صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

10 نکته طلایی خرید مبل تختخواب شو با کیفیت

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۲۶ ب.ظ
مبل تختخواب شو

امروزه به دلیل افزایش قیمت بسیاری از ساختمان ها و یا آپارتمان ها را در ابعاد کوچک طراحی می کنند تا از لحاظ هزینه مقرون به صرفه باشد. طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک بسیار بحث برانگیز می باشد. بسیاری از افراد هنگام طراحی دکوراسیون منزل خود دچار سردرگمی می شوند. در این مقاله قصد داریم به یکی از راه کار های ساده برای ایجاد فضایی مناسب با حداقل استفاده از فضا اشاره کنیم. مبل تختخواب شو پیشنهاد ویژه ای می باشد که برای همه افرادی که در خانه های کوچک زندگی می کنند مناسب و ضروری می باشد.

همانطور که از اسم این محصول پیداست مبل تختخواب شو، قابلین تبدیل به مبل و تختخواب را دارد و برخی از طراحی ها به گونه ای می باشند که می توان هم از مبل و هم از تختخواب این محصول در یک زمان استفاده کرد. اما برای داشتن یک مبل تختخواب شو راحت و مناسب مستزلم آگاهی از یک سری نکات طلایی می باشم که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد و همچنین چند نمونه از مبل تختخواب شو جدید را به شما معرفی خواهیم کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات در زمینه مبل و تعمیر مبل رو آن کلیک نمایید و اطلاعات لازم را قبل از خرید مبل و یا تعمیر مبل بدست آورید.

10 نکته طلایی هنگام خرید مبل تختخواب شو:

  1. ابتدا به فضایی که قرار است مبل تخواب شو در آن قرار بگیرد توجه نمایید سپاس با توجه به میزان فضا، تعداد مبل تخواب شو را انتخاب نمایید.
  2. مبل تختخواب شو در مدل های ال، دو نفره، سه نفره و حتی یک نفره که به صورت تخت یک نفره می باشد، در بازار موجود می باشد.
  3. حتما برای خرید مبل تختخواب شو به برند ها و یا فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید تا محصول خریداری شده شما دارای گارانتی ضمانت و خدمات پس از فروش باشد.
  4. جنس پارچه مبل تختخواب شو بسیار مهم می باشد. چون در طول شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرند پس باید پارچه آن ها از جنس مرغوبی برخودار باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات در زمینه پارچه مبل روی آن کلیک نمایید.
  5. دقت داشته باشید که از فوم سرد در ساخت مبل استفاده شده باشد زیرا فوم سرد مرغوبیت، دوام و انعطاف پذیری بیشتری برخوردار می باشد.
  6. اگر قرار است افراد مسن و یا سالمند از مبل تختخاب شو استفاده نمایند بهتر است از تشک هایی که نرم تر و راحت تر است استفاده کرد. به طور کلی تعیین کنید که محصول مورد نظر بیشتر مورد استفاده چه کسی می باشد.
  7. استحکام فنر و اسکلت مبل تخواب شو بسیار مهم می باشد. به دلیل استفاده مکرر در طول شبانه روز می بایست استحکام محصول مورد نظر بالا باشد. همچنین اگر قرار است افراد با وزن بالا از مبل تخت خواب شو استفاده کنند بهتر است محصولی را انتخاب کنند که وزن بالا را به راحتی تحمل می کند.
  8. اطمینان حاصل کنید که مبل تختخواب شو به راحتی باز و بسته می شود در واقع مکانیزم مناسبی داشته باشد تا هنگام استفاده پس از مدت اندکی با مشکل مواجه نشوید. قرار گیری و بسته شدن قطعات محصول در جای درست یکی از مهمترین موارد می باد که حین خریئ باید نهایت دقت را دشتته باشید.

  9. اگر اسکلت مبل تختخواب شو از نوع چوبی می باشد اطمینان حاصل کنید که چوب ها به خوبی خشک شده اند در غیر این صورت رطوبت موجود در چوب سبب پوسیدگی و در نهایت ترک خوردگی محصول می گردد و پیس مدت اندک و یا فشار زیاد اسکلت آن می شکند.
  10. کیفیت تشک را مد نظر بگیرید و آن را بررسی کنید! تشک یک مبل تختخواب شو باید به گونه ای باشد که آسایش را در شب برای شما فراهم آورد و همه ابعاد بدن را به خوبی محافظت کند.

با رعایت نکات بالا می توانید بهترین مبل تختخواب شو را تهیه نمایید و با استفاده از آن، لذت ببرید.

در ادامه به معرفی چند مدل جدید از مبل های تختخواب شو می پردازیم:

مبل تختخواب شو کلاسیک چوبی:

این مبل حالت کلاسیک دارد که اسکلت یا کلاف آن از چوب ساخته شده است و یکی از زیباترین مبل های تختخواب شو محسوب می گردد. برخی از آن دارای اکسسوری کتابخانه نیز می باشند که می توانید کتابخانه، مبل و تختخواب را در یک محصول داشته باشید.

مبل تختخواب شو مدرن:

مبل تختخواب شو مدرن به صورت کاناپه دو نفره می باشد که از مزایای ویژه آن می توان به تشک آن اشاره کرد. شما تنها با چند بالش و رو تختی می توانید از یک تخت دو نفره برخوردار شوید.

کاناپه تختخواب شو:

نمونه دیگر از مبل تختخواب شو، کاناپه هایی هستند که دارای این قابلیت تختخواب شدن می باشند. از مزیت های این نمونه از مبل های تختخواب شو می توان به استفاده هم زمان از تخت و کاناپه اشاره کرد. این نمونه از مبل های تختخواب شو را می توان به صورت تخت یک نفره و دو نفره با استفاده از تشک تخت، پتو و بالشت مورد استفاده قرار داد.

مبل تختخواب شو کنترلی:

نوع دیگر مبل تختخواب شو به صورت کنترلی می باشد که به صورت اتوماتیک می توانید یک کاناپه دو نفره را به یک تختخواب دو نفره تبدیل کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی