صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

نکات جالب در باره خرید صندلی اداری

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۷ ب.ظ
خرید صندلی اداری

مقاله ای تحت عنوان خرید صندلی و پیرامون آن برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم و سعی میکنیم آن را به صورت خلاصه و مفید شرح دهیم.
خیلی از ماها زمانی که به خرید یک صندلی احتیاج پیدا میکنیم در وهله اول زیبایی صندلی برایمان ارجح تر است، در صورتی که خرید یک صندلی خوب زمانی لذت بخش است که در حین زیبایی از راحتی بالایی هم برخوردار باشد.

صندلی اداری

یک صندلی راحت چه ویژگی هایی دارد؟

راحتی یک صندلی به عوامل خیلی متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال یکی از قطعات صندلی اداری را درنظر بگیرید، مثلا مکانیزم صندلی اداری، این قطعه مهم در صندلی اداری دارای وظایف مهمی می باشد. در نظر بگیرید شما به صندلی ای احتیاج دارید که در هر زاویه ای بچرخد یا به نشیمن گاه آن به راحتی عقب و جلو شود و ... که تنها صندلی هایی که از مکانیزم صندلی اداری خوبی برخوردار هستند می توانند این شرایط را برای شما فراهم سازند.

از دیگر قطعات صندلی اداری که می توانیم به عنوان عامل مهم در یک صندلی راحت به آن اشاره کنیم چرخ های صندلی اداری می باشد.

 چرخ های صندلی اداری در سه نوع می باشند: 1. چرخ نرم 2. چرخ سخت 3. چرخ جفت

که انتخاب دقیق این چرخ ها کمک قابل توجهی به راحتی و آسودگی شما در حین استفاده از صندلی می کند.
عامل دیگر که برای خرید یک صندلی اداری راحت باید در نظر گرفت جک صندلی اداری می باشد. در این قسمت باید بگوییم که تمام جک های موجود در ایران وارد می شوند که درجه های مختلفی دارند که بهترین این جک ها می توان به جک های آلمانی اشاره کرد که متاسفانه در بازار ایران بسیار کمیاب هستند. وظیفه جک صندل اداری بالا و پایین بردن نشیمن گاه است، می دانیم که تنظیم ارتفاع صندلی تا چه میزان مهم می باشد.

از دیگر نکاتی که برای خرید صندلی قابل توجه می باشد انتخاب روکش صندلیمناسب می باشد، متاسفانه برخی از کارخانه ها در انتخاب نوع رویه صندلی دقت لازم را ندارند و باعث می شود کاربر پس از مدت کوتاهی استفاده از صندلی احساس تعرق کند. سعی کنید در انتخاب روکش صندلی خود دقت لازم را به عمل آورید. خوشبختانه روکش های صندلی از تنوع رنگ بسیار بالایی برخوردار هستند. روکش صندلی می تواند از جنس پارچه و یا چرم باشد که انتخاب با شماست.


شما عزیزان می توانید با رعایت نکات بالا و همچنین مراجعه به مطالب موجود در سایت نکت، لذت خرید صندلی اداری راحت، مناسب و زیبا را تجربه کنید.
این نکته فراموش نشود که حتما باید یک صندلی جدید خرید، گاهی می توان به تعمیرات صندلی اداری بسنده کنید و از پرداخت مبلغ زیاد برای یک صندلی اداری جدید خودداری کنید زیرا در خیلی از مواقع خود شما می توانید تعمیر کار صندل خود باشید یا به متخصصین تعمیرات صندلی اداری مراجعه کنید تا با تعمیر صندلی اداری خود یک صندلی سالم و راحت داشته باشید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۳
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی