صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

همیشه نیازی نیست برای شستشوی مبل و فرش خود به قالیشویی ها مراجعه نمایید. کافی است ترفندهایی در زمینه شستشوی مبل در منزل و شسستشوی فرش در منزل را بدانید و در کاهش هزینه های خود بکوشید!

ترفند هایی برای شستشوی فرش در منزل:

اگر تصمیم به شستشوی فرش در منزل خود دارید بهتر است بگوییم می توانید خاطرات زیبای دوران کودکی را برای خود تداعی کنید. با پهن کردن فرش های خود در حیاط منزل و پارکینک می توانید به شستشوی فرش خود بپردازید که لازم است نکاتی را در این زمینه رعایت نمایید:

  • قبل از اقدام به شستشوی فرش در منزل قسمتی که قرار است فرش را برای شستن پهن کنید خوب بشویید تا آلودگی های رفع گردد.
  • حتما فرش را پس از پهن کردن جارو کنید تا گرد و غباری روی آن نباشد.
  • برای شستشوی فرش در منزل نیاز به تی، فرچه، پارو و مواد شوینده مجاز خواهیم داشت.
  • سعی کنید از آب ولرم برای شستشوی فرش استفاده نمایید.
  • هیچگاه از آب داغ برای از بین بردن چربی های موجود در فرش استفاده نکنید.
  • از آب ژاول، آمونیاک و … موادی با پاک کنندگی قوی استفاده نکنید
  • و …

توجه کنید: در صورتی که هر گونه لکه غیر قابل پاک شدن، پارگی، بیدزدگی، فرسودگی ریشه فرش و … را مشاهده کردید هیچگاه به شستشوی فرش در منزل اقدام ننمایید و سریعا با قالیشویی های معتبر تماس حاصل کنید.

ترفندهایی برای شستشوی مبل در منزل:

 

اگه شما از دسته افرادی می باشید که دارای کودکی خردسال و یا حیوان خانگی می باشید نیازی نیست که همیشه برای شستن مبل های خود به مبل شویی مراجعه نمایید بلکه با آموختن چند ترفند زیر می توانید به شستشوی مبل در منزل خود بپردازید.

از جمله لکه هایی که ممکن است روزانه با آن درگیر شویم می توان به موارد زیر اشاره نماییم:

  • لکه چربی: که با ترکیب نمک و الکل می توان لکه چربی را از بین برد.
  • لکه خون: که با ترکیب نشاسته و آب می توان به شستشوی مبل در منزل پرداخت.
  • لکه نوشابه: تنها با ریختن نمک بر روی قسمت مورد نظر لکه از بین خواهد رفت.

به خاطر داشته باشید هر چند وقت یکبار به شستشوی مبل در منزل بپردازید که برای این کار می توانید با توجه به جنس پارچه مبلی خود و همچنین دستور العمل شستشوی مبل که در پشت مبل قرار دارد به این امر اقدام نمایید.

چند روش برای از بین بردن لکه مبل در منزل

  • از بین بردن لکه مرکب: محل مورد نظر را مقداری خیس کنید و نمک بر روی آن بریزید و با دستمال و یا اسفنج آن را پاک کنید. مراقب باشید که لکه مرکب را زیادی خیس نکنید چون پخش می شود!
  • از بین بردن لکه چربی: نمک و الکل را ترکیب کنید و آن را روی لکه چربی بمالید، سبب از بین رفتن لکه چربی می گردد. برای پارچه هایی از جنس ابریشم کاغذی بر روی لکه قرار دهید و اتو داغ را روی کاغذ بگذارید تا چرب پارچه به کاغذ بچسبد.
  • از بین بردن لکه خون: نشاسته و آب را به صورت غلیظ ترکیب کنید و بر روی لکه خون بریزید مدتی زمانی اجازه دهید تا ماده مذکور خشک شود سپس آن را بتراشید و محل مورد نظر را با دستمال پاک کنید.
  • از بین بردن لکه نوشابه: تنها کافی است روی محل مورد نظر نمک ریخت و پس از چند دقیقه با دستمالی نمدار آن را پاک کرد.
  • هیچگاه از مواد شوینده قوی همچون گلیسیرین، آمونیاک، آب ژاول و سدیم برای از بین بردن لکه ها استفاده نکنید زیرا در مبل شویی دچار بروز آسیب های جدی می شوید.

 

به چه قالیشویی هایی برای شستشوی مبل و فرش باید اعتماد کنیم؟

 

هر ساله اتحادیه صنف قالیشویی های تهران لیستی مبنی بر قالیشویی های معتبر و مجاز را انتشار می دهد. در اولین قدم می توانید با مشاهده این لیست قالیشویی معتبر و مجاز را مشاهده کنید.

ولی این کافی نیست: متاسفانه کارخانه های قالیشویی غیرمجاز آنقدر زیاد شده اند که در برخی موارد می توان نام آنها را در لیست هرساله اتحادیه قالیشویی ها مشاهده کرد.

بهترین روش که در این زمینه وجود دارد استفاده از پلتفرم های شرکت های خدماتی است. در این پلتفرم ها می توانید انواع شرکت های خدماتی که در زمینه های مختلف مثل نظافت منزل، قالیشویی و… هستند را مقایسه کنید.

بزرگترین ویژگلی های این پلتفرمها امتیاز دهی به شرکت های خدمات است. اشخاص یا شرکت هایی که از خدمات استفاده کردند به آن خدمت امتیاز می دهند و شما با در نظر گرفتن امتیازات و از همه بهتر نظرات کاربران می توانید بهترین شرکت خدماتی را انتخاب کنید.

در صورتی که قادر به شستشوی مبل در منزل نمی باشید می توانید با قالیشویی های مجاز تماس بگیرید و از آن ها درخواست نمایید تا این امر را در منزل شما اجرا نمایند.

منبع: https://sahebnews.ir/962887

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۲
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی