صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

الهام از نقش های شومینه در دکوراسیون داخلی قدرتمند

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۴۲ ب.ظ


از خوشایندترین نوع وسایل گرمایشی می توان به شومینه اشاره کرد. در واقع الهام گرفتن از شومینه تاثیر به سزایی در کوراسیون داخلی خواهد داشت که طراحی و انتخاب یک مکان مناسب لازمه این تاثیرگذاری می باشد. در این مقاله قصد داریم به چند ایده مناسب جهت استفاده از شومینه اشاره کرد تا جلوه ای خاص در دکوراسیون داخلی حاکم باشد.

لازم نیست یک شومینه حتما بخشی از خانه را اشغال کند. درواقع برخی از خانه های مدرن وجود دارند که شومینه به راحتی در دیواری سنگی جاسازی می شود و دودکش آن مشخص نمی باشد که فضایی بسیار شیک می سازد و در ظاهر فضایی برای دودکش اشغال نمی شود.

اگر به دنبال یک ایده منحصر به فرد و مدرن برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشید به توصیه می کنیم از شومینه هایی که با شیشه محصور می شوند استفاده نمایید. این نوع شومینه ها نیز بدون دودکش می باشند و به وسیله شیشه تا سقف محصور می شوند.

همیشه لازم نیست که تمام خانه را به رنگ و نقاشی ساختمان و یا کاغذ دیواری اختصاص داد. امروزه به دلیل استقبال زیاد طراحان داخلی از چوب های احیا شده می توانید یکی از دیوار ها را با چوب های احیا شده طراحی کنید و شومینه نیز در آن قسمت قرار گیرد.

اگر شما دارای فضایی می باشید که شومینه در دل یک دیوار آجری می باشد و از آن خسته شده اید و می خواهید با یک هزینه مناسب محیط را تغییر دهید می توانید دیوار آجری را به رنگ دلخواه خود درآورید و با کمترین هزینه از فضای جدید خلق شده لذت ببرید.

استفاده از سنگ های مرمر در دیواری که شومینه در آن قرار دارد یکی از راهکار های پیشنهادی می باشد زیرا سنگ مرمر به طور طبیعی پیچیده می باشد و دارای ترکیب بندی بی نظیری می باشد و به راحتی می توان آن را با سایر وسایل خانه تنظیم کرد.

ترکیب چوب و سنگ نیز می تواند طراحی مدرن و خاصی را در پی داشته باشد. استفاده از یک شومینه سنگی همراه با با چوب می تواند حس یک مزرعه و یا یک خانه مدرن را تداعی کند.

استفاده از کاشی ها و تکرار طرح ها می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شاد کردن محیط باشد. می توانید با استفاده از کاشی های زیبا اطراف شومینه محیطی شاد و متفاوت خلق کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۲
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی