صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه
شستشو فرش ماشینی

با وجود اینکه فرشهای ماشینی در کشورمان از لحاظ ظاهر شباهت زیادی نسبت به فرشهای دستباف دارند ولی به خاطر ساختار متفاوتشان هر کدام برای شستشو نیاز به امکانات و روش مجزایی دارند.در کل شستشوی فرش ماشینی با شستشوی فرش دستباف کاملا متفاوت می باشد.

شستشوی فرش ماشینی؛ کاهش یا افزایش طول عمر؟!

به نظر شما آیا شستن فرش ماشینی یا دستباف باعث افزایش طول عمر فرش می شود یا آن را نابود میکند؟

شستشوی فرش ماشینی و یا دستباف از اهمیت خاصی برخوردار است و اگر به شکل صحیحی انجام شود باعث میشود فرش کیفیت خود را از دست ندهد و به ارزش فرش های دستباف افزوده شود.

فرش ماشینی با جنس های متفاوت و برای استفاده های مختلف تولید می شود.اگر در تولید فرش از مواد با کیفیت استفاده شود و در استفاده و نگهداری از آنها دقت شود (مخصوصا جلوگیری از رسیدن رطوبت به آنها که سبب ایجاد بید زدگی فرش می گردد) و همچنین مهمترین عامل که شستشوی اصولی فرش می باشد، صورت گیرد،همگی باعث می شود فرش شما طول عمر بیشتری داشته باشد.

شستشوی فرش ماشینی به روش سنتی یا مدرن؟

به دلیل استفاده از مواد مصنوعی و مواد از جنس پلاستیک در بافت فرش های ماشینی،این مواد  گرد و غبار را بیشتر به خود جذب میکنند که این امر باعث می شود ظاهر فرش تیره شود،به همین منظور در قالیشویی برای شستشوی فرش ماشینی منطبق با ساختار آنها، روش مناسب و مخصوص پیاده سازی می گردد.

برای تسریع در امر شستن فرش ماشینی امروزه از ماشین آلات مکانیزه مدرن استفاده می شود که به فرش ها آسیبی وارد نشود البته افراد متخصصی در استفاده از این امکانات هستند که تشخیص می دهند فرش شما ایرادی نداشته باشد و اگر اینگونه باشد به نحوه دیگری فرش را شستشو میدهند.

در برخی از قالیشویی ها حتی فرش های ماشینی درجه یک و معمولی به صورت مجزا شسته می شوند.

امروزه برخی از افراد به دلیل هزینه های بالای قالیشویی در منزل اقدام به شستشوی فرش ماشینی یا دستباف خود می کنند که باید خاطر نشان کرد مواد استفاده در قالسشویی ها و مبل شویی ها کاملا متفاوت بوده و فاقد هرگونه ترکیبات قلیایی یا اسیدی می باشد، پس بهتر است هنگان شستشوی فرش های خود از مواد پاک کننده مناسب و مخصوص استفاده کنید.

نظافت فرش با شامپو فرش:

گاهی اوقات آلودگی و کثیفی ها در خدمات منزل و موجود در فرش به اندازه ای نمی باشد که نیاز به مراجعه به قالیشیویی و یا شستن فرش ماشینی باشد به همین منظور راه حل ساده تری که به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از شامپو فرش های موجود در بازار می باشد که در زیر مراحل به شستشوی فرش ماشینی با شامپو فرش اشاره می کنیم.

نکات مهم شستشوی فرش ماشینی با شامپو فرش:

  1. ابتدا به وسیله جارو برقی فرش را جارو بزنید تا فرش عاری از هرگونه گردوغبار و کثیفی باشد، تا هنگام استفاده از شامپو فرش آلودگی ها و گردوغبار بر روی فرش پخش نشوند و فرش را کثیف تر نکنند.
  2. در مرحله بعد از شامپو فرش های متناسب با نوع فرش و مجاز موجود در فروشگاه ها استفاده نمایید. استفاده از شامپو فرش هایی با خاصیت اسیدی کم و بدون جوهر نمک اولیت دارد.
  3. سعی کنید حتما از آب ولرم استفاده نمایید؛ زیرا آب داغ هنگام شستشوی فرش ماشینی با شامپو به بافت فرش آسیب می رساند و سبب پوسیدگی فرش می گردد و آب سرد نیز به خوبی فرش را تمیز نمی کند.
  4. از برس و یا فرچه های نرم برای کشیدن شامپو فرش استفاده نمایید تا به تار و پود فرش آسیب نرسد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۹
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی