صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

لوکسترین قطارهای جهان را بشناسید!

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶ ب.ظ

قطار هفت ستاره کی یوشو یکی از لوکس ترین قطارها ی ژاپن است که دارای ۷ واگن با ظرفیت ۳۰ نفر در ۱۴ سوئیت است. در واقع سفرهای طولانی با قطار در سال های اخیر رونق تازه ای یافته اند و واگن های لوکس قطار برای فراهم ساختن آسایش بیشتر مسافران طراحی شده اند.

تا پیش از اینکه پای قطارهای لوکس به میان نیامده بود، طرفداران زیادی برای پز دادن با مناظر عجیب و دور مسیر سفر با قطار، وجود نداشت.

در ادامه به معرفی لوکس ترین قطارهای دنیا می پردازیم. سفرمی را همراهی کنید…

  1. قطار هفت ستاره ی کی یوشو؛ ژاپن

قطار هفت ستاره ی کی یوشو یکی از لوکس ترین قطارها ی ژاپن است. این قطار امکانات و خدماتی فوق لوکس و در خور ۷ ستاره را به مسافران ارائه می دهد. سوئیت های قطار هفت ستاره ی کی یوشو ۱۴ نفر ظرفیت دارند. دکوراسیون داخلی این قطار لوکس از برترین های ژاپن بشمار می رود؛ دیوارهای آن از چوب افرا و کریستال، کف آن از چوب گردو و درب های کشویی آن با طرح گل و پرنده مزین گردیده است.

این قطار لوکس هفت ستاره دو برنامه ی سفر به مسافران ارائه می دهد:

  • گزینه ی سفر ۲ روزه که شامل اقامت در اطراف فوکوکا است
  • گزینه ی سفر ۴ روزه که شامل گردشی در جزیره ی جنوبی ژاپن است

تقاضای سفر با این قطار به حدی زیاد می باشند که مسافران از طریق قرعه کشی انتخاب می شوند. هزینه ی پرداختی برای سفر با این قطار شامل خدمات رفاهی و اقامت، حمل و نقل، گشت و گذار، غذا و نوشیدنی است. حداقل هزینه ی پرداختی برای هر یک نفر از ۲ هزار و ۲۷۱ دلار آغاز می گردد.

  1. قطار ونیز سیمپلون اوریِنت اکسپرس: لندن به ونیز

قطار ونیز سیمپلون اوریِنت اکسپرس یکی دیگر از لوکس ترین قطارها ی دنیا است. هیچ یک از سفرها به اندازه ی سفر با قطار مشهور “ونیز سیمپلون اوریِنت اکسپرس” احساس عشق و ماجراجویی را در مسافران بیدار نمی کند. مسیر عبور این قطار لوکس از کنار زیباترین و رویایی ترین چشم اندازهای اروپا است؛ چشم اندازهایی که خود امروزه به اسطوره های اروپا بدل گشته اند.  قطار ونیز سیمپلون اوریِنت اکسپرس در مسیر لندن به ونیز از لندن، پاریس، اینسبروک، وِرونا و ونیز عبور می کند.

هنر دِکو ی پر زرق و برق این قطار از قرن ها پیش برجای مانده است؛ در حالی که سوئیت های ظریف و شیک آن تداعی گر دوران دیرینه و کلاسیک می باشد. اغلب مسافرانی که از لندن سوار قطار می شوند، سفری یک شبِ را به ونیز تجربه می کنند. در مسیر یک سری جعبه های چوبی به صورت شخصی به سر آشپز در پاریس تحویل داده می شوند. این جعبه ها پر از خرچنگ های تازه هستند که در میان وعده پیش از رسیدن به بندر فرانسه سرو می شوند.

هزینه ی سفر با این قطار لوکس برای هر یک نفر از ۳ هزار و ۳۴۲ دلار آغاز می شود.

  1. قطار عقاب طلایی؛ مسکو، ولادی وستوک

به گفته ی برخی از مسافران، تا زمانی که سفر با “اکسپرس ترَنس سیبریَن” را به همراه برنامه ی سفری که از ۸ محدوده ی زمانی می گذرد تجربه نکرده باشید، معنی واقعی سفر با قطار را درک نخواهید کرد.

قطار عقاب طلایی یکی دیگر از لوکس ترین قطار ها ی دنیا است. این قطار نسخه ی لوکسی از مدل قطارهای “ترَنس سیبریَن” می باشد که دارای امکاناتی از قبیل حمام اختصاصی، کولر گازی در تابستان، سیستم گرمایشی کامل در زمستان، خدمات خشکشویی، تلویزیون، پزشک انگلیسی زبان و یک پیانیست است.

مسیر سفر دو هفته ای با قطار لوکس عقاب طلایی بیشتر همانند سفر با کشتی کروز است تا قطار! در مسیر سفر این قطار از کنار دریاچه ی بایکال نیز عبور می کند. هزینه ی سفر هر یک نفر در “کلاس سیلور” از ۱۵ هزار و ۸۹۵ دلار آغاز می شود.

۴. قطارهای سریع السیر ژاپن

خدمت جدید قطارهای سریع السیر ژاپن از شهر توکیو به هوکایدو تنها ارائه ی شیوه ای سریع برای دسترسی به شمالی ترین جزیره ی کشور نیست؛ بلکه یکی از لوکس ترین قطارها دنیا با ارائه ی بهترین خدمات بشمار می رود. قطار لوکس شرکت راه آهن هوکایدو دارای ۱۸ صندلی لوکس “کلاس فاخر” (Gran Class) -با قابلیت تخت خواب شدن- و یک ناهار خوری عالی می باشد. مسافرانی که صندلی های “کلاس فاخر” این قطار لوکس را رزرو می کنند به سالن طلای ایستگاه توکیو که نوشیدنی های مخصوص و تنقلات ارائه می دهد دسترسی خواهد داشت.

سفر با قطار مزیت های بسیاری دارد. زمانی که موفق به رزرو بلیط هواپیما برای سفر نشوید، قطار بهترین جایگزین است. هزینه ی سفر با قطار در مقایسه با هواپیما ارزان تر است و علاوه بر آن سفر راحت تری را برایتان به ارمغان می آورد. اگر از آن دسته افرادی هستید که هزینه ی سفر برایتان اهمیتی ندارد و در زمره مسافران لوکس پسند قرار دارید؛ سفر با قطارهای لوکس دنیا تجربه ای فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد.

https://blog.safarme.com/adventure-and-tourism/%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%B7%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7-%DB%8C-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۵
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی