صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

حتما در طول زندگی خود بارها شاهد شکسته شدن شیشه‌های ساختمان خود شده‌اید! و در این زمان به فکر خدمات شیشه بری ساختمان افتاده‌اید. شکسته شدن و خورد شدن شیشه‌ها اتفاقی است که باید هرچه سریع‌تر به رفع آن بپردازیم؛ زیرا عدم توجه به این موضوع باعث آسیب‌های جبران ناپذیری خواهد شد.

اما برای جلوگیری و رفع خطرات پیش از هرچیز باید از یک شیشه‌بر ماهر بخواهیم تا کارهای لازم را به‌صورت کاملا استاندارد و حرفه‌ای و در کمترین زمان ممکن انجام دهد و به پایان برساند.

این روزها برای آنکه این خدمت هرچه سریع‌تر انجام شود می‌توانید از خدمات شیشه‌بری سیار در نکت استفاده نمایید که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

شیشه‌بری سیار به چه صورت انجام می‌شود؟

یکی از شغل‌های پرخطر و حساسی که می‌توان به آن اشاره نمود شیشه بری و خدمات آن می‌باشد. در این شغل پر خطر جوانب احتیاط می بایست بیش از پیش رعایت شود.

حفظ آرامش و داشتن ذهنی بدون دغدغه پیش زمینه این شغل حساس می‌باشد. ظرافت و داشتن سلیقه یکی دیگر از نیازهای این شغل می‌باشد تا شیشه بر بداند که باید از چه طرح شیشه‌ای برای چه قسمتی از خانه یا محیط کار استفاده کند. از دیگر عوامل مهم در این شغل داشتن اطلاعات کافی از انواع شیشه می‌باشد؛ اینکه بدانیم برای کدام قسمت از ساختمان باید چه نوع شیشه‌ای با چه یراق آلاتی استفاده کنیم بسیار مهم می‌باشد.

اما این شغل به دو صورت انجام می‌گیرد: شیشه بری سیار و ثابت که هر یک از آن‌ها به صورت شبانه روزی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

در شیشه بری سیار شخص شیشه بر در هر مکانی که شما بخواهید آماده می‌شود؛ تنها کافی است تماس بگیرید و آدرس محل مورد نظر خود را به او اعلام کنید. در این زمان شیشه بر می‌بایست در اولین فرصت خود را به محل مذکور برساند در غیر این صورت نباید خدمت را بپذیرد مگر اینکه شرایط اضطراری نباشد و با توافق مشتری زمانی را مشخص کند.

نوع دیگری از شیشه بری را حتما در محل زندگی خود دیده‌اید. مغازه‌هایی وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و درخواست خود را بگویید.

هر دو مورد ذکر شده می‌توانند به صورت شبانه روزی انجام بگیرند؛ اما نمیتوان گفت که شیشه بری شبانه روزی را همه انجام می‌دهند. در مواقع ضروری حتما می‌بایست با شیشه‌برهایی که 24 ساعته خدمات می‌رسانند تماس بگیرید.

خدمات شیشه بری در تهران شامل چه مواردی می‌شود؟

شاید زمانی که شیشه ای در خانه شما میشکند ندانید که آیا می‌توانید از خدمات شیشه بری استفاده کنید با خیر؟ در ادامه به خدماتی که قابل ارائه می‌باشد اشاره خواهیم کرد.

  1. اندازه گیری تمام قسمت‌هایی که دارای شیشه می‌باشند.
  2. نصب شیشه برای درب‌ها
  3. نصب شیشه برای انواع پنجره
  4. نصب و اندازه گیری پارتیشن‌های شیشه ای
  5. انداختن شیشه برای شیشه‌های میز تلویزیون، بوفه، میز ناهارخوری، کتابخانه، ویترین مغازه‌ها
  6. ساخت باکس‌های شیشه ای
  7. و غیره

بهتر است زمانی که با شیشه بری تماس می‌گیرید درخواست خود را اعلام نمایید تا تمامی ابزارهای لازم برای خدمت رسانی محیا گردد.

شما می توانید در سایت خدمات آنلاین نکت تمام خدمات شیشه بری برای انواع شیشه و آموزش های مختلف در این زمینه را مشاهده کنید و راه ارتباطی با شیشه‌بر را پیدا کنید

ابزار مورد نیاز در شیشه بری

میدانیم که هر شغل و حرفه ای ابزار مختص به خود را دارد که برای این حرفه نیز به ابزار بسیار ظریفی احتیاج داریم. استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک شیشه بری، مترهای حرفه ای، جعبه ابزار و کمک های اولیه، دستکش و کفش مناسب، خط کش مخصوص، میز برش، قاپک، گردبر، جداکن، الماس مخصوص شیشه بری از جمله ابزار و وسایل مورد نیاز برای هر شیشه بر می باشد که نداشتن هر یک از آن‌ها حین کار قطعا کار را به تعویق خواهد انداخت. پس به خاطر داشته باشید که هنگام درخواست خدمت، به طور کامل شرایط و جزئیات را توضیح دهید.

اندازه گیری و طریقه نصب شیشه

یکی از مهمترین قسمت ها اندازگیری شیشه‌ها می‍باشد. پیشنهاد می کنیم برای اقدام به این کار خودتان دست به کار نشوید و این مهم را به دست متخصص خود بسپارید. شیشه برها به صورت دقیق اندازه شیشه ها را میگیرند و کمی و کاستی آن را در نظر میگیرند.

دقت داشته باشید که برای اندازه گیری شیشه های بوفه و میزها نباید اندازه شیشه ها کمتر یا بیشتر باشند زیرا به درستی در بوفه جا نمیفتند و یا اگر مقدار اضافی بر روی میز قرار بگیرد امکان آسیب و برندگی آن وجود دارد.

یک نصاب شیشه بر ماهر همیشه به طور کامل محاسبات خود را انجام میدهد و با این دقت نظر خود در وقت صرفه جویی میکند. اگر خودتان قصد دارید تا شیشه ها را اندازه بگیرید، استانداردترین حالت ممکن آن این است که از پشت کار این عمل را انجام دهید.

هزینه‌ها به چه صورت محاسبه می‌شود؟

در شیشه بری هزینه ها و دستمزدها به صورت جداگانه می‌باشد. به این صورت که هزینه دستمزد، یراق آلات و رفت و آمد بسته به شرایط متفاوت می باشد. افزایش و کاهش قیمت شیشه بری مستقیما به عوامل زیر بستگی دارد:

  • طرح شیشه‌ها
  • جنس و کیفیت شیشه
  • اندازه شیشه‌ها
  • سختی کار
  • فاصله کارگاه تا محل
  • تعداد شیشه‌ها
  • جنس و کیفیت یراق آلات

توجه داشته باشید که هنگام استفاده از خدمات شیشه بری حتما فاکتور شفاف برای خرید هر گونه یراق آلات مصرفی را از شیشه بر بگیرید تا هزینه اضافی از شما دریافت نشود. زیرا برخی از شیشه برها جانب انصاف را رعایت نمی کنند و هزینه بیشتری دریافت می کنند.

هر چه کیفیت یراق آلات بالاتر باشد هزینه بالاتر می رود اما کار در نهایت طول عمر بیشتری را دارد.

این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام شیشه بری نباید هیچگونه خط و خشی برروی شیشه ها وجود داشته باشد زیرا این خط و خش ها دقیقا شیشه را برای شکسته شدن آماده می کند و می بایست پس از مدت اندکی برای خرید شیشه های جدید هزینه کرد.

اگر دقت کرده باشید زمانی که از یک شیشه بر قیمت میگیرید با شما از واحد متر مربع صحبت می کند یعنی قیمت را بر این اساس به شما می گوید.

انواع شیشه و معرفی آن

در نظر داشته باشید که برای هر مکان و یا هر شی ای نیاز به یک نوع خاصی از شیشه می باشد. به عنوان مثال بهترین نوع شیشه برای ویترین مغازه از نوع سکوریت می باشد زیرا در برابر ضربه بسیار محکم‌تر و مقاوم عمل می کند.

از انواع شیشه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه های ضد ضربه
  • آینه
  • شیشه های میرال و سکوریت
  • شیشه لمینت

 همانطور که می دانید آینه ها یکی از جذاب ترین نوع از شیشه ها می باشند که برای طراحی‌های داخلی ساختمان بسیار محبوب می باشند. و همانطور که میدانید از آنجایی که در خانه همه ما آینه وجود دارد و در طول شبانه روز چندین بار از آن استفاده می کنیم بهتر است نوع مرغوب و مناسب آن را انتخاب کنیم. موجی که برروی برخی از آینه ها وجود دارد چهره ما را به خوبی نمایش نمیدهد پس حتما از یک شیشه بری ماهر بخواهید تا بهترین نوع آن را برای شما نصب کند.

توجه داشته باشید که برای نصب شیشه لمینت حتما با یک شیشه‌بر ماهر در این زمینه ارتباط داشته باشید و حتما مطمئن باشید که قبلا در زمینه شیشه لمینت و نصب شیشه لمینت فعالیت داشته باشد.

مدل های بسیار جدیدی از پارتیشن‌ها و شیشه‌های بالکنی وجود دارد که علاوه بر زیبایی خاص و بی‌نظیری که فراهم می‌آورد به راحتی جمع می شوند و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. این نوع از شیشه ها از جنس سکوریت هستند تا در برابر بادهای شدید مقاومت بیشتری را از خود نشان دهند.

زمان تحویل کار به چه صورت محاسبه می‌شود؟

یکی از مهمترین عواملی که در زمینه شیشه بری برای مشتریان بسیار مهم است، زمان تحویل کار می باشد که این مسئله کاملا به انتخاب ما بستگی دارد.

به غیر از شیشه های ضروری که باید در کمترین زمان توسط شیشه بری سیار و یا شبانه روزی نصب گردد، انتخاب گونه ای از شیشه ها بنا بر اندازه بزرگ و با طرح و مدل خاص می تواند زمان بر باشد. اما معقول ترین زمان در نظر گرفته شده برای انجام این کار بین 3 تا 10 روز کاری می باشد. برای شیشه های ضروری زمان از 1 یا 2 ساعت شروع می‌شود که البته این مدت زمان بسته به دور بودن یا نزدیک بودن شیشه بر به محل، می تواند تغییر کند.

توجه داشته باشید که یک شیشه‌بر ماهر باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

  • آشنایی با انواع شیشه ها
  • وقت شناس بودن
  • حرفه ای بودن در اندازه گیری
  • تحویل به موقع کار
  • استفاده از یراق آلات با کیفیت و معتبر
  • ارایه فاکتور واضح به مشتری
  • آشنایی با طرح‌های جدید و مدرن
  • ارائه پیشنهادهای جالب به مشتری
  • دارای خلاقیت و ابتکار برای صرفه جویی در گرفتن جای زیاد

 

امیدوارم این مطلب جامع در مورد شیشه بری و نصب شیشه توانسته باشد مشکلات رایج در این موضوعات را بررسی و راهکار مناسب برای آن ارائه داده باشد.

https://www.afkarnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-26/972043-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%DA%A9%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۳۱
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی