صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه


قالیشویی درواقع عملی است برای نظافت فرش ها که از گذشته تا به امروز در شکل های مختلف پا برجا بوده و امروزه در جایگاه خود افراد و کارخانه هایی به عنوان قالیشوی و قالیشویی نیز وجود دارند که این امر مهم را اجرا می کنند.

در واقع امر قالیشویی شامل لکه گیری، شست و شو، غبار روبی را شامل می شود. در گذشته به دلیل وسعت خانه های قدیمی و نبود تکنولوژی و ماشین های اتوماتیک ،افراد به تنهایی قالی های خود را با آب و صابون شست و شو می دادند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی کارخانه هایی وجود دارند که فرش ها را با ماشین های مخصوص شست و شو داده و آماده به مشتری تحویل می دهند.

در ادامه می خواهیم به چندین نکته در مورد قالیشویی اشاره کنیم تا بتوانیم قبل از اقدام به این امر اطلاعات مناسب و کافی را در اختیار شما قرار دهیم.

روش های شستن فرش:

2 نوع روش برای شستشوی فرش وجود دارد

  • قالیشویی به روش سنتی:

    در گذشته به دلیل وسعت خانه ها و نبود امکاناتی همچون کارخانه ها و ماشین های پیشرفته شست و شوی فرش، افراد هر خانه مسئولیت شست و شو قالی ها را بر عهده داشتند و به کمک هم از صفر تا صد امر قالیشویی (غبار روبی، خیس کردن فرش، شست و شو با صابون و یا پودر به وسیله فرچه، آبگیری فرش توسط پارو و در نهایت آویزان کردن فرش به جهت خشک شدن آن) را انجام می دادند. البته در آن زمان گروهی از افراد بودند که وظیفه شست و شو قالی ها را بر عهده می گرفتند و در قبال آن هزینه ای دریافت می کردند.

  • قالیشویی به روش امروزی:

    روش های امروزی که در کارخانه ها و توسط کارکنان یا ماشین های اتوماتیک و پیشرفته انجام می گیرید خود به سه دسته تقسیم می شوند.

  • شستن فرش به روش دستی:

    در این روش تمامی مراحل از جمله غبارروبی توسط جارو، خیساندن فرش به وسیله پمپ آب، شست و شو فرش با مواد شوینده مناسب و مخصوص و آبگیری فرش توسط کارکنان کارخانه قالیشویی انجام می گیرد و تنها مرحله خشک کردن فرش توسط دیگ خشک کن انجام می گیرد.

اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که دیگ خشک کن چیست؟ دیگ خشک کن در قالیشویی محفظه ای است که پس از آبگیری اولیه فرش، فرش خیس را داخل آن می گذارند و دستگاه به حالت چرخشی و درجه حرارت بالا سبب خشک شدن فرش می شود.

  • قالیشویی به روش نیمه اتوماتیک:

    این روش همانطور که از نامش پیداست به این صورت می باشد که هم کارکنان و هم دستگاه های اتوماتیک در امر قالیشویی در آن دخیل هستند. در این روش تمامی وسایل مورد نیاز جهت شستن فرش از جمله فرچه، شلاق زن جهت آبگیری فرش و سایر لوازم دیگر مجهز به برق می باشند و تنها متصدی وظیفه انجام مراحل را با دستگاه های برقی عهده دار می باشد. یکی از مزایای قالیشویی نیمه اتوماتیک نسبت به روش دستی؛ کاهش زمان اجرا می باشد.

  • قالیشویی تمام اتوماتیک:

    در این روش که به آن قالیشویی مکانیزه نیز می گویند، تمامی مراحل از صفر تا صدشستشوی فرش ها توسط دستگاه های مکانیزه شست و شو انجام می گیرد و کارکنان تنها در زمان جابه جایی فرش ها نقش دارند. در این روش فرش را بر روی تسمه ای که بر روی این دستگاه های مخصوص وجود دارد پهن می کنند و خود دستگاه تا مرحله شست و شو پیش می رود پس از آن فرش داخل دستگاه آبگیر به صورت لوله در می آید و آب اضافی آن گرفته می شود، در این مرحله فرش را توسط کارکنان قالیشویی به قسمت دستگاه دار اتوماتیک می برند و با بهره وری از نور خورشید فرش را خشک می کنند.

  • هترین روش شستشوی فرش کدام است؟

    شاید این سوال برای شما مطرح باشد که روش های امروزی برای دوام و جلوگیری از آسیب فرش مناسب تر است یا روش سنتی؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بسته به نوع کیفیت و بافت فرش (دست بافت و ماشینی) انتخاب نوع شست و شو متفاوت می باشد.

    برای شستن فرش های ماشینی هرچند می شود به روش سنتی عمل نمود اما بسیار بهتر است که از روش های قالیشویی مدرن استفاده کنید زیرا استفاده از ماشین آلات مدرن قالیشویی صدمه و آسیب بسیار کمتری به باقت فرش می رساند و می توان از فرش در سال های بیشتری استفاده نمود.

    اما برای شستن فرش های دست بافت و ابریشمی توصیه می شود از روش سنتی و با نظارت و عملکرد استادی ماهر و با تجربه در زمینه قالیشویی فرش های دست بافت به روش سنتی، استفاده کنید تا آسیبی به فرش های گران قیمت وارد نشود.

    2 نکته مهم:

    • به طور کلی استفاده از “روش های امروزی” در کاهش مصرف آب و همچنین کاهش مدت زمان اجرای شستشو بسیار موثر می باشد.
    • جنس و بافت فرش از مهمترین مواردی است که هنگام انتخاب هر یک از روش های شستشوی فرش باید نهایت دقت را در نظر گرفت.

    ویژگی های یک قالیشویی خوب کدام است؟

    انتخاب یک قالیشویی مطمئن و معتبر با هزینه مناسب از جمله دغدغه های بسیاری از افراد می باشد مخصوصا در روزهای عید نوروز که به دلیل حجم بالای درخواست ها، متاسفانه برخی از کارخانه ها کم کاری می کنند.

    استفاده از تجربه افراد و پرس و جو از افراد مورد اعتماد یکی از مطمئن ترین کارهایی است که می توان در اجرای این امر انجام داد.

  • نکته دیگر در مورد انتخاب بهترین قالیشویی قاعدتا سفارش کار به کارخانه  قالیشوییمی باشد نه دفاتر قالیشویی!

    به طور کلی تعداد دفاتر قالیشویی در شهر بسیار بیشتر از کارخانه های قالیشویی می باشد؛ با توجه به این که سابقه کار کارخانه های قالیشویی بسیار بیشتر از دفاتر قالی شویی می باشد متاسفانه کارخانه ها بین مردم شناخته شده نمی باشند.

    در این بین دفاتر قالی شویی به صورت واسطه به بازاریابی و جذب مشتری می پردازند و سفارش می گیرند و از طرفی با یک کارخانه قالیشویی قرارداد می بندند و سفارش فرش ها را به کارخانه می دهند. درواقع دفاتر تنها نقش سفارش و حمل و نقل فرش را بر عهده دارند و هیچگونه دخالتی در اجرای قالی شویی ندارند.

    گروهی از این دفاتر این امر را کاملا پنهان می کنند و مشتری را از صحت کار مطلع نمی کنند و مشتری تا پایان کار بر این باور است که دفاتر قالیشویی صفر تا صد این امر را بر عهده دارند.

    اما در این بین برخی دفاتر قالی شویی وجود دارند که به صورت کاملا تضمین شده و اجرای عالی به این امر می پردازند که به دلیل مسئولیت پذیری و وجدان کاری این دفاتر، و همچنین قرارداد با کارخانه های معتبر و مطرح می باشد.

    تعرفه و قیمت قالیشویی:

    این را بخاطر داشته باشید که یک شرکت معتبر و با کیفیت همیشه دارای یک تعرفه ثابت می باشد و هیچگاه از جمله هایی مبهم در مورد تعرفه و قیمت قالیشویی و همچنین مشخص شدن نرخ بعد از مشاهده فرش مشتری استفاده نمی کنند. تمامی قالیشویی های موجود در شهر می بایست تعرفه ای ثابت به مشتری ارائه دهند و تنها در امری همچون لکه گیری، ترمیم فرش و … که امری تخصصی است باید فرش مشاهده شود؛ پس هر زمان که با دفتر یا کارخانه تماس برقرار کردید و شفافیتی در تعیین نرخ ثابت قالی شویی دریافت نکردید حتما در کار این مجموعه شک کنید و تحقیق بیشتری نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۲
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی