صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه
گچبری پیش ساخته

یکی از اموری که با استفاده از آن می توانید به راحتی دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید ابزار گچبری پیش ساخته می باشد.

همه افراد در طول زندگی نیاز به تغییر و تحول دارند تا بتوانند با احساس امیدواری و آرامش بیشتری به زندگی خود ادامه دهند؛ تحول در سبک معماری داخلی و دکوراسیون خانه یکی از بهترین امور در ایجاد این رضایت و آرامش می باشد که امروزه فارق از استفاده از سبک های قدیمی و سنتی و با به کارگیری تکنولوژی و پیشرفت در صنعت ساخت، به راحتی می توان از گچبری پیش ساخته در اکثر مکان ها از جمله: هتل ها، رستوران ها، سالن های کنفرانس، آپارتمان ها و … استفاده نمود و با توجه به مزایای زیادی که در بردارد می توانید چهره ای متفاوت و شکیل به محیط خود هدیه دهید.

در این صفحه به انواع گچبری پیش ساخته، قیمت و مزایای آن نسبت به گچبری سنتی و تصاویری از جدیدترین مدل های گچبری پیش ساخته در سال 2019 اشاره خواهیم کرد.

انواع گچبری پیش ساخته:

به طور کلی گچبری پیش ساخته به سه نوع: ابزار دکوراتیو، پلی یورتان و پلی استایرن تقسیم می شود.

لازم است بدانید که هر یک از انواع گچبری پیش ساخته یک وظیفه دارند و آن بخشیدن جلوه ای شکیل و خاص به نمای داخلی و یا دکور داخلی خانه و محل کار می باشد؛ اما هر یک از آن ها دارای برتری هایی نسبت به نوع دیگر از دسته خود می باشند که در توضیحات لازم در مورد هر یک از آن ها را خواهیم داد:

ابزار دکوراتیو گچبری بری پیش ساخته

همانطور که قبل به آن اشاره شد در گذشته از گچ برای اجرای طرح های مختلفی در پی زیبا کردن سقف ها، دیوارها و حاشیه ها استفاده می کردند که بسیار زمان بر بود و حتی امروزه برای اجرای این هنر زیبا باید اجرت بالایی را پرداخت نمود اما شما به راحتی می توانید با ابزار دکوراتیو گچ بری که در طرح ها و مدل های مختلف در غالب حاشیه، ستون و … در بازار موجود می باشد، از آن ها برای چشم نواز کردن دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید

گچبری پیش ساخته پلی یورتان

اگر شما به دنبال ایجاد نمای داخلی متفاوت و مدرن می باشید و می خواهید محیط خود را با هزینه ای کمتر جلوه ای تازه ببخشید می توانید از این نوع ابزار پیش ساخته استفاده نمایید. این ابزار در شکل های مختلفی در دنیای امروزی کاربرد دارند که می توان به به رزین، فوم سرد و گرم، پوشش و … اشاره نمود.

گچبری پیش ساخته پلی استایرن

پلی استایرن با فرمول شیمیایی یا مولکولی n(C8H8)در واقع از دسته پلیمر یا در زبان فارسی بَسپار مصنوعی می باشد که به دلیل نیروی بین مولکولی زیاد، هنگام حرارت دیدن به راحتی در شکل های مختلف و متنوع ساخته می شود.

که خود به سه دسته تقسیم می گردد: انبساطی(EPS)، مقاوم(HIPS) و معمولی(GPPS)

و امروزه جایگاه ویژه ای در صنعت ساختمان سازی و معماری داخلی به جهت:

  • کاهش قیمت
  • کاهش زمان اجرا
  • عایق حرارتی
  • ضد آب
  • مقاوت بالا در برابر ضربه
  • سبک بودن
  • محکم بودن
  • و …

دارا می باشد و در بازار عرضه می گردد.

توجه داشته باشید که از پلی استایرن تنها در صنعت گچبری پیش ساخته و ساختمان سازی استفاده نمی گردد بلکه در تولیداتی همچون تلویزیون، وسایل بازی کودکان، لوازم ورزشی،فوم های بسته بندی، عایق های برودتی، ساخت یخدان، ظرف های یک بار مصرف و … نیز مورد توجه و استفاده می باشد.

اما هر یک از پلی استایرن ها با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود در صنعت و تولیدات خاصی قابل استفاده می باشند که در ادامه به هر یک از آن ها اشاره خواهیم کرد:

پلی استایرن انبساطی(EPS):

در این نوع پلی استایرن که به یونولیت در بازار معروف می باشد و هنگام تولید آن ماده ای فوم کننده اضافه گشته است، از موارد مصرف آن در عایق های صوتی و حرارتی در آپارتمان سازی و سایر ساختمان ها و مکان های عمومی، ساخت یخدان، ساخت فوم های بسته بندی، عایق یخچال های صنعتی و همچنین سرخانه ها و … را می توان نام برد و این نوع پلی استایرن به رنگ سفید می باشد.

پلی استایرن مقاومتی(HIPS):

پلی استایرن مقاوتی که به نام هایمپک در بازار عرضه می گردد در تولیدات ظروف یکبار مصرف، وسایل بازی کودکان، تولید وسایل ورزشی و … کاربرد دارد. همانطور که از نام این ماده پیداست از ویژگی های آن می توان به مقاومت در برابر ضربه اشاره کرد.

پلی استایرن معمولی(GPPS):

که در بازار با نام کریستال عرضه می گردد در مصارفی همچون رادیو، بدنه ساعت، تلویزیون و همچنین عایق برودتی فریز و یخچال ها و … مورد استفاده می باشد. مقاومت و قدرت بالا در برابر گرما، حرارت و ضربه، استحکام بالا و عایق الکتریکی از جمله ویژگی های این ماده می باشد.

ابزار پیش ساخته پلی استایرن:

با توجه به ویژگی ها و سایر مطالب مذکور در زمینه پلی استایرن، می توان گفت کارشناسان و مهندسین مختصص در صنعت ساختمان سازی توانسته اند از صفحات فشرده و فومی پلی استایرن به عنوان یک ابزار پیش ساخته گچبری در تولید سبکی مدرن نسبت به سبک قدیمی و دستی اقدام نمایند و با تولیدات با کیفیت بهترین ها را به بازار عرضه دارند که در این صورت دیگر نیاز به

مزایای گچبری پیش ساخته از نوع پلی استایرن:

  1. نصب بدون دردسر در زمان کوتاه
  2. قیمت بسیار مناسب نسبت به گچبری دستی و سنتی
  3. برخورداری از قابلیت شست و شو
  4. رنگ، اندازه و مدل های بسیار متنوع
  5. سبک و کم حجم بودن آن
  6. عبور تجهیزات ساختمانی(سیم تلفن، سیم لوله، کابل و …) از آن
  7. مقاوم در برابر رطوبت
  8. قیمت مناسب
  9. صرف زمان کوتاه در اجرا
  10. رنگپذیری آسان با رنگ های آکرلیک و پلاستیک

یکی از مزایای گچبری پیش ساخته این است که به راحتی قابل حمل می باشند. به این منظور که اگر شما قصد جا به جایی از منزل خود را دارید می توانید به راحتی آن ها را از سطح سقف و یا دیوار باز کرده و به منزل جدید خود ببرید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۱
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی