صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه
تفاوت گچکاری و گچبری

به گونه ای رایج و اشتباه تقریبا نیمی از مردم گمان می کنند که امر گچبری و گچکاری یکی است و هیچ تفاوتی بین آن ها وجود ندارد؛ اما می توان با آوردن دو دلیل مختلف تفاوت گچبری و گچکاری را بیان نمود تا هنگام اقدام به این امور اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

تفاوت گچبری و گچکاری در چیست؟

نوع متریال مصرفی هنگام ساخت ملات

با وجود اینکه متریال اصلی گچکاری و گچبری، گچ می باشد اما هنگام ترکیب و ساخت مواد تفاوتی وجود دارد که به آن اشاره خواهیم کرد.

هنگام ساخت ملات در گچکاری از ماده آهکی و سیمان به دلیل بالا بردن هر چه بیشتر استحکام در برابر آب، باران، صوت، نم و … استفاده می شود زیرا کاربرد گچکاری هم در فضای داخلی ساختمان و هم فضای خارجی ساختمان می باشد. گاهی برای مستحکم تر کردن این ملات از موادی همچون موم، خاک آجر ،کراتین و… استفاده می شود.

جالب است بدانید: برخی از گچکاران ماهر برای اطمینان بیشتر از مقاوم شدن ملات گچکاری از موادی همچون خمیر گندم، نمک، شکر و پوسته تخم مرغ نیز استفاده می کنند.

هنگام ساخت ملات در گچبری از گچ سفید استفاده می شود زیرا بافت نرم تری داری و پس از دو تا سه روز خشک خواهد شد که می توانید سپس اقدام به نقاشی ساختمان کنید و به دلیل اینکه این ماده در برابر آب و رطوبت استحکام نسبتا کمتری دارد از آن در داخل ساختمان استفاده می کنند.

مکان مورد استفاده از گچبری و گچکاری

از دیگر تفاوت گچکاری و گچبری می توان به مکان مورد استفاده آن ها اشاره نمود. به طور کلی از گچکاری ببه دلیل استحکام بیشتر در نمای خارجی ساختمان استفاده می شود همچنین پس از دیوار چینی برای زیر سازی نمای داخلی ساختمان از گچ کاری نیز استفاده می گردد که تنها جنبه سفید کردن خانه را دارد و نمای داخلی خانه را برای هرگونه گچبری، گچبری پیش ساخته، نقاشی ساختمان و همچنین کاغذ دیواری آماده می سازد.

همچنین از گچبری برای نمای داخلی ساختمان استفاده می گردد البته لازم به ذکر می باشد که گچبری در نمای خارجی ساختمان نیز قابل اجرا می باشد که برای این کار می بایست آهک را به ملات اضافه نمود تا در برابر آسیب هایی نظیر باران، نماشویی ساختمان، صوت و … مقاوم باشد.

امروزه با توجه به پیشرفت فناوری در صنعت ساختمان سازی می توانید از گچبری های پیش ساخته این صنعت بهره مند شوید که نمایی بسیار شیک و فوق العاده به فضای داخلی منزل شما خواهند بخشید. می توانید برای مشاهده انواع گچبری پیش ساخته و قیمت آن کلیک نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۴
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی