صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش شما نیوز: انتخاب تعمیر کار مناسب یکی از مهمترین عوامل در کیفیت بالا در تعمیر وصایل منزل یا محل کار مثل مبل، صندلی و درب است. در این گزارش به نکاتی خواهیم اشاره کرد که به بهتر انتخاب کردن تعمیر کار برای تعمیرات مبل و تعمیرات صندلی اداری و دب آکوستیک به شما کمک خواهد کرد.

نکات انتخاب تعمیر کاران حرفه ای برای تعمیرات مبل و صندلی و درب آکوستیک

به نکته هایی اشاره خواهیم کرد که می توان به کاهش هزینه های شما در زمینه تعمیرات مبل و صندلی و ساخت درب آکوستیک به شما کمک شایانی کند و بعد از تعمیرات شما باید وسیله نو مواجه شوید.

 

نکات مهم انتخاب یک تعمیر کار حرفه ای درب آکوستیک

استفاده عایق‌های صوتی خارجی در درب‌های آکوستیک باعث می‌شود که ضریب انتقال امواج صوتی و حرارتی بسیار پایین بیایند.نکته قابل توجه که در زمان آکوستیک درب باید در نظر گرفته شود درز گیری درب و چهار چوب درب است. هرچه بیشتر درزگیری ها به درستی انجام شوند و از عایق های مناسب در درب در زمان آکوستیک کردن درب استفاده شود درصد ورود و خروج صدا از درب گایین تر می آید.

درز های بین چهار چوب درب هم نکته ای است که کمتر به آن توجه می شود ولی می تواند با درزگیری مناسب بر روی چهارچوب های عایق صوتی مناسب داشته باشیم.

متاسفانه دیده شده است به جای استفاده از پوشش های مناسب برای درب آکوستیک مثل عایق های صوتی و حرارتی از مقوا در آکوستیک کردن درب استفاده می شود. معمولا درب های آکوستیک آماده این مشکل را هم دارند مثل درب های چینی و ارزانی که خریداری می کنیم.

موارد دیگری که می توان در درب آکوستیک از آن استفاده کردن، استفاده از پشم شیشه ویا پشم سنگ است که داخل درب استفاده می شود و برای زیبایی درب آکوستیک که به تنهایی زیبایی مناسبی ندارد از چرم برای روکش درب آکوستیک استفاده می شود.

از آنجا که اگر درب قدیمی شما مناسب باشد می توانید درب را به آکوستیک تبدیل کنید و فقط نیاز به تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه دارد. ولی در زمان خرید درب آکوستیک جدید باید توجه داشته باشید که درب های آگوستیک به نسبت به استفاده در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند.

درب هایی که در ادارات و اتاق های کنفرانس استفاده می شوند با درب هایی که برای سینماها ویا سالن های تئاتر استفاده می شوند فرق می کنند و درب هایی که برای استدیو های موسیقی و ضبط صدا استفاده می شوند با سالن ها متفاوت هستند. حتما در زمان خرید کارشناسی های لازم در زمینه نوع استفاده را انجام دهید.

وصایلی برای اندازه گیری نوع فرکانس صدا ها وجود دارند که می توانید قبل از آکوستیک درب ویا خرید آن از آن ها استفاده کنید. این نوع دستگاه ها را می توانید خودتان هم استفاده کنید و برخی از شرکت ها که در زمینه آکوستیک فعالیت دارند اندازه گیری فرکانس صدا را به صورت آنلاین هم انجام می دهند.

 

انتخاب تعمیر کار حرفه ای تعمیرات مبل

نکات انتخاب تعمیر کاران حرفه ای برای تعمیرات مبل و صندلی و درب آکوستیک

حال به تعمیرات مبل می پردازیم. انتخاب یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیرات مبل یکی از کارهای مهمی است که شما باید آن را انجام دهید. تعمیر کاران حرفه ای در زمینه تعمیرات صندلی و تعمیرات مبل می توانند هزینه شمارا تا حد چشمگیری کاهش دهند.

همانطور که در بالا به این نکته مهم اشاره شد که از تعمیر کارت خود درخواست نمونه کار در اولین قدم یکی از مهمترین کارها است که بتوانید تشخیص دهید که آن شخص ویا مجموعه مهارت کافی در زمینه تعمیر مبل را دارند یا خیر.

از تعمیر کار خود درخواست کنید که قطعاتی که در تعمیرات مبل شما استفاده می کنند چه مواردی هستند و از ایشان بخواهید که تضمین کیفی آن را به صورت مکتوب (در فاکتوری که به شما در انتهای کار خواهد داد) به شما بدهند. از تعمیر کاران درخواست کنید که تضمین چند روزه برای استفاده از مبل را بعد از تعمیرات صندلی به شما بدهند.

 

نکات کاهش قیمت تعمیرات مبل

انتخاب یک تعمیر کار حرفه ای می تواند قیمت تعمیرات مبل شما را تا حد چشمگیری کاهش دهد. تعمیر کاران حرفه ای در زمینه تعمیرات صندلی و تعمیرات مبل می توانند با مشاوره حرفه ای که در این زمینه به شما می دهند به شما کمک کنند که از چه جنس چرم و پارچه ای برای تعمرات مبل شما مناسب است ویا حتی پارچه یا چرم را از کجا خریداری کنید.

در برخی از موارد مبل شما ارزش تعمیر کردن را ندارد واگر این کار را انجام دهید بعد از چندین ماه مبل شما شکل و کیفیت خود را از دست خواهد داد.

کلاف مبل یکی از مهمترین مواردی است که در تعمیرات مبل باید به آن توجه زیادی داشته باشید. کلاف مبل عایق های درب آکوستیک باید کیفیت و کاراریی مناسب را داشته باشند ویا قابل تعمیر و بازسازی باشند. اگر کلاف مناسبی نداشته باشیند و قابل تعمیر نباشد، تعمیر کردن مبل پیشنهاد نمی شود.

حتما قبل از تعمیرات مبل عکس کامل از کلاف مبل و خود مبل برای تعمیر کاران مبل ارسال کنید.

 

آشنایی با قطعات صندلی در زمان تعمیر صندلی اداری

نکات انتخاب تعمیر کاران حرفه ای برای تعمیرات مبل و صندلی و درب آکوستیک

قبل از تعمیرات صندلی اداری خود باید آشنایی بیشتری با قطعات صندلی خود داشته باشید که بتوانید مشکل آن را به درستی تشخیص دهید و این مورد هم می تواند هزینه های شما را تا حد زیادی در زمان تعمرات صندلی اداری کم کند.

قطعات صندلی های اداری را می توان مکانیزم صندلی، جک صندلی، پایه صندلی، چرخ صندلی، کفی صندلی، پشتی صندلی و روکش صندلی اشاره کرد.

همانطور که در بالا به مهمترین موارد درب آکوستیک اشاره شد در اینجا به معرفی مهمترین قطعات صندلی اداری اشاره خواهیم کرد که بیشترین خرابی هارا در زمان تعمیرات صندلی اداری دارند.

سعی خواهیم کرد که مهمترین موارد در زمینه تعمیرات مبل هم در این زمینه اشاره شود

جک صندلی بیشتر برای کیفیت پایین آن خراب می شود و از همه مهمتر نوع درست استفاده نکردن از صندلی است. وقتی بر روی صندلی برای نشستن می پریم فشار زیادی به جک صندلی وارد می شود و گاز صندلی خارج می شود. در زمان تعمیرات صندلی اداری این امکان وجود دارد که گاز آن مجدد پر شود.

مکانیزم صندلی مدل های مختلفی دارد که از مهمترین آنها می توان به زانویی، تماس دائم، هماهنگ و تعادل نام برد. مکانیزم صندلی تمام جابه جایی های صندلی را به عقب و جلو و به کناره ها انجام می دهد. مشاهده شده است که در زمان تعمیرات صندلی از مکانیزم صندلی به درستی استفاده نشده است.

دو نوع روکش صندلی پر استفاده وجود دارد، روکش پارچه ای صندلی اداری و روکش چرمی صندلی اداری. انتخاب این نوع روکش ها بیشتر بسته به نوع استفاده شما دارند. روکش های چرمی باعث عرق کردن پا می کنند در صورتی که در مدت زمان طولانی از صندلی استفاده کنیم و روکش های پارچه خیلی زودتر کثیف می شوند و تمیز کردن آنها نسبت به روکش پارچه ای در زمان تعمیرات صندلی خیلی سخت تر است.

البته ما بیشتر به نکات منفی قطعات و روکش های پارچه پرداختیم این هم به این دلیل است که این موارد در زمان تعمیرات صندلی اداری به وفور مشاهده شده است.

حتما قبل از تعمیر صندلی و مبل ویا تبدیل درب چوبی به درب آکوستیک از تعمیر کارانه خود درخواست نمونه کار کنید. یکی از عواملی که شما می توانید تشخیص دهید که تعمیر کار شما حرفه ای است یا خیر و در نظر داشته باشید که نمونه کارها مخصوص خودشان باشند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۲:۴۵
صندلی اداری

  خبرگزاری آریا- امروزه به دلیل شرایط های مختلف تعمیرات صندلی و تعمیر مبل از طرف مردم استقبال زیادی می شود. بزرگترین دلیل برای تعمیرات وصایل منزل قیمت و هزینه بالا برای خرید وصایل منزل یا محل کار مثل مبل منزل ویا مبل اداری و صندلی های کامپیوتر، مدیریتی، اداری و ... است.

از آنجا که تعمیرات حس خوب کمتری نسبت به خرید یک وصیله جدید مثل مبل و صندلی است دارد، در اینجا می خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که با در نظر گرفتن آنها شما می توانید هم هزینه و قیمت کمتری برای تعمیرات صندلی اداری و تعمیر مبل خود بدهید و هم حس بهتری داشته باشید چون تعمیرات همیشه هم بد نیست و می تواند یک وصیله نو با کیفیت حتی بهتر از یک صندلی ویا مبل به شما بدهد.

اگر به دنبال تعمیرات صندلی اداری  متواوت برای نو سازی صندلی خود هستید ویا میخواهید یک صندلی جدید داشته باشید، بهترین کار این است که صندلی خود را به یک تعمیر کار حرفه ای برای تعمیرات صندلی اداری خود بدهید.

معمولا صندلی ها فقط کیفیت روکش صندلی خود را از دست می دهند ویا یک قطعه آن که معمولا هم جک صندلی اداری است خراب می شود.

شما می توانید با تعویض روکش صندلی خود ویا تعمیرات صندلی اداری خود دارای یک صندلی جدید وباکیفیت شود. تعمیرات صندلی اداری با استفاده از ماهرترین تعمیرکاران یکی از بهترین روش هاست که امروزه در ایران می توان انجام داد.

در نظر داشته باشید که مواردی مثل جک صندلی اداری، مکانیزم صندلی و پایه صندلی شما از مهمترین مواردی است که در قطعات صندلی اداری وجود دارد. پس در نظر داشته باشید که می توانید با تعویض آنها ویا تعمیرقیمت تعمیرات صندلی اداری خود را کاهش دهید.

مواردی که بالا به آنها اشاره شد از مواردی هستند که در زمان تعمیرصندلی بیشتری هزینه را در بر خواهند داشت و مواردی مثل روکش صندلی هم از جمله این موارد هستند. سعی داشته باشید که با تعمیرکاران حرفه ای کار کنید تا بتوانید در هزینه تعمیرات صندلی اداری خود تاثیر زیادی بگذارید.

این نکته را هم در زمان تعمی رصندلی خود حتما در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست

از درب چرمی در دکوراسیون خود قافل نشوید

اگر به دنبال راهی متفاوت برای تغییر دکوراسیون داخلی خود می باشید به شما پیشنهاد می دهیم که از درب چرمی استفاده کنید. درب های چرمی همانطور که از نام آن ها پیداست از جنس چرم می باشند و محیطی گرم و متفاوتی برای شما به ارمغان خواهند آورد.

اگر شما از دسته افرادی هستید که به چرمی علاقه مند می باشید می توانید از درب چرمی برای دکوراسیون داخلی خود کمک بگیرید. اما امروزه به دلیل افزایش قیمت در بازار می توانید به جای صرف هزینه های بالا برای خرید درب چرمی، درب چوبی قدیمی خود را به درب چرمی جدید تبدیل نمایید تا با صرف هزینه کمتری مواجه شوید.

هزینه تبدیل درب چوبی قدیمی به درب چرمی متفاوت می باشد و بسته به سایز درب و همچنین چرمی کردن دو طرف درب و یا یک طرف درب، متغییر می باشد.

توجه داشته باشید که تنها درب های چوبی قابلیت تبدیل به درب چرمی را دارا می باشند زیرا درب های آلمینیوم و با آهنی قابلیت نگهداشتن ورقه های mdfرا ندارند.

همچنین روکش درب چرمی هیچگاه نمی تواند از جنس پارچه باشد زیرا پارچه ها پس از مدت اندکی قابلیت خود را از دست خواهند داد و همچنین خاصیت ضد آب بودن و عایق صوتی ندارند در صورتی که استفاده از چرم قابلیت درب چرمی را در ضد آب و عایق صوتی بودن تضمین خواهد کرد.

از دیگر مزایای استفاده از چرم در درب چرمی می توان به استفاده از سوزن های گل میخ ها در افزایش زیبایی درب های چرمی نام برد. انتخاب این نوع سوزن ها بسته به جنس چرم انتخابی شما، می تواند توسط خود شما و یا استادکار تهیه شود که برای تهیه این نوع سوزن ها می توانید به بازار حسن آباد در تهران مراجعه نمایید.

دقت داشته باشید که استادکار حتما از mdf 6 در حین کار استفاده نماید زیرا بهترین نوع mdfمورد استفاده در تبدیل در به چوبی قدیمی به درب چرمی mdf 6 می باشد.

چه مواردی را باید برای کاهش هزینه تعمیرات مبل در نظر بگیریم

به طور کلی اگر بخواهیم به تعمیرات مبل های خود بپردازیم لازم است بدانیم آیا مبل های ما ارزش تعمیرات کردن دارد و یا خیر؟!

برای رسیدن به پاسخ این پرسش کافی است به یک تعمیرکار مجرب و کاربلد مراجعه کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی نماید.

نکات مهمی که هنگام اقدام تعمیر مبل باید به آن توجه داشت عبارتند از: 1) دیدن نمونه کارهای تعمیرکار قبل از اقدام به تعمیر مبل 2) خرید پارچه با کیفیت برای روکش مبل و یا سپردن این وظیفه بدست تعمیرکار 3) تضمین تقویت چهارچوب و یا کلاف مبل از سوی تعمیرکار 4) توافق برای هزینه های ایاب و ذهاب قبل از اقدام به تعمیر مبل 5 )اطمینان خاطر به منظور استفاده از فوم سرد هنگام تعمیر مبل 6)رنگ کاری بدنه مبل در نهایت دقت 7)عدم اقدام به اعمیر مبل در روزهای پایانی سال

قیمت تعمیرات مبل بسته به میزان نیاز مبل ها به تعمیر، همچنین پارچه انتخابی متغیر می باشد که می توانید با ارسال عکس به یک تعمیرکار مبل از مبلغ حدودی آن آگاه شوید.

بزرگتری موردی که می توان به آن در زمان تعمیرات مبل اشاره کرد حرفه ای بودن تعمیر کار مبل است. تعمیر کاران می توانند تضمیم چندین ساله برای تعمیر مبل را به شما بدهند. این مورد بسیار پیش آمده است که بعد از تعمیر مبل 3 ماه هم طول نکشیده است که کلاف مبل از هم جدا شده یا پارچه ویا چرم مبل کیفیت و مقاومت خود را از دست داده است و دیگر قابل استفاده کردن نیست.

حتما از تعمیر کارخود درخواست نمونه کار کنی و در نظر داشته باشید که می توان این نمونه کارها از جای دیگری کپی شده باشید.

شاید اختلاف قیمت مثلا 100 هزار تومن برای شما یک مبل با عمر 5 ساله را داشته باشید. پس در زمن قیمت تعمرات مبل و هزینه آن به این نکته توجه زیادی داشته باشید.

زمانی که شما اقدام به تبدیل درب چوبی قدیمی به درب چرمی می کنید می توانید آن را به درب آکوستیک نیز تبدیل نمایید.

اما درب آکوستیک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

درب آکوستیک از ویژگی های بسیاری برخوردار می باشد و از آن بیشتر در سالن های سینما، تئاتر، آنفی تئاتر ها، استودیو های موسیقی و همچنین برای سازمان ها و شرکت هایی که اتاق های مخصوصی همچون اتاق مدیریت دارند استفاده می شود.

اما مزیت های استفاده از درب آکوستیک:

  1. زیبایی منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی با استفاده از سوزن های گل میخ و چرم به عنوان روکش
  2. عایق صدا، عایق حرارت
  3. خاصیت جذب و پخش صدا
  4. به دام انداختن بیس ها حتی در صداهای پایین

لمسه کاری در درب آکوسیت نه تنها باعث زیبا شدن درب ها می شود بلکه سبب تاثیر گذاری بیشتر در عایق بودن صدا خواهد داشت.

همانطور که پیش تر گفتیم برای صرف هزینه های کمتر میتوانید درب های چوبی قدیمی خود را به درب آکوستیک و یا درب چرمی جدید تبدیل نمایید. این موضوع در مورد تعمیرات مبل نیز صادق می باشد. شما می توانید به جای پرداخت مبالغ بالا جهت خرید مبل، مبل های قدیمی خود را تعمیر کنید و صاحب یک دست مبل جدید و نو باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۱:۳۲
صندلی اداری
گوشی های اندرویدی

گوشی های اندرویدی در چند سال گذشته تا حدی از نوآوری‌های هیجان‌انگیز فاصله گرفته بودند اما به‌تازگی در این رابطه شاهد عملی شدن ایده‌های جذابی هستیم. هنوز به نیمه سال ۲۰۱۹ نرسیده‌ایم و طی این مدت شاهد ارائه‌ی گوشی های اندرویدی تاشو، مجهز به نمایشگرهای حفره‌دار و حتی بهره‌مند از دوربین پنج‌گانه بوده‌ایم.

اما همانطور که گفتیم، تا پایان ۲۰۱۹ هنوز ماه‌های زیادی باقی مانده است و اگر می‌خواهید بدانید که طی این مدت باید انتظار چه گوشی های اندرویدی را داشته باشید، بهتر است ادامه مطلب را بخوانید.

پیکسل ۳a و ۳a ایکس‌ال

گوشی های اندرویدی

گوشی‌های گوگل پیکسل در اکوسیستم اندروید اهمیت زیادی دارند ولی با قیمت بسیار بالایی روانه‌ی بازار می‌شوند. برای خرید مدل پایه پیکسل ۳ باید مبلغ ۷۹۹ دلار بپردازید و قیمت مدل پایه پیکسل ۳ ایکس‌ال هم ۸۹۹ دلار است. اما در این زمینه خوشبختانه گوگل دست به کار شده و به‌زودی مدل‌های میان‌رده این گوشی‌ها معرفی و روانه‌ی بازار می‌شوند.

طبق خبرهای منتشر شده، این گوشی‌ها از ویژگی‌هایی مانند تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۰، ۴ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر ۱۰۸۰p بهره می‌برند. با این حال، احتمالاً دوربین آن‌ها مشابه با دوربین موجود در مدل‌های اصلی باشد و این یعنی این گوشی‌های میان‌رده از لحاظ کیفیت دوربین حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. بر اساس گزارش‌های دریافتی، در تاریخ ۷ مه (۱۷ اردیبهشت) در روز اول کنفرانس گوگل I/O می‌توانیم انتظار معرفی این گوشی را داشته باشیم.

تاریخ معرفی: ۷ مه (۱۷ اردیبهشت)

وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو

گوشی های اندرویدی

گوشی‌های وان‌پلاس همواره یکی از بهترین گوشی های اندرویدی محسوب می‌شوند. در سال ۲۰۱۸، گوشی‌های این شرکت فروش خوبی داشتند و نام این شرکت بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاد. حالا در سال جاری، وان‌پلاس می‌خواهد به جای معرفی یک گوشی جدید، از دو مدل تازه‌نفس پرده‌برداری کند که در تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) معرفی خواهند شد. خوشبختانه در رابطه با این گوشی‌ها تصاویر و خبرهای متعددی منتشر شده و با خیال راحت می‌توانیم به مشخصه‌های مختلف آن‌ها اشاره کنیم.

این گوشی‌ها از تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۵۵، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و فناوری شارژر سریع ۳۰ واتی بهره می‌برند. مدل پرو هم مجهز به دوربین سلفی پاپ‌آپ و نمایشگر QHD+ است و از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند.

تاریخ معرفی: ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت)

آنر ۲۰

گوشی های اندرویدی

سال گذشته، گوشی آنر ۱۰ با ارائه‌ی ویژگی‌های جذاب و قیمت مناسب، مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت. در رابطه با آنر ۲۰ که قرار است در تاریخ ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت) معرفی شود، انتظار تکرار چنین چیزی را داریم. در مورد این گوشی هنوز گزارش‌های موثق زیادی منتشر نشده ولی روی هم رفته می‌توانیم انتظار بهره‌گیری از دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ثانوی ۲۰ مگاپیکسلی و سنسور سومی ۸ مگاپیکسلی را داشته باشیم. همچنین در پنل جلویی هم احتمالاً شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.

در رابطه با تراشه هم به احتمال زیاد، این گوشی مانند هواوی P30 و میت ۲۰، از کایرین ۹۸۰ بهره می‌برد و در کنار آن حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و باتری ۳۶۵۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است. در مورد قیمت هنوز با قاطعیت زیادی نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم ولی احتمالاً اندکی از نسل قبلی خود که با قیمت ۴۰۰ یورو معرفی شد، گران‌تر خواهد بود.

تاریخ معرفی: ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت)

احتمال معرفی جانشین HTC U12 Plus

گوشی های اندرویدی

طبق اظهارنظرهای رییس HTC، به نظر می‌رسد جانشین همه‌جانبه این گوشی در کار نخواهد بود و احتمالاً در نیمه نخست ۲۰۱۹ شاهد مدل نسبتاً بهتر این گوشی باشیم.U12 Plus یکی از گوشی های اندرویدی مهم محسوب می‌شود که در کنار ویژگی‌های جذابی مانند دوربین قدرتمند و بدنه حساس به فشار، به دلیل وجود ضعف‌های متعدد، مورد توجه کاربران قرار نگرفت. از بین این ضعف‌ها می‌توانیم به تجربه‌ی نرم‌افزاری نامناسب، دکمه‌های حساس به فشار بسیار بد و قیمت بسیار بالا اشاره کنیم. در هر صورت امیدواریم که HTC مشکلات مربوطه را حل و فصل کند و بتواند یک جانشین مناسب برای U12 Plus را روانه‌ی بازار کند.

تاریخ معرفی: نیمه نخست ۲۰۱۹

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های MWC 2019؛ از هواوی میت X تا گوشی غول آسای انرجایزر

پوکوفون F2

گوشی های اندرویدی

شیائومی سال گذشته با معرفی پوکوفون F1 سروصدای بسیار زیادی ایجاد کرد. مهم‌ترین عامل جذابیت این گوشی، امکانات بسیار فوق‌العاده‌ای است که در ازای پرداخت حدود ۳۰۰ دلار نصیب کاربر می‌شود. از بین مشخصه‌های این گوشی بسیار مقرون به صرفه می‌توانیم به اسنپ‌دراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت حافظه رم و دوربین دوگانه اشاره کنیم.

در سال جاری، تعداد زیادی از کاربران بی‌صبرانه منتظر معرفی نسل دوم این گوشی موسوم به پوکوفون F2 هستند که احتمالاً بار دیگر می‌تواند در بین گوشی های اندرویدی توجهات زیادی را جلب کند. در رابطه با این گوشی هنوز اطلاعات موثق زیادی منتشر نشده ولی امیدواریم همان رویکرد مربوط به نسل قبل، بار دیگر تکرار شود و این یعنی بار دیگر شیائومی یک گوشی قدرتمند بسیار مقرون‌به‌صرفه را روانه‌ی بازار کند. در کنار بهره‌گیری از جدیدترین تراشه اسنپ‌دراگون و مقدار زیادی رم، امیدواریم مدل جدید مبتنی بر طراحی جذاب‌تری باشد.

تاریخ معرفی: آگوست

گلکسی نوت ۱۰

گوشی های اندرویدی

گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ مدتی قبل معرفی شدند و به همین خاطر حالا نوبت دیگر پرچم‌دار مهم سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۱۰است. بر اساس روند همیشگی سامسونگ، این گوشی هم به احتمال زیاد در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی خواهد شد. بر اساس گزارش‌های مختلف، در رابطه با این گوشی شاهد عرضه‌ی مدل‌های مختلفی خواهیم بود که یکی از آن‌ها از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند.

برای مشخصه‌های آن هم می‌توانیم انتظار اسنپ‌دراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و احتمالاً جک هدفون را داشته باشیم. در برخی از شایعات مطرح شده، آمده که این گوشی نسبت به نسل قبلی از دوربین چهارگانه بهره می‌برد که این یعنی نسبت به نسل قبلی دارای دو دوربین اصلی بیشتر است. روی هم رفته گلکسی نوت ۱۰ یکی از مورد انتظارترین گوشی های اندرویدی سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود. البته تمام این ویژگی‌ها ارزان تمام نمی‌شود و ظاهراً قیمت آن بیشتر از نسل قبلی خواهد بود و به همین خاطر می‌توانیم انتظار قیمت پایه بیشتر از ۱۰۰۰ دلار را داشته باشیم.

تاریخ معرفی: آگوست یا سپتامبر

گوگل پیکسل ۴

گوشی های اندرویدی

بر اساس سابقه گوگل در سال‌های گذشته، پیکسل ۴ که شامل مدل معمولی و مدل ایکس‌ال است، به احتمال زیاد در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. از آنجایی که هنوز ماه‌ها تا این تاریخ فاصله داریم، هنوز نمی‌توانیم در مورد مشخصه‌های این گوشی‌ها اظهارنظر کنیم اما مطمئناً مانند نسل‌های قبلی، گوگل تلاش می‌کند کیفیت دوربین‌های آن‌ها را تا حد زیادی ارتقا ببخشد. به غیر از اینکه این گوشی‌ها حتماً از نسل بعدی اندروید یعنی اندروید Q بهره می‌برند، گوگل برای قلب تپنده آن‌ها از اسنپ‌دراگون ۸۵۵ استفاده خواهد کرد. همانطور که گفتیم هنوز زمان زیادی تا معرفی آن‌ها مانده ولی قیمت آن‌ها بدون شک برابر یا گران‌تر از نسل قبلی خواهد بود.

تاریخ معرفی: اکتبر

بیشتر بخوانید: در سال ۲۰۱۹ باید منتظر چه گوشی‌هایی باشیم؟

هواوی میت ۳۰ پرو

گوشی های اندرویدی

هواوی مدتی قبل P30 پرو را معرفی کرد و این یعنی پرچم‌دار بعدی این شرکت، میت ۳۰ پرو خواهد بود و بر اساس سوابق این شرکت می‌توانیم بگوییم که گوشی مذکور در ماه اکتبر معرفی می‌شود. در مورد این گوشی هنوز نمی‌توان اطلاعات زیادی را مطرح کرد و مثلاً می‌توانیم بگوییم که از نسل جدید تراشه کایرین بهره می‌برد و در ضمن امیدواریم که هواوی کیفیت دوربین را حتی بهتر از گذشته کند و شاهد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهتری باشیم.

گوشی‌های سری میت همواره در دسته‌ی بهترین گوشی های اندرویدی قرار می‌گیرند و در ارتباط با این گوشی شاید شاهد افزایش اندازه نمایشگر و بهره‌گیری از پنل حداقل ۶.۵ اینچی باشیم. در کنار آن، می‌توانیم به احتمال افزایش قیمت هم اشاره کنیم و احتمالاً کاربران برای خرید مدل پایه این گوشی باید حداقل مبلغ ۱۰۰۰ یورو بپردازند.

تاریخ معرفی: اکتبر

گوشی تاشو موتورولا RAZR

گوشی های اندرویدی

طبق خبرهای منتشر شده، موتورولا قصد دارد سری گوشی‌های محبوب RAZR را احیا کند. از مدت‌ها قبل انتشار خبرهای مربوط به تلاش‌های موتورولا برای توسعه گوشی تاشو آغاز شد و اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی آن مشخص نکرده، ولی این شرکت اعلام کرده که تقریباً همزمان با عرضه‌ی دیگر گوشی‌های تاشو، این گجت هم روانه‌ی بازار می‌شود.

با توجه به طرح‌های منتشر شده، این گوشی تاشو به‌صورت عمودی باز و بسته می‌شود و در کل از دو نمایشگر بهره می‌برد. نمایشگر کوچک‌تر که در بخش بیرونی قرار دارد، در زمان بسته بودن گوشی انجام وظیفه می‌کند. از لحاظ مشخصات هم گفته می‌شود این یک گوشی میان‌رده است که از اسنپ‌دراگون ۷۱۰، حداکثر ۶ گیگابایت حافظه رم و باتری ۲۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. برای قیمت هم باید انتظار قیمت ۱۵۰۰ دلاری داشته باشیم.

تاریخ معرفی: سال ۲۰۱۹

گوشی های اندرویدی که معرفی شده‌اند ولی هنوز عرضه نشده‌اند

در ادامه به گوشی های اندرویدی می‌پردازیم که معرفی شده‌اند ولی هنوز به بازار راه پیدا نکرده‌اند و به همین خاطر در این فهرست قرار دارند.

گلکسی فولد

گوشی های اندرویدی

گلکسی فولد که در ماه فوریه معرفی شد، نخستین گوشی تاشو سامسونگ محسوب می‌شود. این گوشی مانند کتاب باز و بسته می‌شود و در بخش بیرونی مجهز به نمایشگر ۴.۶ اینچی و در بخش داخلی مجهز به نمایشگر ۷.۳ اینچی است. این گوشی در مجموع از ۶ دوربین بهره می‌برد و قلب تپنده آن تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است. در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۶ آوریل روانه‌ی بازار شود ولی به دلیل مشکلات ایجاد شده برای نمایشگر آن، تاریخ عرضه آن به تعویق افتاده است.

هواوی میت ایکس

گوشی های اندرویدی

مهم‌ترین رقیب سامسونگ یعنی هواوی در نمایشگاه MWC 2019 از نخستین گوشی تاشو خود پرده‌برداری کرد. این گوشی فقط از یک نمایشگر بیرونی ۸ اینچی بهره می‌برد و تراشه کایرین ۹۸۰ آن از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توانیم به دوربین سه‌گانه اصلی و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در لبه کناری اشاره کنیم. هواوی می‌گوید میت ایکس مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۲۹۹ یورو در تابستان امسال روانه‌ی بازار می‌شود.

ال‌جی V50

گوشی های اندرویدی

در نمایشگاه MWC 2019 شرکت ال‌جی از نخستین گوشی ۵G خود موسوم به V50 ThinQ پرده‌برداری کرد. این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی QHD+ است و در پنل پشتی آن ۳ دوربین تعبیه شده و وظیفه‌ی پردازش‌های آن هم بر عهده تراشه‌ی ۷ نانومتری اسنپ‌دراگون ۸۵۵ قرار دارد. ال‌جی با توجه به امکاناتی که در این گوشی قرار داده، به دنبال جلب کردن توجه طرفداران پروپاقرص موسیقی بوده است. هنوز تاریخ عرضه و قیمت دقیق آن برای بازارهای جهانی اعلام نشده است.

سونی اکسپریا ۱

گوشی های اندرویدی

این پرچم‌دار سونی دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ است. مانند دیگر گوشی های اندرویدی رده بالا، این گجت هم از اسنپ‌دراگون ۸۵۵، ۸ گیگابایت حافظه رم و دوربین سه‌گانه بهره می‌برد و حسگر اثر انگشت آن هم در لبه‌ی کناری بدنه تعبیه شده است. این گوشی در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شد و در حال حاضر با پرداخت مبلغ ۱۰۰۰ دلار می‌توان آن را پیش‌خرید کرد ولی در مورد تاریخ عرضه آن هنوز خبری منتشر نشده است.

در انتها باید بگوییم که این فهرست، فهرست جامعی نیست و مطمئناً می‌توان گوشی‌های بسیار بیشتری را در آن قرار داد. تلاش ما این بود که به تعدادی از بهترین گوشی های اندرویدی که هنوز معرفی یا روانه‌ی بازار نشده‌اند، اشاره کنیم. اگر به نظر شما جای گوشی‌های مهمی در این فهرست خالی است، نام آن‌ها را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۲:۲۹
صندلی اداری


یکی از مواردی که باعث زیبایی و متفاوت شدن دکوراسیون داخلی هر ساختمان می باشد استفاده از نقاشی ساختمان و انتخاب رنگ مناسب و از همه مهمتر پیاده سازی صحیح رنگ بر روی دیوار و سقف می باشد که خود امری پر از ظرافت و ترفندهای متفاوت می باشد. بسیاری از افراد به دلیل مشغله های روزمره و همچنین نداشتن ظرافت کافی خود را درگیر این امر نمی کنند و این وظیفه را به نقاشان مجرب و حرفه ای واگذار می کنند.اما گروهی از افراد وجود دارند که به دلایل مختلفی دوست دارند این کار را تجربه کنند؛ همانطور که می دانید برای شروع هر کاری می بایست آموزش های اولیه ای در آن زمینه کسب کرد. قصد داریم در این مقاله طبق تحقیق و پرسش هایی که از نقاش حرفه ای آقای بختیاری انجام داده ایم، به آموزش نقاشی ساختمان بپردازیم و به نکات مهم و ترفندهای آن اشاره کنیم.

در نقاشی ساختمان به چه ابزار و وسایلی نیاز داریم؟

قبل از آموزش نقاشی ساختمان و یا به طور کلی قبل از شروع هر کاری بهتر است ابزار و وسایل مربوط به کار را فراهم نمود تا حین عمل با مشکل مواجه نشویم.

قلم مو، غلتک، سطل، پارچه، سمباده، بتونه، لیسه و کاردک، صافی رنگ، کلاه و دستکش، لباس مخصوص، پیچ گوشتی و میخ کش و چهارپایه ابزار و وسایلی هستند که برای نقاشی ساختمان به آن ها نیاز داریم که در ادامه به اختصار در مورد آن ها توضیح خواهیم داد.


نقش قلم مو در نقاشی ساختمان یکی از مهمترین ابزار به شمار می آید که می توانید به وسیله آن پس از انجام مراحل اولیه، شروع به رنگ کاری کنید. قلم مو در سایز های مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید بسته به نیاز خود آن را خریداری نمایید.

انواع قلم مو در نقاشی ساختمان

غلتک نیز یکی از ابزارهای جدیدتر از قلم مو محسوب می گردد که بیشتر برای رنگ کردن سطوح بزرگتر از آن استفاده می شود. کار با غلتک در سطوح بزرگتر از اتلاف وقت جلوگیری می کند اما برای سطوح کوچکتر مانند پنجره، چهارچوب در و … بهتر است از قلمو استفاده کرد. به طور کلی غلتک در سایز های 10cm، 15cm، 20cm، 25cm و 30cm در بازار وجود دارد.

کاهش زمان نقاشی ساختمان با غلتک

سطل رنگ نیز از دسته وسایل ضروری در نقاشی ساختمان می باشد. هنگامی که می خواهید رنگ ها را با هم ترکیب کنید بدون شک نیاز به یک سطل ترکیب در سایز مناسب دارید که می توانید آن را از فروشگاه های رنگ و تجهیزات خریداری نمایید.

ضرورت سطل رنگ در نقاشی ساختمان

پارچه های بزرگ و تکه های پارچه از جمله وسایل کارآمد در نقاشی ساختمان می باشند. شما می توانید پارچه های بزرگ را بر روی وسایل منزل همچون مبل ها، کنسول، میز، یخچال و … بکشید تا از ریزش رنگ و همچنین بروز گرد و غبار بر روی وسایل جلوگیری کنید. این کار را به کاور های پلاستیکی نیز می توان انجام داد. از تکه های پارچه نیز هنگام ریختن رنگ و یا چکه کردن رنگ بر کف ساختمان می توان استفاده کرد و قبل از خشک شدن آن ها را پاک کرد.

کاور لوازم هنگام نقاشی ساختمان

سمباده های مخصوص ساختمان درواقع ورقه هایی از کاغذ هستند که دارای دانه های زبری می باشند و برای از بین بردن سطح ناصاف دیوار و یا سقف ها و از بین بردن جای لک رنگ قبل از آن ها استفاده می شود.

سمباده های کاغذی مخصوص نقاشی ساختمان

از بتونه برای پر کردن ترک های سطحی و همچنین حفره های موجود از جای میخ و … استفاده می کنند. این ماده خمیری شکل قسمت های نا هموار را صاف می کند و سطحی یکدست به وجود می آورد. بتونه در دو نوع روغنی (دیوار هایی با رنگ روغن) و پلاستیکی (دیوارهایی با رنگ پلاستیک) در بازار موجود می باشد. برای پر کردن ناصافی های موجود در سطوح فلزی و چوبی می توانید از بتونه روغنی استفاده نمایید.

انواع بتونه در نقاشی ساختمان

کاردک درواقع وسیله ای برای برداشتن و یا مالیدن مواد، کندن و از بین بردن ترک ها و پوسیدگی های موجود بر روی دیوار و همچنین کندن کاغذ دیواری بلند شده از دیوار استفاده می گردد. برای پر کردن منافذ و حفره های دیوار با بتونه از کاردک برای نگهداری بتونه استفاده می شود. برای افزایش مقاومت کاردک ها جنس تیغه آن ها را از استیل می سازند.

کاربرد کاردک در نقاشی ساختمان

لیسه نیز از ابزاری است که می توان هم در امر گچ کاری و هم امر بتونه کاری از آن استفاده کرد؛ بوسیله لیسه (از جنس فلز) بتونه را از روی کاردک برداشته و به ترک ها و درز های دیوار و چوب ها می مالیم. برای امر گچ کاری از لیسه پلاستیکی استفاده می شود.

لیسه ابزاری برای بتونه کاری در نقاشی ساختمان

کلاه و دستکش حین نقاشی ساختمان باعث می شود که به طور ناگهانی شره های رنگ روی سر و دست شما نریزد و همچنین حین حرکت قلم مو رنگ ها به سر و دست شما نپاشد

استفاده از کلاه و دستکش حین نقاشی ساختمان

پیچ گوشتی و میخ کش که برای باز کردن درب رنگ ها، کلید پریزه، میخ های موجود در دیوار و … بسیار کاربردی می باشد.

پیچ گوشتی و میخ کش پرکاربرد هنگام نقاشی ساختمان

چهارپایه وسیله ای کاربردی برای رنگ کردن بالای دیوار و یا رنگ زدن کناف و یا گچ بری های سقف می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۳۷
صندلی اداری


کاغذ دیواری کلاسیک

امروزه در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی،کاغذ دیواری ها نقش مهمی را ایفا می کنند.از کاغذ دیواری ها برای پوشش دیوارهای آسیب دیده و برای عایق کردن دیوار نسبت به صداها وهمچنین بزرگتر جلوه دادن مکان های کوچک و یا بالعکس می توان استفاده نمود. این نوع دیوارپوش برای اماکنی همچون اداری،مسکونی،هتل ها و …. در طرح و رنگ های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که در مقاله کاغذ دیواری نیز به آن اشاره شد، کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد که در این مقاله به توضیح و بررسی کاغذ دیواری کلاسیک خواهیم پرداخت.

انواع کاغذ دیواری کلاسیک و رنگبندی آن:

کاغذ دیواری کلاسیک در طرح و مدل های مختلف از قبیل: راه دار، گل های داماسک و ساده بافت دار وجود دارد. همچنین با بهره گیری از هنر معماری مدرن، طرح هایی با خطوط هندسی نیز در حال تولید و عرضه به بازار می باشند. 
به طور کلی رنگ بندی کاغذ دیواری کلاسیک تلفیقی از رنگ های سلطنتی همچون آبی، نقره ای، طلایی می باشد که وجود برجستگی های سه بعدی و اکلیل دار بودن آن ها، فضای خانه را به فضایی با اصالت و لوکس تبدیل خواهد کرد.

از کاغذ دیواری کلاسیک در دکوراسیون داخلی بیشتر به سبک کلاسیک استفاده می شود که اصالت و قدمت، دستاورد ارزشمند یک طراحی داخلی کلاسیک است. اگر شما خواهان فضایی لوکس و لاکچری می باشید پیشنهاد میکنیم از کاغذ دیواری کلاسیک استفاده نمایید.

 کاغذ دیواری کلاسیک در طرح های خاص و زیبا در بازار عرضه می گردند که می توانید بر اساس دکوراسیون منزل و همچنین بزرگ و کوچک بون فضا آن را انتخاب نمایید. به طور مثال شما می توانید برای مکان هایی که از ابعاد کوچک تری برخوردار هستند طرح های ساده تر و همچنین عمود را انتخاب کنید تا فضای محیط شما را بزرگتر و بلند تر جلوه دهد.

کاغذ دیواری داماسک

کاغذ دیواری داماسک یکی از پرطرفدارترین نوع کاغذ دیواری است که تا به امروز در دکوراسین داخلی ساختمان در نوع خود بهترین بوده است.در استفاده از این کاغذ دیواری محدودیتی وجود ندارد و میتوان با توجه به رنگ و طرح دکوراسیون داخلی آن را برای پذیرایی، اتاق های نشیمن و دیوار پشت تلویزیون نیز استفاده نمود. جنس  کاغذ دیواری داماسک برجسته از الیافت(پارچه) و یا پی وی سی می باشد همچنین گاهی در تولید این نوع کاغذ دیواری از مواد وینیلی استفاده می شود که در مقاله کاغذ دیواری می توانید با آن ها آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

کاغذ دیواری داماسک با توجه به زمینه رنگ های مکمل، زیبایی خاصی به دکوراسین داخلی می بخشد و می توان آن را با هر طرح و رنگی تطبیق داد. گل های کلاسیکی که به صورت برجسته بر روی کاغذ دیواری نقش بسته اند و قابل لمس می باشند در طراحی منازل مدرن و کلاسیک بسیار کاربرد دارند.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است، هنگامی که از کاغذ دیواری داماسک استفاده می کنید بهتر است تعادل را در طرح را رعایت نمایید و برای ایجاد فضایی شیک تر و ایده آل تر از کاغذ دیواری هایی با طرح های ساده تر استفاده نمایید.

نکت بستری برای ارائه خدمات به شما کاربران عزیز می باشد که می توانید مقالات مرتبط در زمینه خدمات منزل را در زیر مشاهده نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۵۲
صندلی اداری