صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

  خبرگزاری آریا- امروزه به دلیل شرایط های مختلف تعمیرات صندلی و تعمیر مبل از طرف مردم استقبال زیادی می شود. بزرگترین دلیل برای تعمیرات وصایل منزل قیمت و هزینه بالا برای خرید وصایل منزل یا محل کار مثل مبل منزل ویا مبل اداری و صندلی های کامپیوتر، مدیریتی، اداری و ... است.

از آنجا که تعمیرات حس خوب کمتری نسبت به خرید یک وصیله جدید مثل مبل و صندلی است دارد، در اینجا می خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که با در نظر گرفتن آنها شما می توانید هم هزینه و قیمت کمتری برای تعمیرات صندلی اداری و تعمیر مبل خود بدهید و هم حس بهتری داشته باشید چون تعمیرات همیشه هم بد نیست و می تواند یک وصیله نو با کیفیت حتی بهتر از یک صندلی ویا مبل به شما بدهد.

اگر به دنبال تعمیرات صندلی اداری  متواوت برای نو سازی صندلی خود هستید ویا میخواهید یک صندلی جدید داشته باشید، بهترین کار این است که صندلی خود را به یک تعمیر کار حرفه ای برای تعمیرات صندلی اداری خود بدهید.

معمولا صندلی ها فقط کیفیت روکش صندلی خود را از دست می دهند ویا یک قطعه آن که معمولا هم جک صندلی اداری است خراب می شود.

شما می توانید با تعویض روکش صندلی خود ویا تعمیرات صندلی اداری خود دارای یک صندلی جدید وباکیفیت شود. تعمیرات صندلی اداری با استفاده از ماهرترین تعمیرکاران یکی از بهترین روش هاست که امروزه در ایران می توان انجام داد.

در نظر داشته باشید که مواردی مثل جک صندلی اداری، مکانیزم صندلی و پایه صندلی شما از مهمترین مواردی است که در قطعات صندلی اداری وجود دارد. پس در نظر داشته باشید که می توانید با تعویض آنها ویا تعمیرقیمت تعمیرات صندلی اداری خود را کاهش دهید.

مواردی که بالا به آنها اشاره شد از مواردی هستند که در زمان تعمیرصندلی بیشتری هزینه را در بر خواهند داشت و مواردی مثل روکش صندلی هم از جمله این موارد هستند. سعی داشته باشید که با تعمیرکاران حرفه ای کار کنید تا بتوانید در هزینه تعمیرات صندلی اداری خود تاثیر زیادی بگذارید.

این نکته را هم در زمان تعمی رصندلی خود حتما در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست

از درب چرمی در دکوراسیون خود قافل نشوید

اگر به دنبال راهی متفاوت برای تغییر دکوراسیون داخلی خود می باشید به شما پیشنهاد می دهیم که از درب چرمی استفاده کنید. درب های چرمی همانطور که از نام آن ها پیداست از جنس چرم می باشند و محیطی گرم و متفاوتی برای شما به ارمغان خواهند آورد.

اگر شما از دسته افرادی هستید که به چرمی علاقه مند می باشید می توانید از درب چرمی برای دکوراسیون داخلی خود کمک بگیرید. اما امروزه به دلیل افزایش قیمت در بازار می توانید به جای صرف هزینه های بالا برای خرید درب چرمی، درب چوبی قدیمی خود را به درب چرمی جدید تبدیل نمایید تا با صرف هزینه کمتری مواجه شوید.

هزینه تبدیل درب چوبی قدیمی به درب چرمی متفاوت می باشد و بسته به سایز درب و همچنین چرمی کردن دو طرف درب و یا یک طرف درب، متغییر می باشد.

توجه داشته باشید که تنها درب های چوبی قابلیت تبدیل به درب چرمی را دارا می باشند زیرا درب های آلمینیوم و با آهنی قابلیت نگهداشتن ورقه های mdfرا ندارند.

همچنین روکش درب چرمی هیچگاه نمی تواند از جنس پارچه باشد زیرا پارچه ها پس از مدت اندکی قابلیت خود را از دست خواهند داد و همچنین خاصیت ضد آب بودن و عایق صوتی ندارند در صورتی که استفاده از چرم قابلیت درب چرمی را در ضد آب و عایق صوتی بودن تضمین خواهد کرد.

از دیگر مزایای استفاده از چرم در درب چرمی می توان به استفاده از سوزن های گل میخ ها در افزایش زیبایی درب های چرمی نام برد. انتخاب این نوع سوزن ها بسته به جنس چرم انتخابی شما، می تواند توسط خود شما و یا استادکار تهیه شود که برای تهیه این نوع سوزن ها می توانید به بازار حسن آباد در تهران مراجعه نمایید.

دقت داشته باشید که استادکار حتما از mdf 6 در حین کار استفاده نماید زیرا بهترین نوع mdfمورد استفاده در تبدیل در به چوبی قدیمی به درب چرمی mdf 6 می باشد.

چه مواردی را باید برای کاهش هزینه تعمیرات مبل در نظر بگیریم

به طور کلی اگر بخواهیم به تعمیرات مبل های خود بپردازیم لازم است بدانیم آیا مبل های ما ارزش تعمیرات کردن دارد و یا خیر؟!

برای رسیدن به پاسخ این پرسش کافی است به یک تعمیرکار مجرب و کاربلد مراجعه کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی نماید.

نکات مهمی که هنگام اقدام تعمیر مبل باید به آن توجه داشت عبارتند از: 1) دیدن نمونه کارهای تعمیرکار قبل از اقدام به تعمیر مبل 2) خرید پارچه با کیفیت برای روکش مبل و یا سپردن این وظیفه بدست تعمیرکار 3) تضمین تقویت چهارچوب و یا کلاف مبل از سوی تعمیرکار 4) توافق برای هزینه های ایاب و ذهاب قبل از اقدام به تعمیر مبل 5 )اطمینان خاطر به منظور استفاده از فوم سرد هنگام تعمیر مبل 6)رنگ کاری بدنه مبل در نهایت دقت 7)عدم اقدام به اعمیر مبل در روزهای پایانی سال

قیمت تعمیرات مبل بسته به میزان نیاز مبل ها به تعمیر، همچنین پارچه انتخابی متغیر می باشد که می توانید با ارسال عکس به یک تعمیرکار مبل از مبلغ حدودی آن آگاه شوید.

بزرگتری موردی که می توان به آن در زمان تعمیرات مبل اشاره کرد حرفه ای بودن تعمیر کار مبل است. تعمیر کاران می توانند تضمیم چندین ساله برای تعمیر مبل را به شما بدهند. این مورد بسیار پیش آمده است که بعد از تعمیر مبل 3 ماه هم طول نکشیده است که کلاف مبل از هم جدا شده یا پارچه ویا چرم مبل کیفیت و مقاومت خود را از دست داده است و دیگر قابل استفاده کردن نیست.

حتما از تعمیر کارخود درخواست نمونه کار کنی و در نظر داشته باشید که می توان این نمونه کارها از جای دیگری کپی شده باشید.

شاید اختلاف قیمت مثلا 100 هزار تومن برای شما یک مبل با عمر 5 ساله را داشته باشید. پس در زمن قیمت تعمرات مبل و هزینه آن به این نکته توجه زیادی داشته باشید.

زمانی که شما اقدام به تبدیل درب چوبی قدیمی به درب چرمی می کنید می توانید آن را به درب آکوستیک نیز تبدیل نمایید.

اما درب آکوستیک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

درب آکوستیک از ویژگی های بسیاری برخوردار می باشد و از آن بیشتر در سالن های سینما، تئاتر، آنفی تئاتر ها، استودیو های موسیقی و همچنین برای سازمان ها و شرکت هایی که اتاق های مخصوصی همچون اتاق مدیریت دارند استفاده می شود.

اما مزیت های استفاده از درب آکوستیک:

  1. زیبایی منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی با استفاده از سوزن های گل میخ و چرم به عنوان روکش
  2. عایق صدا، عایق حرارت
  3. خاصیت جذب و پخش صدا
  4. به دام انداختن بیس ها حتی در صداهای پایین

لمسه کاری در درب آکوسیت نه تنها باعث زیبا شدن درب ها می شود بلکه سبب تاثیر گذاری بیشتر در عایق بودن صدا خواهد داشت.

همانطور که پیش تر گفتیم برای صرف هزینه های کمتر میتوانید درب های چوبی قدیمی خود را به درب آکوستیک و یا درب چرمی جدید تبدیل نمایید. این موضوع در مورد تعمیرات مبل نیز صادق می باشد. شما می توانید به جای پرداخت مبالغ بالا جهت خرید مبل، مبل های قدیمی خود را تعمیر کنید و صاحب یک دست مبل جدید و نو باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۶
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی