشان داده اند که با استفاده از خودروهای خودران تصادفات کمتر شده و سیستم بیمه ای و درآمد حمل و نقل و … را کاملا تغییر خواهد داد.

تقریبا ۹۰ درصد تصادفات به دلیل عملکرد و اشتباهات انسانی است و فقط تصور کنید که این تعداد تلفات چه مقدار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. بدون شک خودروهای خودران به شبکه عظیمی متصل هستند و این شبکه موقعیت آنها را به صورت لحظه ای ردیابی می کند و این باعث می شود که تصادفات با استفاده از هوش مصنوعی هایی که می تواند میلیون ها محاسبه را در عرض یک ثانیه انجام دهد، کم خواهد شد.

به گفته سازمان بهداشت جهانی، در هر سال حدود ۱٫۴ میلیون نفر در سراسر جهان در تصادفات رانندگی به دلیل مشکلات عملکرد انسانی، کشته شده اند. تصادفات جاده ای بیشتر از زنان، مردان را می کشد و بزرگترین قاتل ۱۵ تا ۲۹ ساله مردان در سراسر جهان است. سیگار رتبه دوم را دارد.

در حال حاضر، شرکت های بیمه حق بیمه خود را بر اساس تاریخ گواهینامه، مدل خودرو و میزان ریسک مهارت رانندگی شما تعیین می کنند. اگر شما یک مرد جوان هستید که در یک حادثه بوده است، پس شما در معرض خطر بالا قرار گرفته اید و حق بیمه بالاتر را باید بپردازید. اما چه اتفاقی می افتد وقتی که راننده را از فرمان بردارید؟ آیا شما به بیمه نیاز دارید؟

همچنین مشخص نیست که وقتی یک تصادف اتفاق می افتد.

https://irancontent.net/future-of-self-driving-cars/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۸ ، ۱۶:۰۹
صندلی اداری
توجه به زیبایی و دکوراسیون داخلی یکی از کارهایی است که همه افراد با سلیقه در پی آن می باشند. اگرچه پیدا کردن یک طرح زیبا از کاغذ دیواری و یا یک رنگ زیبا برای نقاشی ساختمان کاری زمان بر می باشد اما پیدا کردن یک نقاش و نصاب ماهر کاری دشوار تر می باشد تا در نهایت بتوانید از اجرای کار لذت ببرید.
در این مقاله م خواهیم نکاتی در این زمینه بازگو کنیم تا بتوانید هنگام انتخاب نهایت دقت را به عمل آورید تا ضمن نتیجه مثبت، از هزینه ای که برای این امر پرداخت کرده اید رضایت داشته باشید.
هنگام تصمیم گیری برای نقاشی ساختمان دانستن این موارد بسیار ضروری می باشد:
•سابقه استادکاری که این مسئولیت را می پذیرد.
•وقت شناس بودن نقاش ساختمان
•استفاده از رنگ های با کیفیت
•علم و آگاهی کافی از ترکیب رنگ ها
•دانش بروز از مواد و ابزار جدید
•برآورد هزینه ها طبق نرخ اتحادیه نقاشی ساختمان
•رعایت نظافت و بهداشت در پایان هر روز کاری
•و ...
توجه داشته باشید که در نقاشی ساختمان انواع رنگ وجود دارد که هر یک برای قسمتی از ساختمان مناسب می باشد به عنوان مثال رنگ های روغنی برای دیوار ها و رنگ های پلاستیکی برای سقف ها بسیار مناسب می باشند.
 
گونه ای از رنگ ها در بازار وجود دارد با نام های رنگ آکریلیک، رنگ مولتی کالر که با استفاده درستاز آن ها، دکوراسیون زیبایی خلق خواهند کرد.
 
امروزه نقاشی ساختمان را با غلتک ها انجام می دهند زیرا سرعت کار را بسیار بالا برده و از دردهای نواحی گردن و دست ها پیشگیری می کند.
 
قیمت نقاشی ساختمان به عوامل مختلفی همچون:
1.متراژ خانه
2.نوع رنگ مصرفی
3.فصلی که اقدام می کنید
4.با تجربه بودن نقاش
بستگی دارد.
اما برخی از افراد وجود دارند که دوست دارند در کنار نقاشی ساختمان از کاغذ دیواری نیز استفاده کنند و در اصطلاح به حالت ترکیبی از این دو استفاده نمایند و یا به تنهایی از آن برای زیبا شدن دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده نمایند.
 
که در این صورت برخی از افراد با مشکل نصاب کاغذ دیواری مواجه خواهد نشد، که اغلب نمی توانند افراد ماهر در این زمینه را پیدا کنند و در نهایت از اجرا رضایت کافی ندارند.
 
در ادامه راهکارهایی به شما خواهیم گفت تا بتوانید به راحتی به این امر اقدام نمایید و از نمای خانه خود لذت ببرید.
 
نکاتی که نصاب کاغذ دیواری باید در نظر بگیرد!
 
همانطور که میدانید این کار بسیار پر زحمت می باشد و نیاز به صبوری فراوان دارد پس نصب کاغذ دیواری بهتر است از قبل از اقدام موارد زیر را رعایت کند:
•برداشتن لوازم دکوراتیو همچون تابلو ها و قاب عکس ها از روی دیوار
•کندن کاغذ دیواری های قبلی
•بتونه کاری و یا گچ کاری دیوار ها در صورت نیاز
•از بین بردن ترک ها و پوسیدگی های موجود بر روی دیوار ها
•تمیز کردن کاغذ دیواری قبلی در صورت نیاز نبودن به کندن آن
حال دیوار ها برای نصب آماده است و می توانید این کار را انجام دهید.
 
به نکات زیر قبل از خرید دقت نمایید زیرا پس از اقدام نصاب کاغذ دیواری دیگر قادر به تعویض آن نخواهید بود:
 
1.کیفیت و جنس کاغذ دیواری
2.قابل شستشو بودن آن
3.طرح و رنگ آن متناسب با دکوراسیون خانه
 
هزینه دستمزد نصاب کاغذ دیواری به عرض هر رول از آن بستگی دارد یعنی هر چقدر عرض رو ها کمتر باشد هزینه کمتری پرداخت می کنید.
 
تجربه در نصب کاغذ دیواری حرف اول را خواهد زد. اگر شما از نصاب حرفه ای برای نصب استفاده نکنید تجربه خوبی نخواهید داشت.
 
در نظر بگیرید شما بهترین کاغذ دیواری دنیارا خریداری می کنید. کاغذی که طرح های سه بعدی ویا گلدار خاص هستند. حال در نظر بگیرید که نصاب شما با یک اشتباه بسیار کوچک طرح ها ویا گل های کاغذ را در زمان نصب روی یک دیگر قرار ندهند ویا در نظر بگیرید بعد از یک هفته چسب هایی که روی دیوار زده شده اند باد کنند ویا از کنار کاغذ ها بیرو بزنند. کسی پاسخ گوی شما است؟ کسی هزینه کاغذ دیواری شما را بر می گرداند؟
 
حتما حتما از نصاب حرفه ای برای نصب کاغذ دیواری ویا نقاش حرفه ای برای نقاشی ساختمان خود استفاده کنید.
 
اگر شما از آن دسته افراد صبور و با حوصله هستید که می توانید خود یک نصاب کاغذ دیواری باشید با دانستن چند نکته مهم به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.
 این نکات را به خاطر بسپارید:
پس از نصب نگران حباب های احتمالی روی دیوار نباشید زیرا از بین خواهند رفت.
 
 چسب های اضافی که از لبه های کاغذ بیرون زده اند با یک دستمال نمدار به راحتی از بین می روند.
 
اما ابزار و وسایلی که شما به عنوان نصاب کاغذ دیواری به آن ها احتیاج دارید عبارتند از:
میز، چسب مخصوص، تیغ، قلمو،اب، کاردک و چهارپایه که حین کار به همه آن ها احتیاج دارید.
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۸ ، ۱۶:۱۳
صندلی اداری

مهندسین شرکت تسلا حق امتیاز اختراعی با عنوان “پاکسازی لیزری جرم های تجمیع شده روی شیشه های خودرو و پنل های فتوولتائیک” را به ثبت رساندند. با اجرایی شدن این طرح شاهد جایگزینی برف پاک کن خودروها با اشعه لیزر خواهیم بود.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، در این فناوری با استفاده از تکنیکهای پردازش تصویر و حسگرهایی که در داخل و خارج اتوموبیل تعبیه شده  ، هر گونه مانع در میدان دید راننده از قسمت آینه های خودرو ، شیشه پنجره ها تا پنل شیشه ای جلوی خودرو به طور خودکار پاکسازی می شود. این سیستم با تاباندن اشعه لیزر به شیشه های خودرو به آسانی جرم و کثیفی این بخشها را حذف می کند. پاکسازی پنل های خورشیدی مورد دیگری است که این فناوری برای آن قابل استفاده است. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

https://tech-news.ir/%d8%a8%d8%b1%d9%81-%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d9%86-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%aa%d8%b3%d9%84%d8%a7.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۸ ، ۱۵:۵۵
صندلی اداری