صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

دولت ژاپن روز گذشته اپلیکیشن رهگیری بیماران مبتلا به بیماری کووید ۱۹ خود را که با همکاری مایکروسافت ساخته شده است منتشر کرد.

بسیاری از کشورهای دنیا در حال ساختن اپلیکیشن‌های بومی برای رهگیری بیماران مبتلا به ویروس کرونا هستند. ژاپن نیز روز گذشته اپ دولتی خود با نام «COVID-19 Contact App» را که با همکاری مایکروسافت ساخته شده است برای iOS و اندروید منتشر کرد.

اپلیکیشن مذکور برای کار کردن به پلتفرم مشترک توسعه‌داده شده توسط گوگل و اپل وابسته است. این پلتفرم با استفاده از بلوتوث به کاربران هشدار می‌دهد که ممکن است در نزدیکی شخصی باشند که پیش از این در تماس با افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ بوده است.

بنابه اعلام Nikkei دولت ژاپن پس از اینکه از ساخت اپ مشابهی توسط شرکتی ژاپنی ساکن در توکیو ناامید شد، در ماه مه تعدادی از مهندسان مایکروسافت را به استخدام خود درآورد تا وظیفه‌ی توسعه‌ی اپلیکیشن رهگیری کرونا را به‌عهده بگیرند.

بنابه‌ادعای دولت ژاپن، اپلیکیشن رهگیری کرونا در این کشور که به‌اختصار COCOA نامیده می‌شود، مانند دیگر اپ‌های مبتنی بر پلتفرم مشترک گوگل و اپل اطلاعات شخصی کاربران مانند موقعیت مکانی و شماره‌ی تماس افراد را ذخیره نمی‌کند. درعوض این اپلیکیشن داده‌های رمزنگاری شده‌ای را ذخیره می‌کند که نشان می‌دهد فرد به مدت ۱۵ دقیقه یا در فاصله‌ی یک متری با شخصی قرار داشته که نتیجه‌ی آزمایش ابتلای ویروس کرونای او مثبت اعلام شده است.

در ماه‌های اخیر کشورهای زیادی اقدام به ساخت اپ‌های رهگیری کرونا کرده‌اند. ازآنجایی که API گوگل و اپل دسترسی بسیار محدودی به اطلاعات کاربران می‌دهد، برخی دولت‌ها درصدد ساخت اپلیکیشن‌های بومی برآمده‌اند. آلمان پس از تلاش ناموفق برای ساخت سیستمی مشابه، درنهایت به استفاده از پلتفرم گوگل و اپل رضایت داد و انگلیس هم به‌تازگی از استفاده از اپ بومی ساخت NHS منصرف شده است.

همه‌گیری ویروس کرونا در ژاپن باتوجه به جمعیت این کشور تاکنون بسیار محدود بوده است. بنابه آمار رسمی اعلام‌شده توسط منابع دولتی، تا امروز ۱۷٫۶۶۸ مورد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در ژاپن تشخیص داده شده است که از این میزان ۹۳۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند. آمار فوق به‌معنی ابتلای ۱۴۰ نفر در هر یک میلیون نفر است. این آمار در آمریکا برابر با ۶٫۷۷۹ و در سطح جهان برابر با ۱٫۰۶۰ مورد ابتلا در هر  یک میلیون نفر است.

https://www.zoomit.ir/2020/6/20/359748/japan-covid-19-contact-tracking-app-cocoa-released/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۳۱
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی