صندلی اداری

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

توضیحات کامل مربوط به صندلی اداری در بازار ایران

سعی داریم تمام توضیحات مربوط صندلی اداری در ایران را دی این وبلاگ بیان کنیم.
مواردی همچون: انواع صندلی اداری - قطعات صندلی اداری - تعمیر صندلی اداری و ...

منبع : http://nect.ir/chair/repair-office-chair

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۷ مرداد ۹۸، ۱۴:۳۰ - بتا فیلم
    عایه

یکی از کاملترین آموزش نقاشی ساختمان

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۳۷ ب.ظ


یکی از مواردی که باعث زیبایی و متفاوت شدن دکوراسیون داخلی هر ساختمان می باشد استفاده از نقاشی ساختمان و انتخاب رنگ مناسب و از همه مهمتر پیاده سازی صحیح رنگ بر روی دیوار و سقف می باشد که خود امری پر از ظرافت و ترفندهای متفاوت می باشد. بسیاری از افراد به دلیل مشغله های روزمره و همچنین نداشتن ظرافت کافی خود را درگیر این امر نمی کنند و این وظیفه را به نقاشان مجرب و حرفه ای واگذار می کنند.اما گروهی از افراد وجود دارند که به دلایل مختلفی دوست دارند این کار را تجربه کنند؛ همانطور که می دانید برای شروع هر کاری می بایست آموزش های اولیه ای در آن زمینه کسب کرد. قصد داریم در این مقاله طبق تحقیق و پرسش هایی که از نقاش حرفه ای آقای بختیاری انجام داده ایم، به آموزش نقاشی ساختمان بپردازیم و به نکات مهم و ترفندهای آن اشاره کنیم.

در نقاشی ساختمان به چه ابزار و وسایلی نیاز داریم؟

قبل از آموزش نقاشی ساختمان و یا به طور کلی قبل از شروع هر کاری بهتر است ابزار و وسایل مربوط به کار را فراهم نمود تا حین عمل با مشکل مواجه نشویم.

قلم مو، غلتک، سطل، پارچه، سمباده، بتونه، لیسه و کاردک، صافی رنگ، کلاه و دستکش، لباس مخصوص، پیچ گوشتی و میخ کش و چهارپایه ابزار و وسایلی هستند که برای نقاشی ساختمان به آن ها نیاز داریم که در ادامه به اختصار در مورد آن ها توضیح خواهیم داد.


نقش قلم مو در نقاشی ساختمان یکی از مهمترین ابزار به شمار می آید که می توانید به وسیله آن پس از انجام مراحل اولیه، شروع به رنگ کاری کنید. قلم مو در سایز های مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید بسته به نیاز خود آن را خریداری نمایید.

انواع قلم مو در نقاشی ساختمان

غلتک نیز یکی از ابزارهای جدیدتر از قلم مو محسوب می گردد که بیشتر برای رنگ کردن سطوح بزرگتر از آن استفاده می شود. کار با غلتک در سطوح بزرگتر از اتلاف وقت جلوگیری می کند اما برای سطوح کوچکتر مانند پنجره، چهارچوب در و … بهتر است از قلمو استفاده کرد. به طور کلی غلتک در سایز های 10cm، 15cm، 20cm، 25cm و 30cm در بازار وجود دارد.

کاهش زمان نقاشی ساختمان با غلتک

سطل رنگ نیز از دسته وسایل ضروری در نقاشی ساختمان می باشد. هنگامی که می خواهید رنگ ها را با هم ترکیب کنید بدون شک نیاز به یک سطل ترکیب در سایز مناسب دارید که می توانید آن را از فروشگاه های رنگ و تجهیزات خریداری نمایید.

ضرورت سطل رنگ در نقاشی ساختمان

پارچه های بزرگ و تکه های پارچه از جمله وسایل کارآمد در نقاشی ساختمان می باشند. شما می توانید پارچه های بزرگ را بر روی وسایل منزل همچون مبل ها، کنسول، میز، یخچال و … بکشید تا از ریزش رنگ و همچنین بروز گرد و غبار بر روی وسایل جلوگیری کنید. این کار را به کاور های پلاستیکی نیز می توان انجام داد. از تکه های پارچه نیز هنگام ریختن رنگ و یا چکه کردن رنگ بر کف ساختمان می توان استفاده کرد و قبل از خشک شدن آن ها را پاک کرد.

کاور لوازم هنگام نقاشی ساختمان

سمباده های مخصوص ساختمان درواقع ورقه هایی از کاغذ هستند که دارای دانه های زبری می باشند و برای از بین بردن سطح ناصاف دیوار و یا سقف ها و از بین بردن جای لک رنگ قبل از آن ها استفاده می شود.

سمباده های کاغذی مخصوص نقاشی ساختمان

از بتونه برای پر کردن ترک های سطحی و همچنین حفره های موجود از جای میخ و … استفاده می کنند. این ماده خمیری شکل قسمت های نا هموار را صاف می کند و سطحی یکدست به وجود می آورد. بتونه در دو نوع روغنی (دیوار هایی با رنگ روغن) و پلاستیکی (دیوارهایی با رنگ پلاستیک) در بازار موجود می باشد. برای پر کردن ناصافی های موجود در سطوح فلزی و چوبی می توانید از بتونه روغنی استفاده نمایید.

انواع بتونه در نقاشی ساختمان

کاردک درواقع وسیله ای برای برداشتن و یا مالیدن مواد، کندن و از بین بردن ترک ها و پوسیدگی های موجود بر روی دیوار و همچنین کندن کاغذ دیواری بلند شده از دیوار استفاده می گردد. برای پر کردن منافذ و حفره های دیوار با بتونه از کاردک برای نگهداری بتونه استفاده می شود. برای افزایش مقاومت کاردک ها جنس تیغه آن ها را از استیل می سازند.

کاربرد کاردک در نقاشی ساختمان

لیسه نیز از ابزاری است که می توان هم در امر گچ کاری و هم امر بتونه کاری از آن استفاده کرد؛ بوسیله لیسه (از جنس فلز) بتونه را از روی کاردک برداشته و به ترک ها و درز های دیوار و چوب ها می مالیم. برای امر گچ کاری از لیسه پلاستیکی استفاده می شود.

لیسه ابزاری برای بتونه کاری در نقاشی ساختمان

کلاه و دستکش حین نقاشی ساختمان باعث می شود که به طور ناگهانی شره های رنگ روی سر و دست شما نریزد و همچنین حین حرکت قلم مو رنگ ها به سر و دست شما نپاشد

استفاده از کلاه و دستکش حین نقاشی ساختمان

پیچ گوشتی و میخ کش که برای باز کردن درب رنگ ها، کلید پریزه، میخ های موجود در دیوار و … بسیار کاربردی می باشد.

پیچ گوشتی و میخ کش پرکاربرد هنگام نقاشی ساختمان

چهارپایه وسیله ای کاربردی برای رنگ کردن بالای دیوار و یا رنگ زدن کناف و یا گچ بری های سقف می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۳
صندلی اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی