صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه
نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری شاید در نگاه اول ساده بیاید اما نکات بسیار مهمی در زمان نصب باید رعایت شود. توجه کردن به این نکات و رعایت کردن آنهاست که یک نصاب کاغذ دیواری حرفه ای را با یک نصاب معمولی متفاوت می سازد.

دانستن این نکات نیاز به آموزش های لازم و داشتن تجربه کافی نصاب کاغذ دیواری دارد. در ادامه تلاش خواهیم کرد که به نکات مورد نیاز برای نصب کاغذ دیواری وبه معرفی نکات مهم برای انتخاب یک نصاب کاغذ دیواری بپردازیم.

آموزش نصب کاغذ دیواری

برای نصب به ابزارهایی مانند تیغ موکت بری، خط کش، کاردک، قلموی بزرگ، میز کار، چهار پایه و چسب کاغذ دیواری نیاز داریم. چسب را می‌توانید از رنگ فروشی‌ها تهیه کنید این چسب مانند گچ حالت پودری دارد و لازم است قبل از استفاده کمی آب و چسب چوب به آن اضافه کنید. کیفیت چسب و نحوه ترکیب آن بسیار مهم است. لازم است در حین مخلوط کردن چسب هم زدن با سرعت بالا و یکنواخت صورت بگیرد تا یک ترکیب عالی داشته باشید. برای این کار می‌توانید از دریل مته‌ای استفاده کنید.

سپس دیوار‌های مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید تا بعد از نصب دچار مشکل نشوید. اگر قسمتی از دیوار نم دارد لازم است تمام گچ قسمت نمدار را بردارید و مشکل را برطرف و دوباره گچ کاری کنید. اگر دیوارتان اصلا رنگ نخورده و فقط گچ کاری شده لازم است از روغن‌هایی که برای زیرسازی استفاده می‌شود روی دیوار بزنید. اگر دیوار دارای لک‌های تیره و روشن است ممکن است بعد از نصب کاغذ دیواری‌های نازک نیز این لکه‌ها پدیدار گردد بنابراین لازم است دیوار توسط رنگ روغن در حد آستر رنگ شود.

 

برای نصب لازم است ابتدا آن را به اندازه 5 الی 10 سانتیمتر بیشتر از ارتفاع دیوار برش دهیم در انواع طرح دار دقت کنید تا طرح برش اول و دوم با هم همسان و جور باشند تا در ادامه هم قرار بگیرند. بعد از برش اول پشت آن را چسب بزنید و بلافاصله قبل خشک شدن چسب به دیوار بزنید چون اگر چسب خشک شود کیفیت خود را ازدست می‌دهد و قابل استفاده نیست. قسمت‌های چسب زده شده را روی هم بگذارید تا ده دقیقه به همین حالت بماند و بعد از آن شروع به نصبش روی دیوار کنید. نصب باید از سمت بالای دیوار به پایین صورت گیرد. با یک کاردک پلاستیکی چسب را از مرکز کاغذ به سمت بیرون آن هدایت کنید. سایر قسمت‌ها را نیز برش بزنید و به همین ترتیب نصب کنید.

 

هزینه نصب کاغذ دیواری

اگرچه با توجه به توضیحات ذکر شده در بالا نصب کاغذ‌های دیواری آسان است اما بهتر است برای خوب از آب درآمدن کار، نصب آن را به یک متخصص بسپارید چون هر کسی نمی‌تواند رول‌ها را بدون نقص روی دیوار نصب کند. اجرت نصب کاغذ دیواری با در نظر گرفتن عرض هر رول از کاغذ‌های دیواری محاسبه می‌شود. با افزایش عرض رول هزینه نصب کاغذ دیواری نیز افزایش می‌یابد. رول‌ها در اندازه‌های ۵۰، ۷۰ و ۱۰۶ سانتی متری در بازار موجود هستند. در جدول زیر دستمزد نصب کاغذ دیواری به تفکیک عرض رول در سال 98 ذکر شده است.

عرض کاغذ دیواری (هر رول) قیمت (تومان)
50 سانتیمتر 22000-17000
70 سانتیمتر 26000-20000
106 سانتیمتر 70000-50000
نصب روی سقف (هر رول) 28000-22000

نکات مهم هنگام نصب کاغذ دیواری

اگر می خواهید همچون یک نصاب حرفه ای عمل کنید و خودتان مسئولیت این امر را برعهده بگیرید، رعایت نکات زیر بسیار ضروری می باشد:

نکته اول: در ابتدا باید تمامی گرد و غبار، چربی ها و آلودگی ها را از روی دیوار پاک نمود.

نکته دوم: ترک خوردگی ها و برآمدگی های موجود روی دیوار را به وسیله گچ و سومباده از بین برد تا حین نصب با مشکل چروک شدن و ناصاف بودن مواجه نشوید.

نکاتی که در زمان نصب کاغذ دیواری باید رعایت بشوند

نکته سوم: اگر بر روی دیوار مورد نظر نم و یا رطوبت وجود دارد باید منشاء نم و رطوبت را پیدا کنید و اجازه داد تا دیوار کاملا خشک شود.

نکته چهارم: کلید پریز ها را جدا کنید تا هنگام نصب کاغذ دچار مشکل نشوید و پس از اتمام به وسیله کاتر قسمت های اضافی کاغذ دیواری را دربیاورید و کلید پریز ها را سر جای خود نصب کنید. همچنین شوفاژ ها را میتوانید جدا کنید و یا در صورتی که تمایل به جدا کردن آن ها ندارید می توانید به وسیله ابزاری تی شکل، کاغذ را به پشت شوفاژ ها بچسبانید.

نکته پنجم: اگر قسمتی از دیوار دارای لکه های رنگی می باشد ابتدا با رنگ سفید، رنگ ها را رقیق کنید؛ در غیر این صورت پس از نصب کاغذ دیواری رنگ ها مشخص می شوند و جلوه و زیبایی کار از بین می رود.

نکته ششم: در صورتی که دیوار های مورد نظر گچی می باشند شما می بایست از یک لایه روغن پرایمر بر روی کل دیوار استفاده کنید؛ همچنین برای اینکه کاغذ ها به راحتی و با کیفیت بیشتر به دیوار ها بچسبند می توانید قبل از نصب، دیوار ها را با لایه ای نازک از چسب و کمی سریش آغشته کنید تا نتیجه مطلوب تری به دست بیاورید.

نکته هفتم: اگر دیواری که قرار است سطح آن را با کاغذ دیواری پوشش دهید از قبل با کاغذ وینیل پوشانده شده است، آن را جدا کنید و اگر از جنس کاغذی می باشد نیازی به کندن کاغذ نیست این در صورتی است که کاغذ قبلی از لحاظ چسبندگی و سالم بودن لبه های کاغذ مشکلی نداشته باشد.

نکته هشتم: اگر دیوار شما به تازگی رنگ کاری شده است باید اجازه دهید تا دیوار به طور کامل خشک شود و سپس کار نصب کاغذ را آغاز کنید، همچنین اگر می خواهید دیواری چوبی را کاغذ کنید حتما باید با رنگ ستری روغنی رنگ کاری کنید و با بتونه شیار های خالی را پر کرده تا حین چسباندن کاغذ دچار مشکل نشوید و کاغذ به راحتی چسبانده شود.

 سه نکته بسیار مهم در زمان نصب کاغذ دیواری:

  • پس از چسب کاری بیشتر از 10 دقیقه استراحت به چسب ندهید زیرا کاغذ دیواری خاصیت خود را از دست می دهد و هنگام چسباندن آن بر روی دیوار کش می آید و دیگر قابل نصب نمی باشد.
  • اصلا نگران چسب هایی که بر روی کاغذ های دیواری وجود دارد و یا هنگام نصب از لبه های آن بیرون زده است نباشید، زیرا این چسب ها به راحتی با دستمالی مرطوب پاک خواهند شد.
  • همچنین نگران حباب های هوایی که هنگام نصب به وجود می آیند نباشید چون پس از چندین ساعت تمامی حباب ها از بین خواهند رفت.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۴
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی