صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه
بنایی

امروزه نیاز به بنایی به جهت استحکام ساختمان در برابر زلزله، سیل و … و همچنین بازسازی و تغییرات معماری داخلی ساختمان افراد را نیازمند مشاوره از مهندسین معماری و ساختمان قرار داده است تا بتوانند با مشاوره صحیح از صفر تا صد ساختمان سازی را به نحو احسن به استادکاران کاردان بسپارند.

به طور کلی فعالیت ها و اموری که هنگام ساخت ساختمان و یا بازسازی ساختمان توسط استادکار و تیم حرفه ای در نهایت رعایت استانداردها و ایمنی انجام می پذیرد بنایی ساختمان نام دارد.

اما چگونه می توان یک استاد بنای حرفه ای یافت؟ خدمات قابل ارائه در این زمینه چیست؟ دستمزد آن چقدر است؟ و چه موارد و نکاتی هنگام اجرای کار باید رعایت شود؟ مباحثی می باشند که در این صفحه به آن ها اشاره خواهیم کرد تا بتوانید انتخابی دقیق تر در این زمینه داشته باشید.

در بنایی ساختمان چه خدماتی ارائه می گردد؟

باید گفت هنگامی که تصمیم به ساخت و ساز خانه می گیرید و وارد عمل می شوید تقریبا از ابتدا تا انتهای کار به یک بنای ماهر در ساختمان نیازمند می باشید. اما خدمات بنایی ساختمان به دو دسته تقسیم می گردد:

بنایی کلی:

که شامل دیوار چینی، سفید کاری، سنگ کاری، نازک کاری، کف سازی، آجر کشی، نصب کاسه توالت ایرانی و فرنگی، بتن ریزی، سرامیک کاری، کاشی کاری، اجرای پله و … می باشد که همانطور که می دانید تمامی این امور برای ساخت یک ساختمان محکم و اصولی ضروری می باشد و می بایست با بهترین متریال و ماهرترین تیم بنایی ساختمان اجرا شود.

بنایی جزئی:

شامل گچ کاری، سیمان کاری، جابه جایی و تخریف دیوار، تعویض کاشی و سرامیک، تعویض موزاییک، نصب و تعویض توالت و روشویی، قیرگونی حمام و سیرویس بهداشتی و … می باشد.

نکات مهم هنگام انتخاب بنا ماهر و بنایی ساختمان:

اگر می خواهید پس از ساختمان سازی و یا تعمیرات ساختمان نسبت به تمامی امور بنایی از آسودگی خاطر برخوردار باشید به نکات زیر توجه نمایید.

  1. وقت شناس باشد؛ به این منظور که پروژه ای که تحویل می گیرد طی زمان اخذ شده در قرارداد به اتمام برساند. صبح ها در اسرع وقت در محل کار آماده باشد و در زمان مشخص شده به کار خود پایان دهد.
  2. بنای مورد اطمینان یک قیمت کلی قبل از شروع به کار به شما ارائه می دهد سپس با یکدیگر به توافق خواهید رسید و یا نرخ ثابت و مشخصی را به عنوان روزمزد اعلام می دارد.
  3. مهارت کافی در تمام زمینه های بنایی ساختمان را داشته باشد.
  4. پس از انجام تعمیرات و بازسازی، بنا می بایست محل مورد تعمیر را پس از اجرای کار به طور کامل پاکسازی کند و به صاحبخانه تحویل دهد.
  5. بنای ماهر می بایست با تمام ابزار ها و مصالح جدید ساختمانی آشنا باشد.
  6. باید علاوه بر رعایت کیفیت مواد مصرفی هنگام کار، صرفه اقتصادی را مد نظر بگیرد.
  7. تمام نکات ایمنی را هم خود و هم کارگران حین کار رعایت نماید.
  8. از کثیف کاری، بی دقتی و اصراف بپرهیزد.
  9. تعمیرات ساختمان را در فصل های مناسب انجام دهید تا نتیجه بهتری دریافت کنید.
  10. از دوستان و آشنایان خود در مورد شرکت های خدماتی ساختمان معتبر پرس و جو کنید.

هنگام بنایی ساختمان ممکن است به طور اتفاقی ماسه یا گچ بر نمای خارجی و یا داخلی ساختمان بریزد و به علت مشغله فراوان فراموش گردد که آن ها را از سطح پاک کرد و یا مکانی غیر قابل دسترس باشد و با گذشت زمان خشک گردد و دیگر نتوان به سادگی گچ و ماسه را جدا کرد و جلوه ای نا مناسب به ساختمان بدهد؛ در این مواقع با انتخاب بهترین شرکت های خدمات ساختمان می توانید به استخدام گارگران و متخصصین حاذق بپردازیم مشکل را برطرف سازید:

قیمت بنایی و دستمزد بنا:

به طور کلی بازسازی، تعمیرات و ساختمان سازی نیز همچون خدمات دیگر بسته به شرایطی از قیمت ها و دستمزدهای مختلفی برخوردار می باشد که از جمله عوامل مهم در تعیین دستمزد و قیمت بنایی می توان به:

  • متراژ ساختمان
  • تعداد طبقات ساختمان
  • درصد خرابی جهت تعمیرات ساختمان
  • کیفیت مواد و مصالح مصرفی
  • نوع خدماتی اجرایی نظیر کاشی کاری، نصب توالت و …
  • تفاوت قیمت بنایی در شهر های مختلف
  • تعداد کارگران در کنار استاد بنا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۵
صندلی اداری

نظرات  (۱)

مژده به دانشجویان عزیز
یه راه باحال که میتونین از علم خودتون درآمد کسب کنین!
میپرسین چجوری؟
فقط کافیه تو سایت ما ثبت نام کنین و با آپلود پروژه ها، مقالات، جزوه درسی و... تا هر وقت که بخواین ازش درآمد داشته باشین.
*بدون محدودیت سنی
*بدون نیاز به تخصص 
*بدون دردسر
*پاره وقت
*قابل اعتماد بودن به دلیل دارا بودن نشان ثبت ملی و نماد اعتماد الکترونیک 
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت زیر مراجعه کنید
Www.enproject.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی