صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

15 نمونه از موفق‌ترین زنان کارآفرین دنیا

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۵ ب.ظ

موفقیت زنان در دنیای تجارتی که بخش عظیم آن توسط مردان احاطه شده، یادآور این جریان پیشرفت است. این بانوان الگوهایی برای مشارکت در اقتصاد، رهبری و تغییرهای سازنده هستند. آن‌ها از کلیشه‌ها و تصور قالب عبور کرده‌اند و عامل انگیزه دختران و بانوان برای خروج از موقعیت آسایش و راحتی و تلاش و تحمل سختی بیشتر برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگتر شده‌اند. در ادامه با 15 تن از موفق‌ترین زنان کارآفرین آشنا خواهیم شد.

  • شر وانگ

اگر به مبحث فعالیت اقتصادی در صنعت موبایل بپردازیم، هیچ کس این کار را بهتر از شر وانگ انجام نداده است. او از بنیان‌گذاران HTC است که یکی از برترین شرکت‌های فناوری موبایل بوده و با برندهای مشهور مثل اپل و سامسونگ رقابت می‌کند.

  • فلورانسو آلاکیا

آلاکیا رتبه نخست ثروتمندترین و قدرتمندترین کارآفرین زن در نیجریه را دارد. تجارت او در زمینه مد، چاپ و نفت است. با ارزش سرمایه خالص 1.6 میلیارد دلار، ماجرای موفقیت او به عنوان یک کارآفرین، ارزش افتخار کردن دارد.

  • اپرا وینفری

اپرا گِیل وینفری (Oprah Gail Winfrey) متولد آمریکا، تهیه کننده، بازیگر، مجری، خیرخواه و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجری‌های تلویزیونی آمریکا و جهان است. اپرا وینفری به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی‌تبار در قرن بیست میلادی رتبه بندی شده است. او همچنین در فعالیت های انسان دوستانه کارهای بزرگی انجام داده و توانسته به عنوان بزرگ‌ترین خیر و فرد نیکوکار سیاه پوست در طول تاریخ آمریکا برشمرده شود.

با این که او به عنوان یک مجری تلویزیون بازنشسته شد، اما اپرا به عنوان یک غول رسانه‌ای به کار خود ادامه داد و تولید موفق فیلم Butler، مدیون شبکه اپرا وینفری است. اشتیاق او برای کمک به دختران در ایجاد مدرسه شبانه روزی دخترانه با تکیه بر تقویت توانایی رهبری و مدیریت، دیده می‌شود.

داستان اپرا وینفری داستان فردی خودساخته و خودانگیزه است که در زمان نژاد پرستی و بدبختی سیاه پوستان توانست خود را از فقر نجات داده و در لیست معروف ترین سیاه پوستان جهان قرار گیرد و باعث شد بسیاری از مدم امریکا، این زن سیاه پوست چاق را الگویی تاثیرگذار برای خود قرار دهند.  وی در طول 25 سال توانست 4560 برنامه تلویزیونی ساخته است که از وی یک نابغه ساخت. وی همچنین با پخش برنامه ای زنده تحت عنوان «باشگاه کتاب‌خوانان» یا «باشگاه کتاب اپرا» وارد صنعت نشر و چاپ شد و هر کتابی که وی معرفی می کرد، با تضمین بالا به فروش های باورنکردنی دست می یافت. در حال حاضر این باشگاه بیش از 2 میلیون عضو وفادار دارد. فهرست مجموعه‌های تلویزیونی تاثیرگذاری که اپرا وینفری تولید کرد:

  • The Oprah Winfrey Show (1986-2011)
  • Dr. Phil (2002–present)
  • Rachael Ray (2006–present)
  • The Dr. Oz Show (2009–present)
  • The Nate Berkus Show (2010-2012)
  • The Rosie Show (2011-2012)
  • Super Soul Sunday (2011-present)
  • Iyanla: Fix My Life (2012-present)
  • Oprah Prime (2012-present)
  • Oprah: Where Are They Now? (2011-present)
  •  Oprah's Master Class (2011-present)
  • Oprah's Lifeclass(2011-present)
  • وانگ لای‌چان

لای‌چان یک میلیاردر خودساخته چینی است که بنابر گزارش سایت Forbes ارزش سرمایه خالص وی 1.67 میلیارد دلار است. او ریاست شرکت تجاری Luxshare Precision را بر عهده دارد که اصلی‌ترین تامین‌کننده قطعات الکترونیکی اپل است.

  • سارا بلیکلی

سارا بلیکلی (Sara Blakely)، بازرگان آمریکایی و موسس کمپانی پوشاک اسپنکس (Spanx)  یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان شلوار و ساپورت است که در سال 2014 موفق شد در لیست مجله فوربس به عنوان یکی از قدرتمندترین زنان قدرتمند جایگاه خود را بدست بیاورد. او در دانشگاه فلوریدا و رشته ارتباطات تحصیل کرده و پس از مدتی کار در دیزنی، به عنوان فروشنده دستگاه های فکس در کمپانی دانکا (Danka) مشغول به فعالیت شد. او در بخش فروش ارتقا یافت اما به دلیل عدم رضایت از جوراب شلواریهایی که مجبور بود در محل کار خود بپوشد، ایده طراحی ساپورت به ذهنش خطور کرد. ایده خود را با بسیاری از افراد در صنف پوشاک مطرح کرد اما با پاسخ منفی مواجه شد. اما سرانجام یک کارخانه دار حاضر شد بر روی ایده ی بلیکلی سرمایه گذاری نماید. وی شناختی در مورد تولید محصولات جدید، مدیریت کارخانه، مارکتینگ، توسعه سبد محصولات، گسترش وب‌سایت، کسب و کار آنلاین و... نمی‌دانست، اما اینها مواردی نبود که بتواند او را از به موفقیت رساندن ایده‌اش ناامید کند. او نه تنها یکی از جوان‌ترین کارآفرینان موفق است، بلکه بنیان‌گذار Spanx  بوده که شرکتی است که به گفته تایمز اقتصادی، تولید درآمد آن بالغ بر 250 میلیون دلار است. از مهمترین رهنمودهای سارا بلیکلی این است که به عنوان یک زن کارآفرین موفق به ایده ها و عقایدتان باور داشته باشید و از شکست خوردن نهراسید و تلاش کنید ایده خود به محصولی برای بازار هدف تبدیل کرده و به دست مخاطبین تان برسانید.

  • توری بوش

بوش بنیان‌گذار شرکت طراحی مد توری بوش است که تقریبا 3000 بخش مختلف دارد. این برند آنقدر مشهور است که طراح‌های بسیار موفق مختلفی مثل ورا وانگ و رالف لورن با وی همکاری می‌کنند.

  • یانگ لان

اغلب از یانگ لان به عنوان اپرای چین یاد می‎‌کنند. لان از بنیانگذاران رسانه Sun و از مجریان تلویزیونی حرفه‌ای است که مصاحبه‌هایی با افراد قدرتمند مثل هیلاری کلینتون و بیل گیتس انجام داده است.

  • جینا راینهارت

راینهارت یک زن استرالیایی وارث یک امپراتوری معدن است که با ارزش سرمایه خالص 14 میلیارد دلار و درامد روزانه یک میلیون و پانصد هزار یورو (معادل حدودا ۳ میلیارد تومان) ثروتمندترین زن دنیا است. بعد از فوت پدرش، مدیریت کارخانه Hancock Prospecting  را به عهده گرفت و با سرمایه‌گذاری تجاری متنوع خود، تولیدات زغال سنگ، سنگ آهن و منگنز کارخانه را چند برابر کرد. وی که در سال 2013 در لیست قدرتمندترین زنان جهان در رتبه ششم قرار گرفته بود در سال 2016 توانست در رتبه 46 در این جایگاه قرار گیرد.

  • کیرن مازومدار

کیرن اولین کارآفرین زن موفق هندی بود که وقتی تنها 25 سال داشت، شرکت Biocon را تاسیس کرد. شروع به کار این شرکت زیست دارویی از یک گاراژ بود و بعد آنقدر رشد کرد تا تبدیل به دومین شرکت هندی شود که در اولین روز داد و ستد عمومی به موفقیت یک میلیارد دلاری رسید.

  • لزلی بلوجت

بلوجت با پیشگام شدن در به کارگیری لوازم آرایش معدنی، انقلابی در صنعت محصولات آرایشی به وجود آورد. به نقل از سایت nytimes، مدیر اجرایی اسبق شرکت Bare Escentuals، با فروش محصولات سلامت بدن آغاز به کار کرد و سپس با لوازم آرایش معدنی سالم، شروع به توسعه دادن نمود.

  • دبی فیلدز

چه در زمینه فروش شیرینی‌‌های خوشمزه و چه در نوشتن کتاب‌های آشپزی، دبی فیلدز یک کارآفرین موفق در زمینه صنایع غذایی است. او موسس نانوایی Mrs. Fields است که در 10 کشور بیش از 600 شعبه دارد.

  • دیواین اندلوکوکا

این ملکه زیمباوه‌ای صنعت امنیت، بنیان‌گذار و مدیرعامل SECURICO است. با بیش از 3400 کارمند، اندلوکوکا یکی از بهترین کارآفرینان آفریقا شناخته شده است.

  • آریانا هافینگتون

همان طور که از اسمش می‌توان حدس زد، آریانا هافینگتون، موسس خبرگزاری هافینگتون است. با این که در سال 2011 خبرگزاری را به AOL فروخت، ارزش سرمایه خالص وی در حدود 315 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

  • کیم کارداشیان وست

کیم لقب کارآفرین فناوری را به لطف درآمد 51 ملیون دلاری‌اش در سال 2016 به دست آورده است. به نقل از سایت Forbes، بیشتر درآمد وی از محل بازی‌های موبایل، تبلیغات و رسانه‌های اجتماعی است. او در سال 2011 برنده جایزه کارآفرینی از Glamour Women Awards در لندن شد.

  • شریل سندبرگ

شریل مدیر ارشد عملیاتی فیسبوک است. او اولین زنی بود که به عنوان عضو هیئت مدیره فیسبوک انتخاب شد و کتاب Lean درباره موفقیت زنان در کسب و کار را نوشت. وی با ارزش سرمایه خالص 1 میلیارد دلار، عضوی از هیئت‌مدیره نهادهای مختلفی، از جمله بنیاد بین‌المللی زنان برای زنان است. وی که با رزومه کاری در سازمان های دولتی به دره سیلیکون ولی قدم نهاد، به سمت غول های فناوری گام برداشت. وی با قراردادی سه ساله با بررسی اهداف گوگل تحت عنوان « در جهت دسترسی آزادانه به اطلاعات جهانی » به گوگل پیوست و تا سال 2008 در آنجا ماند. وی در اولین موقعیت شغلی خود به عنوان معاون عملیات و فروش آنلاین در گوگل به فروش تبلیغات آنلاینف نشریات، جست و جوی کتب و محصولات گوگل و بازاریابی آنها مشغول بود. موفقیت ها و تلاش های بسیار زیاد وی در این شرکت، وی را در لیست برترین مدیران آمریکا قرار داد. وی درسال 2008 به عنوان مدیر عملیاتی به شرکت فیس بوک پیوست و امور کسب و کار جهانی فیس بوک را بر عهده گرفت و تلاش کرد نفوذ برند و قدرت فیس بوک را در جهان گسترش دهد. تمام موارد و مسائل از بخش فروش، توسعه تجاری، منابع انسانی، مارکتینگ، سیاست عمومی و حریم خصوصی و روابط عمومی زیر نظر وی هستند. وی با توجه به مسئولیت های سنگین خود، در سال 2014 به جمع میلیاردهای دنیا پیوست و دارایی وی تا سال 2015، بیش از 1.3 میلیارد دلار تخمین زده شد. وی کتابی تحت عنوان «Lean In: Women, Work and the Will to Lead» را که یکی از پروفروشترین کتاب های تاریخ است را نوشته که از روی ان یک فیلم ساخته شد و یک انجمن بین المللی تحت عنوان بنیاد « لین این » با مدیریت وب، بنا نهاده شد که هدفش کمک به زنان برای رسیدن به خواسته هایشان و کسب سهم بیشتری از مشارکت اجتماعی است.

منبع:Successstory

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۷
صندلی اداری

نظرات  (۱)

عایه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی