صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

بررسی و معرفی انواع صندلی اداری

يكشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۱۰ ب.ظ


صندلی اداری

این مقاله نکت قصد دارد به معرفی انواع صندلی اداری ، صندلی مدیریتی ، صندلی کامپیوتر و… بپردازد. خوشبختانه انواع مختلفی از صندلی ها برای هر گونه نیاز در محل کار یا منزل وجود دارد. نگاهی به لیست جامعی از آنها می اندازیم تا بتوان به بهترین گزینه برای خرید صندلی اداری دست یابیم.
در صورتی که نیاز به تعمیر صندلی خود دارید، پیشنهاد می شود مقاله تعمیر صندلی اداری را مطالعه نمایید. در این مقاله سعی بر این بوده است که به تمامی مواردی که در پیرامون تعمیر صندلی است، بپردازیم.

 صندلی 24 ساعته

این نوع صندلی ها برای اشخاصی که به صورت مداوم از صندلی استفاده می کنند بسیار مناسب هستند مانند مراکز تماس در شرکت ها. معمولا این صندلی ها با فوم های با دوام بالا ساخته می شوند.
صندلی های 24 ساعته با پشتی و کفی ضخیم و به صورت ارگونومی طراحی و ساخته شده اند.

صندلی مدیریتی

صندلی های مدیریت که یکی از پرطرفدار ترین نوع صندلی اداری است بسیار بزرگ و بلند هستند. اندازه های استاندارد و مناسبی ندارند و نیاز به فضای بیشتری نسبت به صندلی های اداری دیگر دارند.
صندلی مدیریتی برای استفاده طولانی بسیار مناسب است ولی قیمت بیشتری نسبت به صندلی های دیگر دارند.

صندلی کامپیوتر

صندلی های کامپیوتر طوری طراحی شده اند که با میز کامپیوتر ارتباط خیلی خوبی دارند. در این نوع صندلی ها اغلب از چند تنظیم ارگونومیک برای راحتی کاربر استفاده شده است. آنها دارای پایه های 5 تایی هستند و چرخ های صندلی کامپیوتر به طوری طراحی شده اند که در محیط کار به صورت صحیح حرکت کنند.

صندلی کنفرانسی

برخی به صندلی های کنفرانسی صندلی هیئت مدیره هم می گویند. صندلی کنفرانسی برای جلسات و میز کنفرانس بسیار مناسب است و تنظیمات بسیار کمتری نسبت به صندلی های دیگر دارند، زیرا زمان کمتری نسبت به سایر صندلی های دیگر، کاربر از آن استفاده می کند.
موقعیت نشستن بر روی صندلی کنفرانسی راحت است و این دقیقا همان چیزی است که از یک صندلی کنفرانسی می توان انتظار داشت.

صندلی ارگونومیک

اگر به دنبال صندلی اداری هستید که راحتی نشستن بر روی مبل را به شما بدهد، صندلی ارگونومیک یک انتخاب هوشمندانه است. این صندلی ها بسیار مناسب برای کاربرانی است که از درد کمر یا ستون فقرات رنج می برند، زیرا صندلی های ارگونومیک به طوری طراحی شده اند که حمایت بسیار زیادی را از کمر دارند. این نوع صندلی برای نشستن طولانی مدت به دلیل ارگونومیک بودن بسیار مناسب است. از مزایای بسیار مهم صندلی ارگونومیک می توان به افزایش گردش خود در زمان نشستن طولانی اشاره کرد.
برخی از تنظیمات صندلی ارگونومیک را میتوان به عمق مناسب صندلی، شیب زانوها، ارتفاغ صندلی و پشتیبان کمر اشاره کرد. صندلی ارگونومیک قیمت بالاتری نسبت سایر صندلی ها دارد.

صندلی ارگونومیک

صندلی پذیرش

صندلی پذیرش همچنین صندلی مهمان نامیده می شود. پایه این نوع صندلی ها معمولا چهار پایه و پایه سورتمه است. جنس و طراحی صندلی های پذیرش معمولا از پلاستیک و چوب است و در رنگ ها و طراحی های مختلف ارائه می شود. صندلی پذیرش اغلب در کنار یک میز یا در محل پذیرش شرکت قرار می گیرد.

 

صندلی مش

صندلی های مش به جای فوم و چرم از پارچه های خالص ساخته شده اند. این کار باعث می شود که گردش هوا به خوبی در نشیمن گاه و پشتی صندلی صورت گیرد. این ویژگی در صندلی مش به کاربر اجازه می دهد تا احساس گرمی یا عرق بر روی صندلی نکند.
صندلی مش را علاوه بر محل کار، می توان به عنوان صندلی کامپیوتر استفاده کرد.

صندلی اجرایی

صندلی اجرایی اغلب از روکش چرم استفاده می شود و بسیار چشم گیر است. این نوع صندلی ها معمولا تنظیمات بیشتری نسبت به صندلی های دیگر دارند.
صندلی های اجرایی نسبت به سایر صندلی های اداری، بسیار گران تر هستند و به همین دلیل اغلب توسط مدیران استفاده می شوند.

صندلی کلاسیک

صندلی های کلاسیک مناسب باعث می شوند ران های کاربر در زاویه 60 تا 70 درجه قرار گیرند. به همین دلیل بار وزن زانو و باسن تقسیم می شوند و باعث کاهش فاشر می شود. مزیت این موقعیت نسبت به صندلی اداری دیگر این است که اگر کاربر به جلو حرکت کند، باعث می شود زاویه بدن 90 درجه شود.
شاید صندلی کلاسیک برای کاربرانی که کمر درد یا درد سینه ناشی از استفاده زیاد از صندلی را دارند انتخاب مناسبی باشد، ولی این مورد را در نظر بگیرید که هنوز ثابت نشده است که صندلی کلاسیک یک راه حل مناسب برای کاهش کمر درد می باشد.
نکته ای که می توان برای صندلی های کلاسیکی به آن اشاره کرد، تصور غلطی است که در مورد این نوع صندلی وجود دارد که وزن بیشتر بدن بر روی زانو ها وارد می شود و کاربرانی که مشکل زانو دارند نمی توانند به درستی از این صندلی استفاده کنند. در یک صندلی کلاسیک مناسب بیشتر وزن مانند صندلی های دیگر روی باسن قرار می گیرد نه زانو!

صندلی رستورانی یا کابینتی

صندلی های رستورانی که به آن ها صندلی های کابینتی هم گفته می شوند معمولا بسیار سبک هستند که باعث می شود به سادگی حمل شوند و رنگ بندی بسیار فراوانی دارند. بهترین مزیت صندلی رستورانی نسبت به سایر صندلی ها، صرفه جویی در فضا برای نگه داری است.
صندلی رستورانی گزینه ای بسیار مناسب برای سالن های عروسی، کافه ها، رستوران ها و … خواهد بود.

صندلی انتظار

صندلی های انتظار معمولا در مراکز عمومی مانند: فرودگاه ها، بیمارستان ها و… استفاده می شوند.

صندلی آموزشی

این نوع صندلی به دلیل طراحی خاص آن در مراکز آموزشی استفاده می شود تا کاربران بتوانند به سادگی از آن ها در کلاس های آموزشی استفاده کنند.

مبل اداری

مبل های اداری معمولا فقط در سازمان ها یا شرکت ها استفاده می شوند. مبل های اداری تاثیر بسیار زیادی در فضای شرکت شما دارند.

میز جلو مبلی اداری

میز جلو مبلی را برخی به عنوان میز قهوه می نامند. میز جلو مبلی معمولا از جنس شیشه یا چوب می باشد. نکته های مهمی که در خرید آن باید توجه کنید ارتفاع میز و ضخامت شیشه جلو مبلی می باشد.

Glass Coffee Tableجلو مبلی

صندلی آمفی تئاتر

همانطور که از نام آن مشخص است، صندلی های آمفی تئاتر در سینماها، سالن های تئاتر و… به کار می روند. صندلی های آمفی تئاتر معمولا هیچ تنظیماتی برای کاربر ندارند.

صندلی اپن

صندلی اپن که به آن صندلی صبحانه هم گفته می شود. نکته قابل توجه صندلی های اپن، تنظیم ارتفاع بسیار زیاد آن است. از صندلی اپن یا صندلی صبحانه در برخی از رستوران ها هم استفاده می شود.
بیشتر خرابی صندلی های اپن، شکسته شدن پایه های صندلی است. بیشترین فشار روی پایه های صندلی می آید که به دلیل متفاوت بودن پایه های صندلی اپن با صندلی اداری های دیگر می باشد.
معمولا پایه های صندلی اپن مانند عکس های زیر می باشد.

صندلی کارگاهی یا صندلی کار

صندلی های کارگاهی معمولا در انبارها، کارگاه ها و کارخانه ها استفاده می شود. صندلی کارگاهی معمولا با نام صندلی کار در ایران شناخته شده اند و مقاومت بسیار زیادی نسبت به صندلی های دیگر دارند. صندلی کار در فضاهای تنگ بسیار مناسب است.
صندلی های کارگاهی بیشتر برای سهولت در انجام کار در کارگاه ها و… استفاده می شود. می توان به آزادی حرکت پاها در زمان استفاده از صندلی کارگاهی در محل کار اشاره کرد.

صندلی کارگاهیصندلی کار

صندلی آزمایشگاهی

صندلی های آزمایشگاهی سطح غیر لغزنده ای دارن و در محیط های استریل بسیار مناسب هستند. صندلی های آزمایشگاهی معمولا به سادگی از میکروب پاک می شوند .
یک صندلی آزمایشگاهی مناسب باید طراحی بدون درز برای روکش صندلی و قطعات داشته باشد که بتواند جلوگیری کند از ورود میکروب ها.

صندلی آزمایشگاهیصندلی آزمایشگاهی

صندلی پزشکی

صندلی پزشکیصندلی پزشکی

صندلی کودک

صندلی کودکصندلی کودک

صندلی آرایشگاهی

صندلی آرایشگاهیصندلی آرایشگاهی

صندلی گیمینگ

جالب بدونید ایده ساخت صندلی های بازی که آن را صندلی گیمینگ می نامند از بازی های مسابقه ای مانند Need For Speed آمده.
ایده ساخت صندلی گیمینگ به این صورت بوده که بازیکن بتواند احساسات راننده در هنگام بازی را درک کند. به همین دلیل است که اکثر صندلی های گیمینگ مانند یک صندلی اتومبیل است.
صندلی های گیمینگ پشتی بسیار بلندی نسبت به صندلی های دیگر دارند. اکثر مدل های صندلی گیمینگ دارای طراحی خاصی در پشت صندلی هستند که این باعث شکیل بودن بسیار زیادی در این نوع صندلی می شود.

صندلی گیمینگصندلی بازی

صندلی تخم مرغی

صندلی تخم مرغیصندلی تخم مرغی

صندلی ماساژ

صندلی های ماساژ باعث می شوند استرس و اظطراب را کاهش دهند. از جمله فواید صندلی ماساژ می توان به کمک در کاهش فشار خون اشاره کرد.
صندلی های ماساژ دارای برنامه های از پیش تنظیم شده برای ماساژ کل بدن، سر، شانه، پشت، کفه پا و… هستند. این نوع صندلی ها از ویبراتورهای الکترونیکی و موتور برای ماساژ بدن استفاده می کنند.

صندلی ماساژصندلی ماساژ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۷
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی