صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

در باره تعمیر مبل بیشتر بدانید

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۶ ب.ظ



چند نکته که باید قبل از تعمیر مبل خود بدانید

با در نظر گرفتن این چند نکته می تونید به بهترین شکل مبل خود را تعمیر کنید یا یک تعمیر کار خوب را تشخیص دهید.

معمولا تعمیر مبل را یکی از بهترین روش ها به جای خرید مبل می دانند. با این کار شما مالک یک مبل جدید و نو شده اید که پارچه آن را خودتا انتخاب کرده اید و می توان گفت که در صورت تعمیر مبل از طرف یک تعمیر کار حرفه ای، مبل شما از یک مبل نو بیشتر هم کار خواهد کرد.


1 – قبل از سفارش تعمیر مبل خود به تعمیر کار، از تعمیر کار درخواست نمونه کارهای خودش را بکنید.

 2 – عکس کامل مبل خود را برای تعمیرکار مبل خود ارسال کنید.

 3 – مشاوره لازم را در رابطه با خرید پارچه مثل نوع آن یا محل خرید آن را از تعمیرکار خود بگیرید.
با توافق بین شما و تعمیرکار، خرید پارچه می تواند از طرف تعمیرکار صورت بگیرد. در غیر این صورت مشاوره کامل در رابطه با نوع پارچه، قیمت پارچه و محل خرید بارچه را از تعمیرکار مبل خود بگیرید.

4 – پیشنهاد می شود برای مبل هایی که کلاف خوبی ندارند از پارچه گران قیمت استفاده نکنید. از تعمیرکار خود در این زمینه مشاوره بگیرید. به دلیل نوع طراحی مبل، شما به سادگی نمی توانید متوجه شوید که کلاف مبل در چه شرایطی است.

5 – قبل از ارسال مبل برای تعمیر کار یا زمانی که تعمیر کار برای دریافت مبل شما می آید، توافق های لازم برای هزینه ایاب و ذهاب را صورت دهید.

6 – مشخص کنید از چه فوم یا ابری تعمیرکار می خواهد استفاده کند. فوم سرد، گرم و…

7 – آیا کلاف مبل شما را تعمیر یا تقویت می کند ؟ قبل از تعمیر یا تقویت کلاف مبل با شما هماهنگی های لازم برای هزینه آن صورت می گیرد ؟

8 – بدترین زمان برای تعمیر مبل شما، روزهای پایانی سال است. به دلیل محدود بودن زمان و سفارشات زیاد، کیفیت تعمیرکار برای تعمیر مبل شما پایین می آید.

منبع نکت

چرم ماندگار
چرم یک ماده با دوام است اما بعد از مدتی می تواند نشانه هایی از سایش و پاره شدن را نشان دهد. خبر خوب این است که چرم آسان است تا بتواند تقریبا جدید باشد بدون نیاز به صرف هزینه زیاد روی مبل راحتی خود.

خصوصیات مبل راحتی

در بدنهٔ این مبلمان اغلب اثری از چوب نیست. پایه‌ها کوتاه و دسته‌ها پهن می‌باشند و قیمت و مرغوبیت آن نسبت به مبل استیل نازلتر می‌باشد. همچنین ابعاد این مبلمان نسبت به مبلمان استیل کوچکتر می‌باشد. مبل راحتی خود به چند دسته تقسیم می‌شود که معروف‌ترین آنها «ال»، «ال‌یو»، «شانو» و… است.



کاناپه یا مبل  نوعی مبل سه نفره و گاهی مبل چهار نفره است که به منظور نشستن بیشتر از یک نفر ساخته و طراحی شده‌است. کاناپه‌ها برای لمیدن و خواباندن دست، بازو و کمر طراحی و ساخته می‌شوند. بیشتر این نوع اسباب دارای دسته‌هایی هستند که در دو طرف آن و برای استراحت و جاگیری دست‌ها به کار می‌روند. کاناپه‌ها را معمولاً در اتاق‌های نشیمن، اتاق مخصوص تلویزیون، اتاق ناهارخوری و اتاق استراحت قرار می‌دهند. ساختار کاناپه‌ها چوبی یا فلزی است و روکش آن‌ها از جنس پارچه، چرم یا ترکیب هر دوی آن‌ها است. در هتل‌ها، شرکت‌ها، اتاق‌های انتظار و گاهی مغازه‌ها از کاناپه استفاده می‌کنند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۶
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی