صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

خرید صندلی اداری

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۳۰ ب.ظ

صندلی اداری



می خواهیم به چند نکته در مورد خرید صندلی اشاره کنیم. خیلی خوب می دانیم که خرید صندلی مناسب چقدر در رضایت و راحتی ما تاثیر گذار است.به عنوان مثال خرید صندلی اداری را در نظر بگیرید.


فرض کنید شما شرکتی تاسیس کرده اید و میخواهید برای شرکت خود صندلی سفارش دهید. اولین چیزی که به ذهن شما می رسد راحتی و در عین حال زیبایی صندلی اداری شما می باشد. راحتی صندلی اداری یکی از مهمترن مباحث در هنگام خرید آن می باشد که شما عزیزان با رعایت نکاتی که در زیر به آن اشاره می کنیم، می توانید از یک خرید مطلوب لذت ببرید.

صندلی های اداری انواع مختلفی دارند که بنا به نیاز شما می توانید آن ها را تهیه کنید، انواع صندلی اداری: صندلی کارمندی ، صندلی مدیریت، صندلی کنفرانسی، صندلی آرگونومیک و ... اشاره کرد که شما عزیزان برای آشنایی با این صندلی ها می توانید به سایت نکت در قسمت صندلی اداری مراجعه نمایید.


آشنایی با قطعات صندلی اداری:


آشنایی با قطعات صندلی اداری و اطلاع از عملکرد قطعات صندلی نیز می تواند کمک شایانی به انتخاب صحیح شما در خرید صندلی اداری داشته باشد. انواع قطعات صندلی اداری: پشت سری، چرخ ها، دسته صندلی، پد صندلی، پایه صندلی، جک صندلی اداری،  پوشش جک صندلی و مکانیزم صندلی اداری که یکی از مهمترین قطعات صندلی اداری محسوب می شود می توان اشاره کرد.

برای مثال برای آن دسته از افرادی که در طول شبانه روز ساعات زیادی از وقت خود را پشت میز میگذرانند صندلی هایی مورد استفاده است که دارای پشتی صندلی باشند تا فشار وارد آمده بر گردن کنترل و درد گردن کاهش یابد. برای دریافت اطلاعات کامل می توانید به سایت نکت در مقاله قطعات صندلی اداری مراجعه نمایید.

بحث مهم دیگری که در انتخاب و خرید صندلی اداری می توان به آن اشاره کرد روکش صندلی اداری می باشد. روکش های صندلی اداری یا پارچه ای هستند و یا به صورت چرمی که به انتخاب و یا دکوراسیون شما بستگی دارد. روکش ها در طرح و رنگ های مختلفی می باشند و با کاور فرق می کند. در واقع کاور صندلی را می توان برای حفاظت از روکش یا رویه صندلی بر روی آن کشید.

آخرین و شاید کم هزینه ترین نکته ای که در مورد خرید صندلی می خواهیم به آن اشاره کنیم، تعمیر صندلی اداری می باشد. در مورد تعمیر صندلی باید گفت که شما عزیزان باید صندلی خود را به یک متخصص صندلی اداری نشان دهید تا به شما بگوید صندلی شما ارزش تعمیر شدن دارد یا خیر... زیرا برخی از صندلی ها هستند که بعد از تعمیر به انازه یک صندلی نو ارزش دارند.


منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۰
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی