صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

هوش مصنوعی چیست؟ بیایین با یه سوال شروع کنیم. شما فکر میکنید پیچیده ترین شیع در کهکشان چیه؟ بهش فکر کن. بهت قول میدم جوابش در ذهنت باشه. واقعا در “سر” شماست. اون شیع همون مغز انسان است. که حتی قوی ترین سیستم ها و پیچیده ترین شبکه ها هم به گرد پاش نمیرسن. شبیه سازی مغز، هدف اصلی هوش مصنوعی هست. بحث، در مورد ساخت ربات نیست، اما ساختن یک ذهن کامپیوتری است که بتونه مثل انسان فکر کنه.

ولی تا اونجا خیلی قدم های مختلفی هست. هوش های مصنوعی ساده همین الان در کل جهان هستن. از “سیری” گوشی های اپل تا سیستم پیشنهاد دوستی فیسبوک. هوش مصنوعی در خانه های ما، در کار ما و حتی در ترافیک خیابان های ما هست.

هوش مصنوعی ساده خیلی ساله که پیش ما هست و یک وظیفه مهم رو بهتر از هر انسانی انجام میده. کامپیوتر دیپ بلو قهرمان شطرنج جهانو سال ۱۹۷۷ شکست داد. ولی اگه ازش بخوای دوز بازی کنه. واضحه که نمیتونه.

اون واسه خودش نمیتونست بازی جدیدی رو یاد بگیره. چون نمیتونست مثل انسان فکر کنه. پس با این پیشفرض، حالا دوباره به چالشمون بر می گردیم.

خیلی ها باور دارن که ساخت هوش مصنوعی مثل مغز انسان، میتونه واسه خودمون خطرناک باشه. کامپیوتری که مثل انسان فکر کنه، یاد بگیره و پیشرفت کنه و حتی شاید بتونه به انسان تکامل یافته تبدیل بشه. کارشناسان میگن تا سال ۲۰۵۰ این رو خواهیم دید. البته اگه بشه انجامش داد!

خیلی ها میلیاردی روش سرمایه گذاری خواهند کرد.

بعضی ها میگن که باعث نجات بشریت میشه و بعضی های دیگه میگن آخر الزمان رو با خودش میاره حالا هر وقت و به هر صورت که این اتفاق بیوفته، توی یه مساله شکی نیست: اون روز جهان به طور کامل و برای همیشه تغییر خواهد کرد!

هوش مصنوعی (AI) موضوع داغی در فن آوری است و نیروی محرکه بسیاری از پیشرفت های تکنولوژیکی بزرگ سال های اخیر است. در حقیقت، با تمام چیزهایی که امروزه ما در مورد آن می شنویم، فراموش کردن آن آسان است که AI چیز جدیدی نیست. در طول قرن گذشته، از حوزه علم تخیلی به دنیای واقعی منتقل شده است. تئوری و علوم رایانه ای  باعث ایجاد آن می شود که همه این ها در دهه های گذشته وجود داشته است. از زمان اختراع کامپیوتر در اوایل قرن بیستم، دانشمندان و مهندسان متوجه شده اند که هدف نهایی هوش مصنوعی ، ساخت ماشین هایی است که قادر به تفکر و یادگیری هستند. ماشین هایی که می توانند مانند مغز انسان – پیشرفته ترین سیستم تصمیم گیری در جهان شناخته شده – فکر کنند و تصمیم بگیرند و حتی چیز های جدید یاد بگیرند.

امروزه با پیشرفته تر شدن آموزش، با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی، وضعیت فعلی هوش مصنوعی مانند یک اثر هنری زیبا می ماند. اما نقاط عطفی در مسیر تکامل هوش مصنوعی تا امروز، وجود دارد . در اینجا من خلاصه ای از تاریخچه هوش مصنوعی که به طور کلی به عنوان مهم ترین در نظر گرفته می شوند، برای شما آورده ام.

ادامه مطلب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۵
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی