صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

آشنایی بیشتر با جک صندلی اداری

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۷ ب.ظ

جک صندلی


جک بین مکانیزم صندلی اداری و پایه صندلی اداری قرار دارد و وظیفه آن بالا یا پایین آوردن کفیه صندلی می باشد.
جک صندلی اداری یکی از مهمترین قطعات صندلی اداری است و بیشتر خرابی در صندلی های اداری را دربر می گیرد. در ادامه بیشتر با جک صندلی اداری آشنا خواهیم شد.


تمامی جک ها وارداتی هستند. انواع جک را میتوان به جک تایوانی، جک چینی و جک آلمانی اشاره کرد. جک های آلمانی کیفیت بسیار بالاتری نسبت به تمامی جک ها در بازار ایران دارد ولی در بازار ایران تا به امروز (سال 1396) بسیار کمیاب هستند. جک تایوانی معمولا با یک سال ضمانت عرضه میشود و کیفیت آن از جک چینی بسیار بالاتر است.

جک صندلی اداری به سایز های 8، 10، 12 و 22 سانتی متر هستند. جک های چینی با سه درجه کیفی 1، 2 و 3 در بازار ایران عرضه می شوند.


پس از گذراندن بیش از 600 ساعت جمعی در 10 صندلی اداری و صحبت با چهار کارشناس ارگونومی، ما فکر می کنیم که ژست Steelcase بهترین صندلی برای اکثر مردم است. این ویژگی همه تنظیماتی را که از صندلی دفتر عالی انتظار دارید، مانند ارتفاع، شیب، و عمق صندلی، و تنها صندلی با دستبند سبک توپ و سوکت است که آسان است برای تنظیم و راحت بدون توجه به چه نوع کار شما انجام می شود در واقع، ما متوجه شدیم که حرکات Steelcase یکی از صندلی های قابل تنظیم است که در دسترس است - مهم نیست که چطور نشسته اید و یا اینکه در میز کارتان انجام می دهید، می توانید ژست را به تنهایی انجام دهید.

Gesture سرمایه گذاری بیش از 1000 دلار است، اما اگر برای مدت طولانی نشسته باشید، هزینه آن برای چیزی است که احتمالا بیش از یک دهه طول خواهد کشید - Gesture با یک ضمانت 12 ساله از شرکت شناخته شده برای محصولات با دوام . این دوام در کیفیت ساخت صندلی، از پارچه با کیفیت به دستگیره های تنظیم قابل اعتماد نشان می دهد، و ما در آزمون های طولانی مدت هیچ مسائلی نداشتیم؛ زیرا ما برای اولین بار Gesture را انتخاب کردیم که بیش از سه سال پیش انتخاب کردیم. ژست همچنین دارای طیف گسترده ای از پارچه ها و دیگر گزینه های اتمام است، بنابراین شما می توانید ظاهر خود را برای فضای کاری خود را سفارشی کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۶
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی