صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

نگاهی به شهرهای هوشمند در آینده ای نزدیک

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ق.ظ

بسیاری از دولتها در سراسر جهان در حال رقابت هستند تا تکنولوژی را در تقریبا هر جنبه ای از عملیات شهرشان استفاده کنند.

از جمله حمل و نقل عمومی، اتصال به فناوری اطلاعات، تامین آب و برق، بهداشت و درمان جامعه، مدیریت زباله، حمل و نقل کارآمد شهری ، دولت الکترونیک و مشارکت شهروندان.

و این کار را با استفاده از هر چیزی که قابل تصور است، از داده های بزرگ گرفته تا IOT انجام می دهد.

پس چگونه یک شهر هوشمند کار می کند؟

در حال حاضر در بارسلونا یک شرکت تحقیقاتی برآورد می کند که این شهر یک میلیارد دلار در سال فقط با نصب سیستم های هوشمند صرفه جویی خواهد داشت. حالا چند تا از این سیستم ها رو با هم بررسی می کنیم.

۱- چراغ خیابان هوشمند

نورپردازی عمومی که زمانی که هیچ فعالیتی وجود ندارد و خیابان خلوت است، انعطاف پذیر و کم نور می شود اما هنگامی که حسگرها، حرکت را تشخیص می دهند، روشن تر می شوند.

۲- سنسورهای پارکینگ.

رانندگان می توانند به جای رانندگی به دنبال جای پارک، اطلاعات جای پارک خالی را به صورت لحظه ای در برنامه ای که مکان های پارکینگ رایگان را در آن قرار می دهد، دریافت کند.

سنسورهای خیابانی با استفاده از نورپردازی و آشکارسازهای فلزی برای دانستن اینکه آیا یک پارکینگ یا منطقه اشغال شده است یا نه، استفاده می شود.

۳- سنسور های زباله

و در نهایت، سنسورهای زباله که در واقع ظرفهای جمع آوری شده هستند که از طریق لوله های خلاء، شبکه ای ایجاد می کنند که سطل و زباله های زیر زمین را می سوزاند.

جمع آوری زباله اتوماتیک نه تنها باعث کاهش آلودگی صوتی از کامیون های زباله می شود، بلکه هزینه ها را نیز کاهش می دهد و بوی بد را از بین می برد.

تحقیقات برآورد می کند که تا سال ۲۰۲۱ شهرهای هوشمند باعث کاهش آلودگی و صرفه جویی به میزان ۲۱ میلیارد دلار در یک سال را خواهند داشت.

اما البته برای صرفه جویی در پول، گاهی لازم است ابتدا آن را خرج کنید.

پیش بینی می شود که بازار جهانی هوشمند، تا سال ۲۰۲۱ ، ۱۵ میلیارد دلار جذب کند و این رقم فقط برای نرم افزار های سیستم های هوشمند است.

در حال حاضر شرکت های مایکروسافت و سیسکو برای ساخت تکنولوژی های هوشمند ، سرمایه گذاری کلان و تلاش زیادی می کنند.

همانطور که به آینده حرکت می کنیم و تکنولوژی پیشرفته تر می شود، اکثر شهرهای پایتخت تبدیل به شهرهای هوشمند می شوند.

یک شهر هوشمند با استفاده از اینترنت چیز ها (IOT) و داده ها و فن آوری، برای ساده سازی خدمات برای ایجاد یک شهر متصل تر، کارآمد تر، قابل کنترل و مقرون به صرفه تر است.

شهرهای هوشمند نوآوری را در بر می گیرند، ساکنان را متصل می کنند، بهینه سازی حکومت، و استفاده بهتر از منابع گرانبها را با خود به همراه دارند.

با این حال، تعدادی از مراحل وجود دارد که پیش از آنکه یک شهر بتواند “هوشمند” باشد، باید اجرا شود.

اول زیرساخت است. این شامل پهنای باند بی سیم و فیبر برای فعال کردن اتصال و خدمات ابری برای نظارت، نگهداری، به روز رسانی و ذخیره داده ها می باشد.

ابعاد داده های حیاتی را می توان از دسترسی آسان به سایت ها ذخیره کرد، به این معنا که خرابی سیستم کم و کمتر ویرانگر خواهد بود و توانایی تسهیل سریع فاجعه وجود خواهد داشت.

امنیت نیز کلید شهر هوشمند است. به عنوان مثال شهرهای هوشمند توانایی نظارت بر و گسترش خدمات اساسی مانند حمل و نقل عمومی، آب و برق و دیگر خدمات را دارند. حیاتی است که آنها در معرض آسیب پذیری های جسمی یا عمدی قرار نگیرند.

ابرها و اقدامات امنیتی جدید مانند blockchain، کمک می کنند شهرهای هوشمند را به شهرهای نقض ناپذیر تبدیل کنند.

سرانجام، مدیریت متمرکز کلید اصلی شهرهای هوشمند است. با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ها، شهرهای هوشمند را می توان به طور محلی و یا از راه دور نظارت کرد، تا اطمینان حاصل شود که خدمات به صورت یکپارچه و کارآمد باشد.

با استفاده از فناوری، مسائل قبل از اینکه مشکلی را بوجود آورد حل می شوند، اما فاجعه به جای روزها، از لحاظ لحظه ای، می تواند کنترل و بهینه سازی شود، بنابراین هزینه ها و رد پای کربن کاهش می یابد.

همه اینها، از طریق IOT انجام می شود. به این معنی است که شهرها نه تنها بهتر قادر به مدیریت خدمات و امکانات هستند، بلکه سریعتر و به مراتب کم هزینه تر برای ارائه تجربیات یکپارچه برای ساکنین متصل شهرهای هوشمند هستند.

نمونه های از شهرهای هوشمند در حال حاضر

در مکزیک، برخی از محله ها هنوز در تلاش برای دسترسی دائمی به برق هستند.

بنابراین شهر سنسورهایی را برای تجزیه و تحلیل استفاده از برق در بخش های مختلف شهر، به منظور بهینه سازی توزیع انرژی در سراسر شبکه نصب کرد که یکی از نتایج آن کاهش قدرت مکرر و بهتر شدن انرژی توزیعی بود.

بریتانیا شهر بریستول داده گنبدی یا همان Data Dome را ایجاد کرد. یک پلتفرم عمومی که اطلاعات مربوط به ترافیک، کیفیت هوا، سر و صدا و حتی حکومت شهر را می توان به اشتراک گذاشت.

آنها می خواهند با استفاده از داده های خود، نبض شهر را درک کنند. و به بازیکنان محلی، شهروندان و کارآفرینان راه هایی برای ساختن شهر هوشمند که واقعا نیازهای آنها را برآورده می کند، بدهند.

در سنگاپور گسترده ترین تلاش برای جمع آوری داده ها در زندگی روزمره برای ساختن یکی از شهرهای هوشمند دنیا، اجرایی شده است.

دولت در حال حاضر سیستم هایی را در اختیار دارد که می تواند زمانی که مردم در مناطق ممنوعه سیگار می کشند و یا از دیوار خانه کسی بالا می روند را بگوید و یا حتی در برخی شرایط پیش بینی هم کند.

سنگاپور برنامه دولتی هوشمند خود را در سال ۲۰۱۴ راه اندازی کرد و دوربین های هوشمند بیشتری را اضافه خواهد کرد تا دولت بتواند به طور موثر بر تراکم جمعیت، پاکیزگی فضاهای عمومی و حتی حرکت دقیق هر وسیله نقلیه ثبت شده محلی، نظارت و کنترل کند.

بخش عمده ای از داده های جمع آوری شده به یک پلتفرم آنلاین به نام سنگاپور مجازی انتقال داده می شود که دسترسی دولت به چگونگی عملکرد شهر در زمان واقعی را می دهد.

این می تواند به دولت یک شهر هوشمند کمک کند، پیش بینی کند که چگونه جمعیت ممکن است به یک انفجار در یک مرکز خرید واکنش نشان دهند یا اینکه چگونه بیماری های عفونی ممکن است گسترش یابد.

در دُبی، بیش از ۵۰ سرویس هوشمند از ۲۲ نهاد دولتی به عنوان بخشی از «ابتکار شهر هوشمند دولت دبی» است.

با استفاده از برنامه دولتی ارائه شده، در حال حاضر دُبی می توانید مواردی مانند پرداخت بلیط با سرعت بالا را که به احتمال زیاد شما را توسط یک دوربین عمومی تشخیص داده اند و سپس بلیط را به طور مستقیم به شما ایمیل بفرستد.

شما همچنین می توانید از همان برنامه برای پرداخت صورتحساب الکتریکی خود، تماس با یک تاکسی، ردیابی بسته ای که به دوست خود را ارسال کرده اید، نزدیکترین دستگاه خودپرداز، تجدید ثبت نام خودرو خود، ردیابی وضعیت ویزا ، گزارش نقض به پلیس دبی و … را انجام دهید.

نمونه ای فوق العاده از استقرار شهرهای هوشمند ، شهر Ekurhuleni با کمک ایالت هوآوی آمریکا است. Ekurhuleni به عنوان چهارمین شهر بزرگ در آفریقای جنوبی نیاز به تغییر سلامت، آموزش، حمل و نقل و امنیت و همچنین ارتقاء خدمات اساسی مانند برق، آب، بهداشت عمومی و مراقبت های اورژانسی پزشکی برای تسهیل رشد و پیشرفت در آینده داشت تا رضایت ساکنان را بهبود بخشد.

Huawei با Ekurhuleni با یک استراتژی برای رسیدن به اهداف “شهر متصل”، “شهر کارآمد” و ” شهر هوشمند ” به Ekurhuleni کمک کرد. هدف این بود که راه حل های تجاری، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت، بهینه سازی سازمان IT و قابلیت های کارکنان را بهبود بخشیم.

هدف ارائه راه حل های تجاری، بهینه سازی مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت، بهبود سازمان فناوری اطلاعات و قابلیت های کارکنان، کاهش هزینه های IT، ادغام عملیات و منابع IT، گسترش دامنه اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها، راه اندازی راه حل های تلفن همراه، ساده سازی فرآیندهای کسب و کار، بهبود رابطه بین بخش های کسب و کار، و تسهیل توسعه و مدیریت زیرساخت ها بود.

پس از نصب زیرساخت پهنای باند فیبر ی، Huawei از  پهنای باند بی سیم برای ارائه رایگان و عمومی Wi-Fi در این شهر هوشمند در حال ساخت استفاده کرد.

سپس Huawei راه حل ویدئو کنفرانس را برای پشتیبانی از ۲۷ بخش و خدمات عمومی Ekurhuleni راه اندازی کرد. از جمله دسترسی به دفاتر شعبه از راه دور، که با سیستم های اداری و تجاری برای حمایت از خدمات مشتری شهر ادغام می شود.

در شهرهای هوشمند ، یک مرکز داده مبتنی بر ابر پس از آن اجرا شد، که در حال حاضر ریسک از دست دادن داده به صفر رسیده که بازیابی فوری و تشخیص خودکار خطا، با افزایش بهره وری و کاهش هزینه های مصرفی را تسهیل می کند.

برنامه “Ekurhuleni من” نیز دسترسی تلفن همراه به اکثریت خدمات دولتی محلی را فراهم می کند. در حال حاضر، Ekurhuleni بی سیم، متصل و متمرکز – یک شهر هوشمند واقعی است.

https://irancontent.net/smart-cities-of-future/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۹
صندلی اداری

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی