صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

برترین‌ها: مدت زیادی است که مشتریان برای به دست آورن اطلاعاتی مانند ساعت کاری و پیدا کردن آدرس دفتر شرکت موردنظر خود به وب سایت آن‌ها سر می‌زنند. پیشرفت‌های اخیر در استفاده از گوشی‌های همراه، شبکه‌های اجتماعی و خرید‌های آنلاین باعث شده است که مشتریان بسیار عمیق‌تر محتوای وب سایت‌ها را جست وجو کنند.

سرپرست بخش بازاریابی توضیح می‌دهد که از آن جایی که مشتریان به صورت آنلاین به اطلاعات محصولات و شرکت‌ها دسترسی دارند، آن‌ها این قدرت و انتظار را دارند که به طور رو در رو با شرکت‌ها معامله کنند. پس محتوای جذاب برای یک وب‌سایت از این منظر امری مهم و کاملا حیاتی است.

شرکت‌هایی که در این عصر جدید با مشتریان قدرتمند خود محصولاتشان را بازاریابی می‌کنند، نباید اهمیت محتوای جذاب، واضح و مرتبط را در وب سایت خود دست کم بگیرند. محتوای جذاب و عالی یک وب سایت علاوه بر فراهم آوردن اطلاعات ضروری در مورد محصولات، برای افزایش سطح رضایت مشتریان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌هایی که در این کار حرفه‌ای هستند، با صحبت کردن با مصرف کنندگان به این هدف دست پیدا می‌کنند.

چگونه محتوای جذاب به کسب و کارهای آنلاین کمک می کند تا مشتریان را خوشحال کنند؟

بدون داشتن محتوای جذاب و مدرنی که مشتریان را به جنب و جوش بیندازد، شرکت‌ها به چشم مشتریان، خودشان را بی اعتبار و قدیمی نشان می‌دهند. محتوای جذاب حاوی تکنیک‌های بازاریابی هستند که با مشتریان قدرتمند ارتباط برقرار می‌کنند. این تکنیک‌ها شامل موارد زیر هستند:

به سوالاتی که به سبک زندگی مشتریان مربوط هستند پاسخ دهید

باید بپذیریم آن دورانی که مشتریان با اطلاعات محدودی در مورد محصولات پیش روی‌شان، وارد فروشگاه‌ها می‌شدند گذشته است. امروزه مشتریان خودشان را از طریق اینترنت آموزش می‌دهند، تعداد کمی از مشتریان به صفحه‌ی سوالات متداول در مورد این که این محصول چگونه می‌تواند نیاز‌های زندگی‌شان را برآورده کند سر می‌زنند. بلکه به جای این، مشتریان نقد‌های متعصبانه و شبکه‌های اجتماعی را انتخاب می‌کنند و به حرف‌های رقیبان و افراد بدون تخصص توجه می‌کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط موسسه‌ی بازاریابی محتوا، شرکت‌ها باید محتوایی تولید کنند که از قبل تشخیص دهد مشتریان چه پرسش‌هایی ممکن است داشته باشند و به آن‌ها پاسخ دهد. برای اکثر شرکت ها، داشتن محتوای جذاب برای وبلاگ‌ها و مقاله‌ها فرصت‌هایی هستند که بتوانند با آن به پرسش‌های معمول مشتریان پاسخ دهند و تخصص شرکت در این زمینه را به رخ بکشند.

الگو گرفتن از روش تولید محتوای شرکت خارجی Just Sleeper

Just Sleeper یکی از شرکت‌های بزرگی است که تشک و بالشت می‌فروشد. مشتریان آن‌ها معمولا در مورد پیدا کردن بالشتی برای درد گردن در اینترنت جستجو می‌کنند. با پیش بینی این پرسش، وب سایت این شرکت مقاله‌ای مرتبط را نوشته است.

مشتریان قدرتمند امروزی می‌دانند که فرآیند‌های تولید در همه‌ی شرکت‌ها یکی نیستند. فوربز بیان می‌کند که این امر مشتریان را به سمت در نظر گرفتن بازار جهانی سوق می‌دهد. در همان زمان، مشتریان چیز خیلی زیادی در مورد فرآیند تولید نمی‌دانند؛ اما دوست دارند فکر کنند که خودشان کنترل را به عهده دارند. محتوای وب سایت شما به دانش مشتریان‌تان اعتبار می‌بخشد؛ در حالی که به آن‌ها این توانایی را می‌دهد تا فرآیند را تحت تاثیر قرار دهند.

بسیاری از شرکت‌ها در مورد محتوای جذاب وب سایت‌های خود فرآیند تولید را به مشتریان شان شرح می‌دهند. با استفاده از این توضیحات دقیق، آن‌ها اطلاعاتی که به مشتریان نشان می‌دهد نقش شان در شخصی سازی محصول چیست را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

روش تولید محتوای شرکت طراحی بند و تسمه ۴inLanyard

شرکت طراحی بند و تسمه ۴inLanyard که محصول و روش تولید به خصوصی دارد، در وب سایت خود با تولید محتوای جذاب و جلوه‌های گرافیکی، مشتریان را قدم به قدم با فرآیند کاری شان آشنا می‌کند. این شرکت به مشتریان توضیح می‌دهد که آن‌ها چطور می‌توانند بند‌های مورد نیاز خود را شخصی سازی کنند؛ همچنین تلاش می‌کند اطمینان حاصل کند که مشتری از نتیجه راضی است.

راهنمای خریدار که محصولات را از همه‌ی جوانب با هم مقایسه می‌کند

در IBM یکی از راز‌های بازاریابی که به کارمندان آموخته می‌شود، به دست آوردن حس اعتماد مشتریان است. مشتریان به دنبال رابطه با شرکت‌هایی هستند که از نظر آن‌ها شفاف و رو راست هستند. هر دوی این ویژگی‌ها نشانگر قابل اعتماد بودن شرکت هستند. بسیاری از شرکت‌ها با ارائه دادن مقایسه‌های شفاف بین محصولات خود و محصولات دیگر شرکت‌ها اعتماد مشتریان را جلب می‌کنند.

مقایسه زمانی که دو محصول مشابه هم نیستند، یا زمانی که محصولی که آن را بازاریابی می‌کنید از محصول رقیب ضعیف‌تر است روش موثری نیست. اما در بسیاری از مواقع شفافیت شما به مشتریان نشان می‌دهد که محصول شما تا چه حد واجد شرایط و با کیفیت است. همین طور از آن جایی که مقایسه نشان می‌دهد که شرکت شما چیزی برای پنهان کردن ندارد، یک تولید محتوای جذاب و مقایسه‌ای می‌تواند شما را برنده‌ی رقابت‌های خیلی نزدیک کند.

روش تولید محتوای شرکت مخابراتی Sprint

شرکت مخابراتی Sprint اخیرا در یک کمپین تبلیغاتی هوشمندانه توانسته است با مقایسه، محصول خود را در مقابل رقیبانش به اثبات برساند. جدولی که شرکت Sprint تهیه کرده است نشان می‌دهد که سرویس‌های این شرکت چه مزایایی نسبت به سرویس‌های مشابه شرکت رقیب AT&T دارند. این مقایسه باعث می‌شود که شرکت Sprint قابل اعتمادتر و شفاف‌تر به نظر بیاید؛ در حالی که این شرکت همین طور کیفیت و به صرفه بودن محصولات خود را تبلیغ می‌کند.

گرافیک و داستان‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی قابل به اشتراک گذاری هستند

یکی از نتیجه‌های قدرت دادن به مشتری‌ها این است که راحتی مشتری باعث می‌شود که شما برای بازاریابی به سبک جدیدی نیاز داشته باشید. هر چقدر هم که محتوای جذاب و موثری نوشته باشید، دیگر نمی‌توانید از پاراگراف‌های طولانی استفاده کنید؛ زیرا مشتری‌ها ترجیح می‌دهند هنگام تحقیق آنلاین در مورد محصولات، نگاه مختصری به جمله‌های کوتاه بیندازند. همین طور محتوای وب سایتی که خواندن آن برای کاربران ساده باشد، به اشتراک گذاشتن آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی برای مشتری به مراتب ساده‌تر می‌کند. این کار هم برای شما و هم برای مشتری اثر بخش است.

چگونه محتوای جذاب به کسب و کارهای آنلاین کمک می کند تا مشتریان را خوشحال کنند؟

برای تولید یک محتوای جذاب که قابلیت به اشتراک گذاری داشته باشد شرکت شما باید:

  • نکات را به طور خلاصه توضیح دهد
  • از bullet point استفاده کند
  • جلوه‌های گرافیکی در متن قرار دهد
  • بخشی از فضای وب سایت را خالی بگذارد
  • داستان‌های جذاب تعریف کند
  • تا جایی که می‌تواند روی مشتری تمرکز کند، نه فقط محصول!

روش تولید محتوای شرکت Dove

شرکت Dove که محصولات آرایشی و بهداشتی تولید می‌کند، توانایی بالایی در تولید محتوای اینترنتی ویدیویی پیدا کرده است که مشتریان عاشق به اشتراک گذاری و حمایت از آن هستند. ویدیو‌های آن‌ها در اینترنت دست به دست می‌چرخند و با بالا بردن آمار بازدید وب‌سایت‌شان کسب و کارشان را توسعه می‌دهند.

مطالب آموزشی مرتبط

برای بسیاری از مشتریان قدرتمند، سرویس یک مرحله‌ای اهمیت بالایی دارد. اگر یک شرکت روش استفاده از محصول را توضیح دهد، در وقت مشتری صرفه جویی کرده و از بی حوصله شدن او جلوگیری می‌کند. بسیاری از شرکت‌ها محتوایی تحت عنوان «ویدیو آموزشی» یا «نحوه استفاده از محصول» برای مشتریان خود در وب‌سایت‌شان قرار می‌دهند.

این ویدیو‌ها معمولا حاوی توصیه‌ها و روش استفاده از محصولات هستند. حتی اگر مشتریان واقعا به قصد یادگیری استفاده از محصولات از این ویدیو‌ها استفاده نکنند، وجود این ویدیو‌ها نشان دهنده‌ی اعتبار شرکت است و سطح رضایت مشتریان را بالا می‌برد. مطمئن باشید که هزینه‌ی سرمایه گذاری روی این ویدیو‌های آموزشی سریعا به شما باز می‌گردد.

روش تولید محتوای شرکت تولید کفپوش لمینت

کفپوش لمینت محصولی پر طرفداری است و گزینه‌ی خوبی برای مشتریان قدرتمندی است که دوست دارند این کفپوش‌ها را خودشان نصب کنند. اما ندانستن روش انجام این کار ممکن است آن‌ها را بترساند. به همین خاطر شرکت Bullet Tools که تولید کننده‌ی کفپوش لمینت است، در وب‌سایت خود ویدیو‌هایی آموزشی برای مشتریان ارائه می‌دهد و همین موضوع تا حد قابل توجهی در میزان فروش و موفقیت این برند تاثیرگذار بوده است.

پس اگر شما هم می‌توانید از این شرکت‌های موفق خارجی الگوبرداری کنید و برند خودتان را به یک برند معتبر و پر فروش تبدیل کنید، روی تولید محتوای جذاب برای وب سایت‌های خود سرمایه گذاری کنید. موفق باشید.

منبع

منبع: lifehack


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۱
صندلی اداری
رفوگری فرش

رسیدگی و مراقبت از فرش جزء وظایفی است که نباید در آن کوتاهی کرد. همانطور که میدانید فرش زینت هر خانه می باشد پس باید در نگهداری از آن نهایت دقت را داشته باشیم. گاهی به دلیل بی توجهی افراد نسبت به مراقبت از فرش و یا نداشتن اطلاعات کافی در مورد نگهداری از آن و همچنین به دلیل اتفاقات غیر قابل پیش بینی، فرش دچار آسیب هایی خواهد شد که می بایست هر چه سریع تر به رفع آن پرداخت. رفوگری عملی است که در چنین مواقعی به ما کمک خواهد کرد تا فرش خود را ترمیم کنیم.

رفوگری چیست و چه زمانی باید دست به کار شد؟

در بسیاری از موارد دیده شده که فرش به دلیل استفاده بیش از حد و در معرض نور مستقیم قرار گرفتن فرش، دچار فرسودگی و پوسیدگی قرار می گیرید. همچنین در بعضی مواقع فرش به دلیل سوختی هایی ناشی از سیگار، قلیان، پاره شدن و بید زدگی نیز دچار آسیب خواهد شد که در این مواقع به ترمیم و بازسازی بخش های مذکور فرش نیاز داریم که به آن رفوگری فرش می گویند.

رفوگری فرش دستبافت

توجه داشته باشید که اگر فرش های شما نیاز به رفوگری داشت وظیفه این امر را به استادکاران مجرب بسپارید تا در نهایت از عملکردشان راضی باشید. بسیاری از افرادی که شغل قالی بافی دارند در این زمینه تخصص و تجربه ای ندارند. شما می توانید امر رفوگری را به کارخانه های قالیشویی که از این خدمات دارا می باشند بسپارید.

نکات مهمی که هنگام رفوگری باید دقت کرد!

نکات مهم هنگام رفوگری فرش
  1. حتما دقت داشته باشید که رنگ نخی که برای قسمت آسیب دیده استفاده شده است درست همرنگ سایر نخ های موجود در قالی باشد.
  2. برای رفوگری قسمت های آسیب دیده باید نقشه فرش از روی قسمت های سالم مشخص و قابل تشخیص باشد.
  3. بیدخوردگی یا بید زدگی فرش روش های خاصی دارد که در این زمینه باید به استادکاران ماهر مراجعه نمود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات در زمینه ضد بید کردن و نگهداری از فرش ابریشم بر روی آن کلیک نمایید.
  4. اگر فرش دارای چندین سوراخ با فاصله بسیار کم از یکدیگر می باشد می بایست فاصله سوراخ ها را از بین بین برد و آن ها را به یک سوراخ تبدیل کرد سپس عمل رفوگری را انجام داد.
  5. رفوگر حتما باید در زمینه رنگرزی مهارت داشته باشد تا خود بتواند در صورت عدم پیدا کردن رنگ نخ مورد نظر آن را تهیه نماید.

هزینه رفوگری فرش:

هزینه رفوگری فرش

هزینه رفوگری فرش به عوامل مختلفی از جمله، میزان آسیب دیدگی فرش، نوع آسیب دیدگی فرش و دستبافت و ماشینی بودن فرش بستگی دارد. هر چه اندازه آسیب دیدگی فرش بیشتر باشد و نوع آسیب دیدگی فرش بیشتر باشد باید هزینه بیشتری بابت رفو فرش پرداخت کرد.همچنین رفو فرش ماشینی توسط ماشین انجام می گردد و به همین دلیل از هزینه کمتری برخوردار می باشد

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۹
صندلی اداری